رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

AG-SAMP منتشر شد!


DeaTShoT

ارسال‌های توصیه شده

??? ????, ??? ???? ???? ???? ?? ??????
??? ??? ????? ????? ???? ???????? ????-?
???? ????? ?????, ???? ????'? ??? ??

Legacy.png

icecube.png

??? ???????? 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در 38 دقیقه قبل، EnDWaY گفته است:

موافقم ولی چون باگه بک نمیخوره

باگه ولی باگیه که همه ازش لذت میبردن

در 2 ساعت قبل، LuTi گفته است:

برگردون علییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

 

Exy.png
OppRessivE.png

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در 2 ساعت قبل، LuTi گفته است:

برگرده بافرا فلج میشن!

فک نکنم علی بیاد برگردونه ولی برگردونه عالی میشه

ویرایش شده توسط Yousef
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در تاریخ بنویسید

مارو در اذان صبح اعدام می کنند

در اذان شب به گلوله می بندند

کسانی که خدایشان رحمان

پیامبرشان مهربان

و امامشان مظلوم بوده

Dr.Dep.png

_FaRZaD.png

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در 3 ساعت قبل، HaShisH گفته است:

باگه ولی باگیه که همه ازش لذت میبردن

آره ولی دیگه برداشت امیر بازم نمیشه کاریش کرد 100 نفرم بگن چون باگه برگردونده نمیشه

EnDWaY.png 

𝙸𝚝 𝚒𝚜 𝚎𝚗𝚘𝚞𝚐𝚑 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚠𝚎 𝚍𝚒𝚍 𝚗𝚘𝚝𝚕𝚒𝚟𝚎, 𝚠𝚎 𝚊𝚛𝚎 𝚗𝚘𝚝 𝚊𝚏𝚛𝚊𝚒𝚍 𝚘𝚏 𝚍𝚢𝚒𝚗𝚐

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در 6 ساعت قبل، LuTi گفته است:

من تاپیکشو زدم ولی کسی حمایت نکرد تا برگرده

همین هایی که الان دارن میگن برگرده اون موقع گفتن نه 

 

در 6 ساعت قبل، LuTi گفته است:

یه سر برو چت های خودت رو تو اون تاپیک ببین ، خیلی عجیبه ??

                                                                                                                                                                 

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در 1 ساعت قبل، Ghadimi گفته است:

یه سر برو چت های خودت رو تو اون تاپیک ببین ، خیلی عجیبه

حرف حق ??

تا الان میگیم همون بر نگرده بهتره

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

@ArSaCiA بعد چندین روز بحث قرار شد یه تغییر ریز تو قوانین کاپ داده شه که حداقل یکم از حقارتی که برای رنکای بالا پیش اومده کمتر شه ولی هنوز عملی نشده.

دیگه برای یه ادیت متن فروم که زمان زیادی لازم نیست

bandicam_2022-09-28_22-16-38-120_2yqk.jp

@iKamyar 

 

 

@EBi @Omid @Rasputin @iErfaN @Nuclear @Alireza @Feu @RoseRain @Aone

در در ۱۴۰۱/۷/۵ در 16:54، Mohammadhadi گفته است:

داش با حرفات موافقم. واقعا تا عدالتی بیداد میکنه. مثالش یه شکایت من از یه مامور کاپ هست که ده بار بالا پایین شد تا تونستن یه محازات کنن. اونم باز من خودم سمج بودم و رفتم با علیرضا صحبت کردیم و انتقال داد دمش گرم که رسید به نتیجه. روزانه چندین مورد عین همین اتفاق میفته.
من خودم دوسال پیش لیدر FBI بودم چه حال و هوایی داشتیم ناموسن میتونین از  بچه هایی مثل ENDWAY & OmidReza & Ebi &Mr.Sadman & Shah و خیلیای دیگه که بودن تو کاپ بپرسین. نه که الان واقعا مسخره شده!
کامی جان اتفاقا همین الان قبل ازینکه تگ کردن تورو اینجا ببینم به قصد استعفا اومده بودم فروم و بعد ازین هم میرم فروم استعفا از پیدی میذارم و میام بیرون
شاید ازین به بعد اخر هفته ها اومدیم یه FTP with Bike کردیم و رفتیم. دوست دارم زیاد 3> 
TENZ: این باف imovable dead رو هم بردارن خیللی خوب میشه دیگه منو روی دوچرخه نمیتونن بزنن xD  

هعی هادی پیر شدیم ?

OmidReza.png

 

dc9418_24download.png

 

                                                                              یا حیدر کرّار            

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در در ۱۴۰۱/۷/۴ در 17:39، iKamyar گفته است:

اصلا فکر کنید که قراره به زودی منتشر شه، اصلا فکر کنید منتشر شد، خب بعدش چی؟؟ با آمدن AG:Samp چی قراره زنده شود؟ آیا با آمدن AG:Samp قراره عدالت به سرور برگرده؟؟ آیا با آمدن AG:Samp فکشن ها به خصوص دسته ویژه و به خصوص فکشن دوست داشتنی National Guard مثل قبل جذاب شوند؟؟ آیا قوانین و سیستم هایی که این فکشن ها دارند قراره درست بشه؟؟ خیر! با توجه به اطلاعاتی که تا الان ما داریم فقط قراره لانچر Androide و یک سری ایونت Auto و تقویم اضافه شود و اینا نمی تواند جذابیت سرور رو مثل قبل کند @ArSaCiA 

جذابیت که بیشتر پلیر ها می خواستند و پلیر هایی که الان می خواهند برقراری عدالت توی سرور، درست شدن قوانین و سیستم های فکشن به خصوص دسته هست. این چیزی هست که ما می خوایم نه فقط AG:Samp و آمدن چند تا ایونت!

@ArSaCiA به خاطر چند تا پلیر و برادرت بارها قوانین و سیستم های دسته ویژه عوض کردی و جذابیت فشکن رو خیلی پایین آوردی چون فکر می کردی با این کار میشه پلیر هارو از بازی زده نکرد ?.

