رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

شکایت از مدیریت انجمن


angel

ارسال‌های توصیه شده

سلام وخسته نباشید اولین درخواست من این هست لطفا این تاپیک بسته نشه تا زمانی که مستقیما @Ali عزیز این پست بنده رو بخونن و و درکنار دیگر پاسخ ها جواب بدن ( میدونم ایشون سرشون شلوغ هست اما هر چقدر طول بکشه فقط خواهش میکنم که پاسخ بدن ).

 

در ارسال قبلیم در همین فروم بنده برخی از مشکلات سرور + ایده های پیشنهادی خودم رو نوشتم همونطور که برید و مشاهده کنید آقای @Shayan  در آخر خیلی ساده اومدن یک جواب کاملا مضحک برای من نوشتن که میخوان فرق Roleplay و RPG رو برای ما توضیح بدن ! هرچند که توی متنی که من نوشتم هیچ ارتباط مستقیم یا غیر مستقیمی با این قضیه نیست ! عزیز من Non RP به اخلاق خارج از زندگی میگن کاری که شما نمیتونی در زندگی واقعی انجام بدی همون کاری که روزانه چندین نفر با انجامش ساعت ها به Jail میرن ! پس شما فقط نمیتونی خوباشو بخوای و بد هاشو بگی انجام نمیدی ( منظورم از بدهاش اون هایی هست که نیازمند تغییرات در سرور و بخصوص دسته ویژه هست ! ) 

 

بر فرض مثال یکی از مواردی که من اونجا ذکر کردم قرار دادن تایم برای Frisk و Take برای FBI هست خوب عزیز من میشه بپرسم شما چرا با این مخالفی در صورتی که همین شما در سرور تایم برای Dropcar و حتی کار Garbage و اتوبوس و حتی TTC و NR و ... قرار دادید؟ خب من به شما جواب میدم برای این که اقتصاد سرور بهم نریزه و مقداری در اوردن پول سخت تر باشه و از چیت هم جلوگیری بشه خب احسنت حالا موردی که من در بالا گفتم این هست که پولی که به این سختی بدست میاد چرا باید به آسونی از دست بره و مثلا ی FBI از گنار شما با NRG بیاد و مثل بتمن از موتور بیاد پایین و با یک CMD باعث از دست رفتن 2K یا 3K پول شما بشه و تازه SS ش هم به کنار ! بعد شما همین 1 مورد رو قاطی چند تا مورد دیگه نقل قول کردی و ی جواب خیلی خنده دار دادی من نمیدونم این قضیه که من گفتم چه ربطی به Roleplay و RPG و OOC یا حتی IC داره کاملا معلومه شما حتی حوصله جواب دادن هم نداشتی و فقط خواستی یک چیزی نوشته باشی !

 

مسئله ی بعدی و اصلی ای که واقعا من رو ناراحت کرده اینه که من این همه زمان گذاشتم این متن رو به صورت دسته بندی شده و کاربر پسند نوشتم و یک تاپیک مشارکتی رو ایجاد کردم که با سخن دوستان بتونیم نتیجه گیری های بهتر و تکمیلی بشنویم و شما تا این حد تمسخرآمیز بیای و تاپیک بنده رو قفل کنی ! من بعد از سال ها فعالیت تو انجمن های مختلف ایران و جهان همچین چیزی ندیدم که شما بدون شکستن قوانین توبیخ بشی و تاپیک شما بسته بشه. حالا اینجا به ی قضیه میرسیم یا این که شما عالم هستی و همه چیز رو میدونی و جواب درستی برای همه چی داری که تا توی تاپیک بنده شرکت میکنی باید قفل بشه و ادامه پیدا نکنه و حتی شما نیاز به بحث و گفتگو برای عقاید غلط خود یا بنده نداری ؟!  یا اینکه درون سرور ادمین سالاری هست و ما باید تا شما حرفی میزنی دهن خودمون رو ببندیم ؟! یا شایدم اینکه اصلا شما به قوانین مسلط نیستی و همیشه به غریزه ی خودت اکتفا میکنی برای تصمیم درست و چون فکر میکنید با تجربه هستید دلیل میشه که همیشه صلاحیت هم داشته باشید ؟! (انتخاب با خود شما) . خلاصه که نمیدونم شما به چه حقی به خودت اجازه میدی که یک تاپیک مشارکتی رو قفل کنی !