اما تا حالا به این قضیه نگاه کردی که چقدر پلیر به خاطر نا عدالتی توی سرور و خراب شدن و نابودی دسته ویژه از سرور رفتند؟؟

تعداد پلیر هایی که به خاطر این کار ها از سرور رفتند خیلی به مراتب بیشتر از پلیر هایی هست که به خاطر سو استفاده برخی از کاپ ها بای دادن.

اصلا مگه پلیری به خاطر یک کار کاپ بای میده؟ به خاطر یک خراب شدن JB پلیر ها از بازی بای میدن?؟؟

مگه من و پلیر هایی که الانم در سرور حضور داریم لول پایین بودیم این بلاها سر خود ما نیامده؟؟ خب ما ها سر این دلایل کوچک از سرور رفتیم یا هنوز هستیم؟؟

اصلا قرار بود سر این کار ها پلیر بره اصلا سرور پلیر لول بالای 20 داشت؟? 

حالا هنوز هم شما فکر می کنید علت کمتر شدن و رفتن پلیر ها این دلایل هستند؟؟ @ArSaCiA

خیر! بیشتر پلیر هایی که رفتن به دلایل بی عدالتی، بی قانونی و بی قاعده بودن و سیستم های بد سرور و فکشن ها به خصوص فکشن های دسته ویژه بوده!

ما پلیر ها چیزهایی که می خوایم برقرای عدالت، اصلاح قوانین و سیستم ها به صورت درست هست نه آمدن AG:Samp یا Auto Event!

چیزی که ما می خوایم بازگشت نظم، قانون و سیستم درست در فکشن ها به خصوص در دسته ویژه می خواهیم.

به عنوان مثال: ما کاپی رو نمی خوایم که لیدرش ها هیچ اختیار و قدرتی در اداره فکشن ندارند و هیچ حرفی نتوانند بزنند - ما کاپی نمی خوایم که هر دفعه یک محدودیت بهش اضافه شود و کاپ رو حقیر تر کند! - ما کاپی رو نمی خوایم که در آن رنک در آن ارزش هیچی را دارد - ما کاپی رو نمی خوایم که اندازه دسته ملایم هم نظم نداره ? - ما National Guard رو نمی خوایم که سیستم JB اش، قوانین و وضعیتش این باشه!

با این اتفاق هایی که در 16 ماه اخیر برای کاپ به خصوص در National Guard رخ داده پلیر های زیادی از بازی زده شدن و بای دادن! (گاهی اوقات فقط دوست دارم یکبار تو بازی آنلاین شوند)

با این اتفاق هایی که در 16 ماه اخیر افتاده اصلا آدم روش میشه کاپ رو دسته ویژه صدا کند؟ جایی که نه نظمی و نا قانون هست نه لیدر درست دسته ویژه نامید؟ خیر، اینجا بیشتر شبیه سیرکه تا دسته ویژه به خصوص فکشن دوست داشتنی National Guard. کاپ در حال حاضر بیشتر رو به سیرک هست تا دسته ویژه! ?

حالا یکبار این سوال منو جواب بدید وقتی سروری دسته ویژه اش مثل سیرک باشه و به همچین روزی افتاده باشه، آیا آدم و پلیر ها می توانند به پیشرفت همچین سروری داشته باشیم @ArSaCiA ؟ قطعا خیر، سروری که و دسته ویژه اش اینطور حقیر باشد و همچین وضعیت ناراحت کننده ای داشته باشه اصلا جای پیشرفت ندارد! غیر از اینه؟

جدا از بحث فکشن بحث نا عدالتی، پارتی و .... در سرور هست که روز بیشتر و بیشتر به چشم میاد و هر روز پلیر های بیشتری به خاطر این مورد هم می روند. تا کی تو این سرور من و دیگر پلیر ها باید پارتی بازی و بی عدالتی تحمل کنیم؟؟ تا کی باید اینقدر ناعدالتی تو سرور باشد؟

 

این موارد چیزهایی هستند که خیلی برای من مهمتر از AG:Samp هستند و باید درست شوند و 

فکر می کنم که دیگر پلیر ها هم این فکر رو می کنند.

این ها اصلاح نشوند AG:Samp چیزی نخواهد بود که من یا دیگران رو شگفت زده کنه متاسفانه.

 

خوشحال میشم نظرات شماها رو هم راجب انتقادات خودم بشنوم:

  نمایش محتوا مخفی

 @ORTEGA @Olden @Palycity @ZakharAsli @OmidGH @Omid @VisuaL @NtXorG @Joseph @CaKe @RoseRain @Pokers @ASLAN @Mohana @MohaNaa @Navy @Wise @HosseinKabir @LiN @End @EnDWaY @iNiCoTiN @iLOVEU @iErfaN @Hello @SajAli @SajjiLey @SaLiMaRoNi @KhanAmir @Shayawn @SuddeN @KimBerLy @Nate @OddiN @Sepehr @Asli @Power @Only @Owner @AminJuice @TheScofield @Sami @TheSolo @Political @Captain @Capitan @skeletgod  @GodWorld @Cheater @Aliherfei @Toofan @Refigh @Reyhane @Pedaret @Spartan @sorfi @MmdRF @Universe @Mohammad @Mohammadhadi @Mohammadhasan @Iranian @GodsteaR @Exit  @2upac @ThiS @Whiskey @KiNgSiNa @MILADemon @FeLFLi @BamoN @Tiory @Proofessor @Hoody @Clinkz @OceaN @Ocanner @Radical @LuTi @Aone @LukeCage @LuKe @Amiiir @Intact @FeaRLeSS @Raminam @abol @AboI @NesT @NeStoR @Tatal @Original @Oirginal @ZombieRanger @ZombieScray @Zombie @Meliva  @Abbas @AbbasMZ @Gibson @Doyle @Ellery @henry @HajAbdollah @CigareSoorati @AmuYounes @AmuMasih @MaSiH @iNViSiBIe @Inverse @AimBot @OsTaDFaRaZ @Ostad @0STAD @West @SaLiOne @Farab @JeeZy @Brutalest @KhaLvaT @AlmosT @MashruB @llErrorsll @Tupac @T4L @Ear @Dolphin @Forrest @Roi @Mehrab @darkbat @FareWell @HaShisH @DrEaMeR @A4E7 @Spider @MwM @BaNg @BangGan @EzRail @iMahDi @DoNaLd @Ghadimi @EBi @Arm1N @Taziyane @404 @013 @313 @SFC @Sopap @EaSy @AliAgent @LeytoM @Pure @WonderFul @Strong @AmeriKKKasMostWanted @Guardian @PainT @MarSeL @SlimShady @RealSlimShady @3epeR @Dnis @Lazyboy @Astroid @AsTro @Panda @SaeedAlpha @AlmaS @JallaD @Dani @LuTi @Markeloff @Maichel  @HandGod @Adriyan @M0rphine @HaftKhat @mahbodhnd @RudeKid @Pizzaro @Tip @Elone @AssassiN @Raph @Screw @LuciferMorningStar @Peep

@Troll @Ezza @SuzieArSaCiA @FrozenThrone @FarNaMKilleR @Yousef @MmdSaEeD @Alireza @Rasputin @BourBoN @Asall @Nuclear @Mahi

@Xoker @Arda @Hide @BuTleR @NabZ @Sardar @Betoche @Nikootine @Lynch @VARTOLU @SheytwN @Spicyy @MohammadEhsaN @NeverMor @Sobi @Fuck @MrSiNa @hoomansa @DeatShot @SkuiL @Rony @TheHeRo @Neon @Carroll @iNSANE @Mickey  @Sanaka @MardTanha @AriaGh @Feu @Mero @TabahKar @Maznun @IAshkan @Panda @Radan @Sweet @FerDinaND @HosiDark @Zack

 

 @ArSaCiA خوشحال میشم که تو هم در این باره نظراتت رو بگی

سلام خدمت دوست عزیزم کامیار جان،ممنون که من رو تگ کردی و شاید تنها چیزی که میتونست منو به حرف بیاره فکشن گارد ملی بود. متاسفانه هنوز حرفای دوست عزیزمون @ArSaCiA از ذهنم بیرون نرفته و فکر میکنم دوستانی که قدیم داخل گارد ملی بودن این حرفا رو سر میتینگ گارد یادشون باشه. شما نباید همه ی راب هارو شکست بدید! باید بذارید بازیکن بتونه از زندان فرار کنه ، مثل این هست که در دسته متوسط  دو گروه که باهم رقابت سختی دارند  به یک طرف بگید دفاع رو بباز که بتونی حمله کنی،  ولی خب این تفکر تقصیر ایشون نبود اون موقع اقلیت رو دور بود و فکر میکردن چون سیستم راب به نفع اقلیت هست باید تغییراتی رو بده ولی نمیدونست که بچه ها از زندگیشون واسه گارد ملی گذاشته بودن و باید هم انقدر قدر میشد.جوری زوم کرده بودن روی اقلیت که حتی رانر میخورد به ماشین، بچه های ما مجازات میشدن،روزی خودشون اومدن و بین 10 تا گارد خواستن از زندان فرار کنن و خب ما هم بی کار ننشستیم و ایشون رو کشتیم، یهویی تصمیم گرفتن که سیستم فرار از زندان رو تغییر بدن. البته فریادی که سر عضو گارد کشیدید هم بماند، بازیکن سرور نبود دوستان عضو گارد بود!. دوستان هر سازی زدن ما باهاش رقصیدیم ولی از یک جایی به بعد ساز هایی میزدن که مورد علاقه ی برادر جانش بود و ما رقصیدن بلد نبودیم.دستور هایی که با اون اقلیت اداره میشد و نظم میگرفت تبدیل شد به زورگویی و تمام اختیار ها سر یک شخص از تمامی دسته ی ویژه گرفته شد! این هم جالب بود. علایق شخصی و عدم ثبات در قوانین باعث شد دوستان ما از جمع ما خارج بشن و دیگه به بازی برنگردن!

وقتی میرسی به قدرت و اون بالا ها میشینی

مراقب رفتارت با ادما باش

یه روزی برمیگردی پایین همون ادم هارو  میبینی

 

?  National Guard For Ever ?

Shah.png

Zakhar_Asli.png

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

                                                                                                                                                 NIGHT

                                            http://agsa.arsacia.ir/players/bars/Feu.png 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در 18 ساعت قبل، LuTi گفته است:

ArSaCiA علی جان به نظرم اگه C-Bug رو برگردونی خوب میشه

 

درسته باگه ولی به نظر وار رو خیلی متفاوت تر میکنه خدایی

خیلیا خوبن ولی

سلیقه ما نیستن

 

http://agsa.arsacia.ir/players/bars/Palycity.png

http://agsa.arsacia.ir/players/bars/Gulakh.png

 

b5f422_24ezgif-1-25ceb4aa0e.gif

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در در ۱۴۰۱/۷/۴ در 07:09، iKamyar گفته است:

اصلا فکر کنید که قراره به زودی منتشر شه، اصلا فکر کنید منتشر شد، خب بعدش چی؟؟ با آمدن AG:Samp چی قراره زنده شود؟ آیا با آمدن AG:Samp قراره عدالت به سرور برگرده؟؟ آیا با آمدن AG:Samp فکشن ها به خصوص دسته ویژه و به خصوص فکشن دوست داشتنی National Guard مثل قبل جذاب شوند؟؟ آیا قوانین و سیستم هایی که این فکشن ها دارند قراره درست بشه؟؟ خیر! با توجه به اطلاعاتی که تا الان ما داریم فقط قراره لانچر Androide و یک سری ایونت Auto و تقویم اضافه شود و اینا نمی تواند جذابیت سرور رو مثل قبل کند @ArSaCiA 

جذابیت که بیشتر پلیر ها می خواستند و پلیر هایی که الان می خواهند برقراری عدالت توی سرور، درست شدن قوانین و سیستم های فکشن به خصوص دسته هست. این چیزی هست که ما می خوایم نه فقط AG:Samp و آمدن چند تا ایونت!