 

من از همون روز که این مطلب رو گذاشتم تا امروز 2 برابر همون مطلب رو آماده کرده بودم تا در همون تاپیک ایده های جدید خودم رو به اشتراک بذارم که شما واقعا به طرز عجیبی وارد عمل شدی و کلا کار بزرگی که میخواستم برای سرور انجام بدم رو از ریشه نابود کردی و کلا انرژی بنده رو هم گرفتی !

 

لطفا این پست تایید بشه چون من توهینی انجام ندادم و نقض قوانین هم نکردم فقط اعتراضمو گفتم.

 

 

با تشکر

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بسم الله الرحمن الرحیم

از وقتی که به انجمن ما و برای نوشتن این تاپیک اختصاص دادید، سپاس گزاریم.

در 7 ساعت قبل، angel گفته است :

یا اینکه درون سرور ادمین سالاری هست و ما باید تا شما حرفی میزنی دهن خودمون رو ببندیم ؟! یا شایدم اینکه اصلا شما به قوانین مسلط نیستی و همیشه به غریزه ی خودت اکتفا میکنی برای تصمیم درست و چون فکر میکنید با تجربه هستید دلیل میشه که همیشه صلاحیت هم داشته باشید ؟!

بنده به عنوان ناظر انجمن و یکی از اعضای خانواده کارکنان آرساکیا با این مورد شما به شدت مخالف می باشم و دلایل بسیار زیادی برای مخالفت بنده با شما وجود دارد که از ساده ترین آنها میتوان اشاره کرد به :

  • هنگامی که شایان مدیریت مجموعه را قبول کرد، دو ساعت بعد قوانین سرور به کلی تغییر کرد و این اتفاق در زمانی رخ داد که سرور در بدترین شرایط مدیریتی قرار داشت که خداراشکر وضعیت به شدت بهبود یافته و کمتر کسی پیدا می شود تا از این وضعیت ناراضی باشد.
  • مدیریت مجموعه به علت کمبود زمان، مشکلات شخصی و ... بسیار درگیر هستند و شما قبل از اعتراض بهتر است لحظه خودتان را به جای ایشان تصور کنید و از حجم پیام ها و درخواست ها آگاه باشید.( ضمنا زمانی که شما ایده های خودرا به اشتراک گزاشتید بنده 10 دقیقه بعد به مدیریت اعلام کردم که یک عدد کاربر خلاق وقت گزاشته و زحمت کشیده و از زحمات ایشان استفاده کنید، مدیریت به علت فشار کاری دو روز بعد به شما پاسخ دادند)
در 7 ساعت قبل، angel گفته است :

لطفا این پست تایید بشه چون من توهینی انجام ندادم و نقض قوانین هم نکردم فقط اعتراضمو گفتم.

 

گمان میکنم این حرفتان مستقیما به من و دیگر ناظمان انجمن ربط داشت، دوست عزیز و گرامی ما هیچ سانسوری در مجموعه آرساکیا نداریم و همه چیز به صورت شفاف نمایش داده می شود.

 

در 7 ساعت قبل، angel گفته است :

تا این حد تمسخرآمیز بیای و تاپیک بنده رو قفل کنی

تاپیک شما به دلیل اینکه در جای درستی زده نشده بود قفل شده و شما میتوانید دوباره تاپیک خود را در این لینک راه اندازی کنید.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید.
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   بازگردانی قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
  • اضافه کردن...