@ArSaCiA به خاطر چند تا پلیر و برادرت بارها قوانین و سیستم های دسته ویژه عوض کردی و جذابیت فشکن رو خیلی پایین آوردی چون فکر می کردی با این کار میشه پلیر هارو از بازی زده نکرد ?.

اما تا حالا به این قضیه نگاه کردی که چقدر پلیر به خاطر نا عدالتی توی سرور و خراب شدن و نابودی دسته ویژه از سرور رفتند؟؟

تعداد پلیر هایی که به خاطر این کار ها از سرور رفتند خیلی به مراتب بیشتر از پلیر هایی هست که به خاطر سو استفاده برخی از کاپ ها بای دادن.

اصلا مگه پلیری به خاطر یک کار کاپ بای میده؟ به خاطر یک خراب شدن JB پلیر ها از بازی بای میدن?؟؟

مگه من و پلیر هایی که الانم در سرور حضور داریم لول پایین بودیم این بلاها سر خود ما نیامده؟؟ خب ما ها سر این دلایل کوچک از سرور رفتیم یا هنوز هستیم؟؟

اصلا قرار بود سر این کار ها پلیر بره اصلا سرور پلیر لول بالای 20 داشت؟? 

حالا هنوز هم شما فکر می کنید علت کمتر شدن و رفتن پلیر ها این دلایل هستند؟؟ @ArSaCiA

خیر! بیشتر پلیر هایی که رفتن به دلایل بی عدالتی، بی قانونی و بی قاعده بودن و سیستم های بد سرور و فکشن ها به خصوص فکشن های دسته ویژه بوده!

ما پلیر ها چیزهایی که می خوایم برقرای عدالت، اصلاح قوانین و سیستم ها به صورت درست هست نه آمدن AG:Samp یا Auto Event!

چیزی که ما می خوایم بازگشت نظم، قانون و سیستم درست در فکشن ها به خصوص در دسته ویژه می خواهیم.

به عنوان مثال: ما کاپی رو نمی خوایم که لیدرش ها هیچ اختیار و قدرتی در اداره فکشن ندارند و هیچ حرفی نتوانند بزنند - ما کاپی نمی خوایم که هر دفعه یک محدودیت بهش اضافه شود و کاپ رو حقیر تر کند! - ما کاپی رو نمی خوایم که در آن رنک در آن ارزش هیچی را دارد - ما کاپی رو نمی خوایم که اندازه دسته ملایم هم نظم نداره ? - ما National Guard رو نمی خوایم که سیستم JB اش، قوانین و وضعیتش این باشه!

با این اتفاق هایی که در 16 ماه اخیر برای کاپ به خصوص در National Guard رخ داده پلیر های زیادی از بازی زده شدن و بای دادن! (گاهی اوقات فقط دوست دارم یکبار تو بازی آنلاین شوند)

با این اتفاق هایی که در 16 ماه اخیر افتاده اصلا آدم روش میشه کاپ رو دسته ویژه صدا کند؟ جایی که نه نظمی و نا قانون هست نه لیدر درست دسته ویژه نامید؟ خیر، اینجا بیشتر شبیه سیرکه تا دسته ویژه به خصوص فکشن دوست داشتنی National Guard. کاپ در حال حاضر بیشتر رو به سیرک هست تا دسته ویژه! ?

حالا یکبار این سوال منو جواب بدید وقتی سروری دسته ویژه اش مثل سیرک باشه و به همچین روزی افتاده باشه، آیا آدم و پلیر ها می توانند به پیشرفت همچین سروری داشته باشیم @ArSaCiA ؟ قطعا خیر، سروری که و دسته ویژه اش اینطور حقیر باشد و همچین وضعیت ناراحت کننده ای داشته باشه اصلا جای پیشرفت ندارد! غیر از اینه؟

جدا از بحث فکشن بحث نا عدالتی، پارتی و .... در سرور هست که روز بیشتر و بیشتر به چشم میاد و هر روز پلیر های بیشتری به خاطر این مورد هم می روند. تا کی تو این سرور من و دیگر پلیر ها باید پارتی بازی و بی عدالتی تحمل کنیم؟؟ تا کی باید اینقدر ناعدالتی تو سرور باشد؟

 

این موارد چیزهایی هستند که خیلی برای من مهمتر از AG:Samp هستند و باید درست شوند و 

فکر می کنم که دیگر پلیر ها هم این فکر رو می کنند.

این ها اصلاح نشوند AG:Samp چیزی نخواهد بود که من یا دیگران رو شگفت زده کنه متاسفانه.

 

خوشحال میشم نظرات شماها رو هم راجب انتقادات خودم بشنوم:

  نمایش محتوا مخفی

 @ORTEGA @Olden @Palycity @ZakharAsli @OmidGH @Omid @VisuaL @NtXorG @Joseph @CaKe @RoseRain @Pokers @ASLAN @Mohana @MohaNaa @Navy @Wise @HosseinKabir @LiN @End @EnDWaY @iNiCoTiN @iLOVEU @iErfaN @Hello @SajAli @SajjiLey @SaLiMaRoNi @KhanAmir @Shayawn @SuddeN @KimBerLy @Nate @OddiN @Sepehr @Asli @Power @Only @Owner @AminJuice @TheScofield @Sami @TheSolo @Political @Captain @Capitan @skeletgod  @GodWorld @Cheater @Aliherfei @Toofan @Refigh @Reyhane @Pedaret @Spartan @sorfi @MmdRF @Universe @Mohammad @Mohammadhadi @Mohammadhasan @Iranian @GodsteaR @Exit  @2upac @ThiS @Whiskey @KiNgSiNa @MILADemon @FeLFLi @BamoN @Tiory @Proofessor @Hoody @Clinkz @OceaN @Ocanner @Radical @LuTi @Aone @LukeCage @LuKe @Amiiir @Intact @FeaRLeSS @Raminam @abol @AboI @NesT @NeStoR @Tatal @Original @Oirginal @ZombieRanger @ZombieScray @Zombie @Meliva  @Abbas @AbbasMZ @Gibson @Doyle @Ellery @henry @HajAbdollah @CigareSoorati @AmuYounes @AmuMasih @MaSiH @iNViSiBIe @Inverse @AimBot @OsTaDFaRaZ @Ostad @0STAD @West @SaLiOne @Farab @JeeZy @Brutalest @KhaLvaT @AlmosT @MashruB @llErrorsll @Tupac @T4L @Ear @Dolphin @Forrest @Roi @Mehrab @darkbat @FareWell @HaShisH @DrEaMeR @A4E7 @Spider @MwM @BaNg @BangGan @EzRail @iMahDi @DoNaLd @Ghadimi @EBi @Arm1N @Taziyane @404 @013 @313 @SFC @Sopap @EaSy @AliAgent @LeytoM @Pure @WonderFul @Strong @AmeriKKKasMostWanted @Guardian @PainT @MarSeL @SlimShady @RealSlimShady @3epeR @Dnis @Lazyboy @Astroid @AsTro @Panda @SaeedAlpha @AlmaS @JallaD @Dani @LuTi @Markeloff @Maichel  @HandGod @Adriyan @M0rphine @HaftKhat @mahbodhnd @RudeKid @Pizzaro @Tip @Elone @AssassiN @Raph @Screw @LuciferMorningStar @Peep

@Troll @Ezza @SuzieArSaCiA @FrozenThrone @FarNaMKilleR @Yousef @MmdSaEeD @Alireza @Rasputin @BourBoN @Asall @Nuclear @Mahi

@Xoker @Arda @Hide @BuTleR @NabZ @Sardar @Betoche @Nikootine @Lynch @VARTOLU @SheytwN @Spicyy @MohammadEhsaN @NeverMor @Sobi @Fuck @MrSiNa @hoomansa @DeatShot @SkuiL @Rony @TheHeRo @Neon @Carroll @iNSANE @Mickey  @Sanaka @MardTanha @AriaGh @Feu @Mero @TabahKar @Maznun @IAshkan @Panda @Radan @Sweet @FerDinaND @HosiDark @Zack

 

 @ArSaCiA خوشحال میشم که تو هم در این باره نظراتت رو بگی

@Universe @TheScofield یه جمله ای می گفتند در PB یادتونه همون ته تهشه دیگه!

در 10 ساعت قبل، ZakharAsli گفته است:

سلام خدمت دوست عزیزم کامیار جان،ممنون که من رو تگ کردی و شاید تنها چیزی که میتونست منو به حرف بیاره فکشن گارد ملی بود. متاسفانه هنوز حرفای دوست عزیزمون @ArSaCiA از ذهنم بیرون نرفته و فکر میکنم دوستانی که قدیم داخل گارد ملی بودن این حرفا رو سر میتینگ گارد یادشون باشه. شما نباید همه ی راب هارو شکست بدید! باید بذارید بازیکن بتونه از زندان فرار کنه ، مثل این هست که در دسته متوسط  دو گروه که باهم رقابت سختی دارند  به یک طرف بگید دفاع رو بباز که بتونی حمله کنی،  ولی خب این تفکر تقصیر ایشون نبود اون موقع اقلیت رو دور بود و فکر میکردن چون سیستم راب به نفع اقلیت هست باید تغییراتی رو بده ولی نمیدونست که بچه ها از زندگیشون واسه گارد ملی گذاشته بودن و باید هم انقدر قدر میشد.جوری زوم کرده بودن روی اقلیت که حتی رانر میخورد به ماشین، بچه های ما مجازات میشدن،روزی خودشون اومدن و بین 10 تا گارد خواستن از زندان فرار کنن و خب ما هم بی کار ننشستیم و ایشون رو کشتیم، یهویی تصمیم گرفتن که سیستم فرار از زندان رو تغییر بدن. البته فریادی که سر عضو گارد کشیدید هم بماند، بازیکن سرور نبود دوستان عضو گارد بود!. دوستان هر سازی زدن ما باهاش رقصیدیم ولی از یک جایی به بعد ساز هایی میزدن که مورد علاقه ی برادر جانش بود و ما رقصیدن بلد نبودیم.دستور هایی که با اون اقلیت اداره میشد و نظم میگرفت تبدیل شد به زورگویی و تمام اختیار ها سر یک شخص از تمامی دسته ی ویژه گرفته شد! این هم جالب بود. علایق شخصی و عدم ثبات در قوانین باعث شد دوستان ما از جمع ما خارج بشن و دیگه به بازی برنگردن!

مبین یادته JB منو Fail کردی به همین دلیل منو کامیار بای میدیم ? @iKamyar

𝑵𝒊𝒈𝒉𝒕 𝑪𝒓𝒂𝒛𝒊𝒆𝒔 𝑭𝒂𝒎𝒊𝒍𝒚

 

MaSiH.png

AtlaS.png

.................................................................. 

  Close ?? ??? ????????? ?? ????, ??? ?? ??? ?????? ?? ???? 

 

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در در ۱۴۰۱/۷/۴ در 17:39، iKamyar گفته است:

اصلا فکر کنید که قراره به زودی منتشر شه، اصلا فکر کنید منتشر شد، خب بعدش چی؟؟ با آمدن AG:Samp چی قراره زنده شود؟ آیا با آمدن AG:Samp قراره عدالت به سرور برگرده؟؟ آیا با آمدن AG:Samp فکشن ها به خصوص دسته ویژه و به خصوص فکشن دوست داشتنی National Guard مثل قبل جذاب شوند؟؟ آیا قوانین و سیستم هایی که این فکشن ها دارند قراره درست بشه؟؟ خیر! با توجه به اطلاعاتی که تا الان ما داریم فقط قراره لانچر Androide و یک سری ایونت Auto و تقویم اضافه شود و اینا نمی تواند جذابیت سرور رو مثل قبل کند @ArSaCiA 

جذابیت که بیشتر پلیر ها می خواستند و پلیر هایی که الان می خواهند برقراری عدالت توی سرور، درست شدن قوانین و سیستم های فکشن به خصوص دسته هست. این چیزی هست که ما می خوایم نه فقط AG:Samp و آمدن چند تا ایونت!

@ArSaCiA به خاطر چند تا پلیر و برادرت بارها قوانین و سیستم های دسته ویژه عوض کردی و جذابیت فشکن رو خیلی پایین آوردی چون فکر می کردی با این کار میشه پلیر هارو از بازی زده نکرد ?.

اما تا حالا به این قضیه نگاه کردی که چقدر پلیر به خاطر نا عدالتی توی سرور و خراب شدن و نابودی دسته ویژه از سرور رفتند؟؟

تعداد پلیر هایی که به خاطر این کار ها از سرور رفتند خیلی به مراتب بیشتر از پلیر هایی هست که به خاطر سو استفاده برخی از کاپ ها بای دادن.

اصلا مگه پلیری به خاطر یک کار کاپ بای میده؟ به خاطر یک خراب شدن JB پلیر ها از بازی بای میدن?؟؟

مگه من و پلیر هایی که الانم در سرور حضور داریم لول پایین بودیم این بلاها سر خود ما نیامده؟؟ خب ما ها سر این دلایل کوچک از سرور رفتیم یا هنوز هستیم؟؟

اصلا قرار بود سر این کار ها پلیر بره اصلا سرور پلیر لول بالای 20 داشت؟? 

حالا هنوز هم شما فکر می کنید علت کمتر شدن و رفتن پلیر ها این دلایل هستند؟؟ @ArSaCiA

خیر! بیشتر پلیر هایی که رفتن به دلایل بی عدالتی، بی قانونی و بی قاعده بودن و سیستم های بد سرور و فکشن ها به خصوص فکشن های دسته ویژه بوده!

ما پلیر ها چیزهایی که می خوایم برقرای عدالت، اصلاح قوانین و سیستم ها به صورت درست هست نه آمدن AG:Samp یا Auto Event!

چیزی که ما می خوایم بازگشت نظم، قانون و سیستم درست در فکشن ها به خصوص در دسته ویژه می خواهیم.

به عنوان مثال: ما کاپی رو نمی خوایم که لیدرش ها هیچ اختیار و قدرتی در اداره فکشن ندارند و هیچ حرفی نتوانند بزنند - ما کاپی نمی خوایم که هر دفعه یک محدودیت بهش اضافه شود و کاپ رو حقیر تر کند! - ما کاپی رو نمی خوایم که در آن رنک در آن ارزش هیچی را دارد - ما کاپی رو نمی خوایم که اندازه دسته ملایم هم نظم نداره ? - ما National Guard رو نمی خوایم که سیستم JB اش، قوانین و وضعیتش این باشه!

با این اتفاق هایی که در 16 ماه اخیر برای کاپ به خصوص در National Guard رخ داده پلیر های زیادی از بازی زده شدن و بای دادن! (گاهی اوقات فقط دوست دارم یکبار تو بازی آنلاین شوند)

با این اتفاق هایی که در 16 ماه اخیر افتاده اصلا آدم روش میشه کاپ رو دسته ویژه صدا کند؟ جایی که نه نظمی و نا قانون هست نه لیدر درست دسته ویژه نامید؟ خیر، اینجا بیشتر شبیه سیرکه تا دسته ویژه به خصوص فکشن دوست داشتنی National Guard. کاپ در حال حاضر بیشتر رو به سیرک هست تا دسته ویژه! ?

حالا یکبار این سوال منو جواب بدید وقتی سروری دسته ویژه اش مثل سیرک باشه و به همچین روزی افتاده باشه، آیا آدم و پلیر ها می توانند به پیشرفت همچین سروری داشته باشیم @ArSaCiA ؟ قطعا خیر، سروری که و دسته ویژه اش اینطور حقیر باشد و همچین وضعیت ناراحت کننده ای داشته باشه اصلا جای پیشرفت ندارد! غیر از اینه؟

جدا از بحث فکشن بحث نا عدالتی، پارتی و .... در سرور هست که روز بیشتر و بیشتر به چشم میاد و هر روز پلیر های بیشتری به خاطر این مورد هم می روند. تا کی تو این سرور من و دیگر پلیر ها باید پارتی بازی و بی عدالتی تحمل کنیم؟؟ تا کی باید اینقدر ناعدالتی تو سرور باشد؟

 

این موارد چیزهایی هستند که خیلی برای من مهمتر از AG:Samp هستند و باید درست شوند و 

فکر می کنم که دیگر پلیر ها هم این فکر رو می کنند.

این ها اصلاح نشوند AG:Samp چیزی نخواهد بود که من یا دیگران رو شگفت زده کنه متاسفانه.

 

خوشحال میشم نظرات شماها رو هم راجب انتقادات خودم بشنوم:

  مطالب پنهان

 @ORTEGA @Olden @Palycity @ZakharAsli @OmidGH @Omid @VisuaL @NtXorG @Joseph @CaKe @RoseRain @Pokers @ASLAN @Mohana @MohaNaa @Navy @Wise @HosseinKabir @LiN @End @EnDWaY @iNiCoTiN @iLOVEU @iErfaN @Hello @SajAli @SajjiLey @SaLiMaRoNi @KhanAmir @Shayawn @SuddeN @KimBerLy @Nate @OddiN @Sepehr @Asli @Power @Only @Owner @AminJuice @TheScofield @Sami @TheSolo @Political @Captain @Capitan @skeletgod  @GodWorld @Cheater @Aliherfei @Toofan @Refigh @Reyhane @Pedaret @Spartan @sorfi @MmdRF @Universe @Mohammad @Mohammadhadi @Mohammadhasan @Iranian @GodsteaR @Exit  @2upac @ThiS @Whiskey @KiNgSiNa @MILADemon @FeLFLi @BamoN @Tiory @Proofessor @Hoody @Clinkz @OceaN @Ocanner @Radical @LuTi @Aone @LukeCage @LuKe @Amiiir @Intact @FeaRLeSS @Raminam @abol @AboI @NesT @NeStoR @Tatal @Original @Oirginal @ZombieRanger @ZombieScray @Zombie @Meliva  @Abbas @AbbasMZ @Gibson @Doyle @Ellery @henry @HajAbdollah @CigareSoorati @AmuYounes @AmuMasih @MaSiH @iNViSiBIe @Inverse @AimBot @OsTaDFaRaZ @Ostad @0STAD @West @SaLiOne @Farab @JeeZy @Brutalest @KhaLvaT @AlmosT @MashruB @llErrorsll @Tupac @T4L @Ear @Dolphin @Forrest @Roi @Mehrab @darkbat @FareWell @HaShisH @DrEaMeR @A4E7 @Spider @MwM @BaNg @BangGan @EzRail @iMahDi @DoNaLd @Ghadimi @EBi @Arm1N @Taziyane @404 @013 @313 @SFC @Sopap @EaSy @AliAgent @LeytoM @Pure @WonderFul @Strong @AmeriKKKasMostWanted @Guardian @PainT @MarSeL @SlimShady @RealSlimShady @3epeR @Dnis @Lazyboy @Astroid @AsTro @Panda @SaeedAlpha @AlmaS @JallaD @Dani @LuTi @Markeloff @Maichel  @HandGod @Adriyan @M0rphine @HaftKhat @mahbodhnd @RudeKid @Pizzaro @Tip @Elone @AssassiN @Raph @Screw @LuciferMorningStar @Peep

@Troll @Ezza @SuzieArSaCiA @FrozenThrone @FarNaMKilleR @Yousef @MmdSaEeD @Alireza @Rasputin @BourBoN @Asall @Nuclear @Mahi

@Xoker @Arda @Hide @BuTleR @NabZ @Sardar @Betoche @Nikootine @Lynch @VARTOLU @SheytwN @Spicyy @MohammadEhsaN @NeverMor @Sobi @Fuck @MrSiNa @hoomansa @DeatShot @SkuiL @Rony @TheHeRo @Neon @Carroll @iNSANE @Mickey  @Sanaka @MardTanha @AriaGh @Feu @Mero @TabahKar @Maznun @IAshkan @Panda @Radan @Sweet @FerDinaND @HosiDark @Zack

 

 @ArSaCiA خوشحال میشم که تو هم در این باره نظراتت رو بگی

حرف دله خیلیا رو زدی دمت?

        ᴏɴᴇ ᴅᴀʏ ᴛʜᴇ ꜱᴏɪʟ ᴋɴᴏᴡꜱ ᴛʜᴇ ᴠᴀʟᴜᴇ ᴏꜰ ʀᴀɪɴ  ʙᴜᴛ ɪᴛ ᴡɪʟʟ ɴᴏᴛ ʀᴀɪɴ ᴛʜᴀᴛ ᴅᴀʏ               

 

 

 

Dnis.png

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در 51 دقیقه قبل، MaSiH گفته است:

@Universe @TheScofield یه جمله ای می گفتند در PB یادتونه همون ته تهشه دیگه!

مبین یادته JB منو Fail کردی به همین دلیل منو کامیار بای میدیم ? @iKamyar

علی امبرلا ام با هانتر تو جیبی افتاده بود به جونم Fail کرد منم باید بای بدم?

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در در ۱۴۰۱/۷/۵ در 04:14، ORTEGA گفته است:

درود, ممنون بابت تگ @iKamyar

 

قطعا اگه AG:SAMP منتشر بشه علی @ArSaCiA سرش خلوت تر میشه به سرور سر میزنه و وضعیت خیلی بهتر از این میشه.

 

 

با اومدن AG:SAMP هم بعضی از قوانین ادیت میشن, یه سری از قوانین اضافه میشن و سیستم های Rob و Jailbreak هم تا جایی که خبر دارم تغییر میکنه. فقط این 2 موردی که شما گفتی نیست, خیلی چیزا تغییر میکنه که باعث جذابیت سرور میشن. مثال بخوام بگم: امکان اضافه شدن مد ماشین های ایرانی, اضافه شدن اسکین های جدید, شهر جدید, انیمیشن های جدید و... هست. کیفیت گیم پلی نسبت به لانچر بهتر میشه, ایموجی هایی هم که توی چت نوشته میشه برای مثال: (xD) به این شکل در میان (?... همینطور قراره سیستم WAR تغییر کنه. برای کسایی که عاشق دسته متوسط هستن جذابیتی ایجاد میکنه و خیلی چیزای دیگه که علی هنوز نگفته تا سوپرایزمون کنه ?

AG:SAMP که منتشر بشه آپدیت ها شروع میشه و هر چند وقت تغییراتی توی سرور ایجاد میشه که سرور نسبت به قبل جذاب تر میشه.

 

 

با این حرفت کاملا موافقم

واقعا توی دسته ویژه رنک بالاتر هیچ ارزشی نداره تنها فرقشون با رنک پایین تر نوع وسیله ی نقلیه ای که از HQ برمیدارن.

@ArSaCiA حرف پلیراش براش مهمه, امیدوارم یه فکری واسه این موضوع پیدا کنه.

 

به همه ی دوستان حق میدم دلخور باشن از این وضعیت اما نباید فقط از یه زاویه به قضیه نگاه کنن. علی حین ساخت AG:SAMP کارای زیادی انجام داده که چند نمونمشو میگم: فیکس کردن باگ هایی که بعضی از ادمینا گزارش دادن, فیکس کردن باگ هایی که خود پلیرا توی انجمن گزارش میدادن, فیکس کردن باگ های AG:SAMP که توی لانچر امکانش نبود و از همه مهم تر آپدیت خفن کوئست های نوروزی که واقعا به هممون حال داد و کارای دیگه که ما و شما ازش خبر نداریم ... اینجوری هم نیست که علی هیچ کاری انجام نمیده و سرور رو ول کرده به امون خدا.

 

اینا رو گفتم که اگه نظر میدید یک طرفه قضاوت نکنید و مطمئن باشید منم طرف حقم و به کسی هم کاری ندارم و اگه مثل بقیه انتقادی بکنم قطعا دیموت نمیشم. فقط یک طرفه قضاوت نمیکنم همین.

 

 

خلاصه کامیارجان صبر داشته باش. ما هم تاریخ دقیقی از انتشار AG:SAMP نداریم ولی اگه منتشر بشه شک نکن سرور از اینی که هست شلوغ تر, جذاب تر و بهتر میشه. (فقط امیدوارم تا زمانی که منتشر میشه من باشم توی سرور ?)

الان سرور حتی برا منه ادمینم خسته کننده و تکراری شده چه برسه به پلیرا ولی خب باید صبر کنیم منتظر قولی که علی داده باشیم.

 

 

 

 

خب تهش؟! 

یروز بت حال میدع دوروز حال میده اخرش چیه؟! 

بازم واست تکراری میشع ن

هرچی بیاد بازم یروزی تکراری میشع

 

ـ‌ــɪ ʟᴏᴠᴇ ʟɪsᴛᴇɴɪɴɢ ᴛᴏ ʟɪᴇs ᴡʜᴇɴ ɪ ᴋɴᴏᴡ ᴛʜᴇ ᴛʀᴜᴛʜ ـــــ

KeDeR.png


  • shadow_00.png

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

 @ArSaCiA میبینی این همه پلیر نا امید هستند؟ نمی خوای هنوز هم تغییری ایجاد کنی؟ تا کی باید اینجوری پیش بریم؟

Kamyar.png

 

iKamyar.png

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

این وضیعت به ضرره ما نیست به ضرره خوده سازنده سرور هستش کسی که بای میده میره گیم دیگه لیدر ها کسایی که خودشون میخوام رو میارن و هلپر ها هم که باید مواظب باشن کسی ریپورت نشن هیچ اوینت دیگه ای هم نیست که بازیکن رو سرگرم کنه خوب چرا باید پلی بده؟

Oppenheimer.png

Bradley.png

 

                            تنها یک چراغ است که مرا هدایت می‌کند و آن چراغ تجربه است.

 

 

                                                        

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مشکلات سرور در این چند وقت در حدی زیاد شده که از لیست کردن گذاشته و باید رمان بنویسیم

  • استف

اوایل حظورم در این تیم به نظر شخص خودم چندان مشکلات خاص و بزرگی  مطرح نبود ولی رفته رفته با ایجاد محدودیت بسیار زیاد در تیم

و وضع قوانینی که چندان جالب نبود مثال: شما اگه تایم نداشته باشید و هر چند روز یکبار مرخصی قرار دهید  به احتمال زیاد در یک هفته دیموت خواهید شد  ( ما همیشه هوای شما رو در تیم داریم) 

صحبت و احوال پرسی در HC/ و LC/  موردی بود که اصلا به درد تیم نمیخورد و باعث صمیمیت نمیشد 

و قرار دادن جایزه ( زیر کشی)  برای اینکه به همکار یا دوستتون از پشت خنجر بزنید و در مواردی جایزه ممکن بود +100 Daysinstaff 

باشه 

 

  • فکشن

در سروری که بازی میکنیم بعضی از فکشن ها ارزش پایینی دارند   (TTC) (Medic) (Taxi) 

و بعضی ارزش های بالا  (SI) (NR)

 در صورتی که وضعیت فکشن ها با بقیه فکشن ها بالانس باشد پیشرفتی رو در سرور خواهیم داشت

در مورد تاکسی و امدادگران با یک آپدیت میشه با یک تیر 2 نشون زد و ارزشی در سرور داشته باشن 

اگه هر باری که میمیرید درجا Spawn  نشید و اگه بمیرید باید یک پزشک پیش شما بیاد و شما رو درمان کنه دیگه سراغ خودکشی نیمیرید و تاکسی میگیرید یا سوار ماشین رایگان میشید 

اگه شغل مکانیک  از  jobs/ حذف شود و به فعالیت فکشن  TTC   اضافه شود شاهد رونق گرفتن این فکشن خواهیم بود

 البته TTC جای آپدیت های بیشتری هم داره که امیدوارم به این فکشن اضافه بشه

 

 

  • سیستم 

سیستم های حال حاضر بازی با منطق و عقل جور در نمیاد 

برای مثال: تلپورت شدن کیف پولی که در داخل بانک به چندین کیلومتر اونور تر میشه (Runners & /Exit) که باید اصلاح بشه و نظرات خوبی هم در این مورد و فرار از زندان هم دادن

دزدی از سوپر مارکت و بانک های اطراف شهر  و زدن ماشین های حمل پول به عنوان فعالیت دسته متوسط 

مامؤریت های روزانه > کوئست نوروزی خیلی خوب و جذاب بود ( من خودم با ساعت مسابقه خیلی حال کردم) در صورتی که دوباره شاهد همچین کوئست هایی باشیم سرور جذاب میشه

 

_____________________________________________________________________________________

این خلاصه ای از مشکلات و پیشنهادات سرور بود که امیدوارم در شاهدشون باشیم

 

 

 

MohammadMahan.png

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در در ۱۴۰۱/۷/۶ در 11:24، LuTi گفته است:

علی جان به نظرم اگه C-Bug رو برگردونی خوب میشه

ما داریم زور میزنیم باف هم حذف کنیم وار عادلانه بشه . شما میخوای باگ برگردونی؟

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در 21 دقیقه قبل، Cretus گفته است:

باگ نیست علی مثل E Q  هست اینطوری باشه پس EQ  هم باگه

ای کیو محدودیت نداره چون محدودیت های سمپه

 

+

 

تیر بزنی بعدش سی باگه و فیکس شده ولی امیدوارم بک بخوره

EnDWaY.png 

𝙸𝚝 𝚒𝚜 𝚎𝚗𝚘𝚞𝚐𝚑 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚠𝚎 𝚍𝚒𝚍 𝚗𝚘𝚝𝚕𝚒𝚟𝚎, 𝚠𝚎 𝚊𝚛𝚎 𝚗𝚘𝚝 𝚊𝚏𝚛𝚊𝚒𝚍 𝚘𝚏 𝚍𝚢𝚒𝚗𝚐

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در 10 ساعت قبل، Strong گفته است:

ما داریم زور میزنیم باف هم حذف کنیم وار عادلانه بشه . شما میخوای باگ برگردونی؟

دلقک دلیل نمیشه باف نداری؛ باف برداشته بشه;/

ویرایش شده توسط WonderFul

Mersi Donya.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید.
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   بازگردانی قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
  • اضافه کردن...