رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

AG-SAMP منتشر شد!


DeaTShoT

ارسال‌های توصیه شده

در 1 دقیقه قبل، Spicyy گفته است:

@iKamyar داداش مرسی بابته تگ کردن

اول اینو به بگم به همه ی کسانی که آرساکیا رو تگ کردن برای جواب دادن به سوال ها 

ایشون به اصطلاح خیلی سر گرم ساخت AG-SAMP هستند که کلا هیچ یک از این پیام ها رو نگاه نمیکنند حتی بعضی از دوستان میگن که از 5 ماه پیش که پیام دادن هنوز جوابی ندادن

سرور که کلا نمیان حداقل فروم رو چک بدن و به همه توضیح بدن که قرار هست یک اتفاق هایی صورت بگیره که این کار هم انجام نمیدن!

کلا سرور وضع خوبی نداره چون یک مدیریت درست نیست در سرور!

تنها راه که باعث بشه همه راضی بشن این هست که همه چیز عوض بشه! از فکشن ها بگیر تا قوانین سرور و استف!


 

                                             Number One Family                                             
Spicy.png
                                                                                                                                                                                                 

واسه همینه که میگیم مشکلات خیلی مهمتری داریم که باید الویت باشند نه AG:SAMP.

Kamyar.png

 

iKamyar.png

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

داداشا زیاد رو بحث ای جی سمپ تمرکز نکنید سوال نپرسید اینا قادر به پاسخگویی نیستند میزنن بنتون میدن با همین لانچر خوش باشید بدرورد. 

 

@iKamyar زیاد چیزایی میگی کم میاد حرفشون مشکل ساز میشه برات ???

??

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

?توجه دوستان عزیز سرور کلا داغون شده قوانین هاش تا خیلی از ادماش زیاد فکر نکنید برای درست شدنش وقتی صاحبش اهمیتی نمیده براش مهم نیست پس ما چرا باید فکرشو بکنیم ؟ 

??

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در 7 ساعت قبل، RoseRain گفته است:

@iKamyar, با سلام، کامیار جان ممنونم ازت که من رو تگ کردی، طبق صحبت های دوستانه ای که بین، @Markeloff @Ghelion داشتم متوجه شدم که سال های اولیه ی آرساکیا، همه ی اشخاص از مدیریت سرور راضی بودن و شخصی که عضو اقلیت" امدادگران" میشد پلیری گنگ و به اصطلاح (شاخ) شناخته میشد، شما فکر کنید اقلیت امدادگران چقدر با نظم و عالی بوده حکمه الانه هیتمن رو داشته، که متاسفانه  افرادی که بدون اطلاعات کافی مسئولیت میگیرن باعث میشن حال و روز اقلیت ها افتضاح باشه...حتی بنده که ادمین سرور هستم هم مثل شما کمی دلخور و نا امید هستم، این مشکلاتی که شما فرمودید کاملا درست هستن اما مقصر علی، یا سرور آرساکیا نیست، متاسفانه طی این سالها یک سری افرادی که صلاحیت نداشتن، مسئولیت سرور رو بر عهده داشتن، که این امر باعث شده سرور رفته رفته به پایین کشیده بشه، و به اصطلاح پارتی بازی و ناعدالتی، امری کاملا عادی شود!

در این سالهای اخیر یک سری اشخاص زرنگ، قانون هایی رو از خودشون ساختن که حتی منِ ادمین هم تمایلی به ادامه ی وقت گذروندن در همچین جایی را ندارم، پلیر که جای خود دارد!

باید امیدوار باشیم که علی عزیز @ArSaCiA در اسرع وقت، به برخی مسئولان سرور، و قوانینی که منطقی نیستند رسیدگی کنن، 

در رابطه با AG:SAMP هم باید خدمتتون عرض کنم که تنها دلخوشی من از آمدن AG SAMP اینه که بنده خداهایی که با اندروید هرروز Helpme و Report میدن رو ساپورت کنیم، و بهشون آموزش کافی رو بدیم..همچنین در روز تعطیل،  با گوشی میتونم در میتینگ هفتگی حضور پیدا کنم!

 

پ.ن: طرف صحبتم شخص خاصی نیست، امیدوارم هیچ عزیزی صحبت های مارو به دل نگیره و کینه شتری نباشه ??

اره فقط طرف حرفت @Alireza نبود ؟ :D

 

در تاریخ بنویسید

مارو در اذان صبح اعدام می کنند

در اذان شب به گلوله می بندند

کسانی که خدایشان رحمان

پیامبرشان مهربان

و امامشان مظلوم بوده

Dr.Dep.png

_FaRZaD.png

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

فکشن NG به سرعت داره ممبر از دست میده.

Slot: 9/18

لیست ممبر ها

Thefarnam

Lennox

iAziz

Deldar

DeatShot

Inverse 

LazyBoy 

GodsTeaR

Aghasibil 

فکشن NG از دست رفت.?

                                             
                                     ?
        ?ArAsh.png?       
                                     
Multi Account        
          
?[DeaDShoT.png]?
           سرم تو لاکه ولی بیاد بیرون دهن خیلیا به فاکه....×                                                      
                                                                                                                                                                                                            ?                       
                                                                                                                                               
Pishro              ↻  ㅤㅤㅤ❚❚ㅤ ㅤ                

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در 8 ساعت قبل، iKamyar گفته است:

اصلا فکر کنید که قراره به زودی منتشر شه، اصلا فکر کنید منتشر شد، خب بعدش چی؟؟ با آمدن AG:Samp چی قراره زنده شود؟ آیا با آمدن AG:Samp قراره عدالت به سرور برگرده؟؟ آیا با آمدن AG:Samp فکشن ها به خصوص دسته ویژه و به خصوص فکشن دوست داشتنی National Guard مثل قبل جذاب شوند؟؟ آیا قوانین و سیستم هایی که این فکشن ها دارند قراره درست بشه؟؟ خیر! با توجه به اطلاعاتی که تا الان ما داریم فقط قراره لانچر Androide و یک سری ایونت Auto و تقویم اضافه شود و اینا نمی تواند جذابیت سرور رو مثل قبل کند @ArSaCiA 

جذابیت که بیشتر پلیر ها می خواستند و پلیر هایی که الان می خواهند برقراری عدالت توی سرور، درست شدن قوانین و سیستم های فکشن به خصوص دسته هست. این چیزی هست که ما می خوایم نه فقط AG:Samp و آمدن چند تا ایونت!

@ArSaCiA به خاطر چند تا پلیر و برادرت بارها قوانین و سیستم های دسته ویژه عوض کردی و جذابیت فشکن رو خیلی پایین آوردی چون فکر می کردی با این کار میشه پلیر هارو از بازی زده نکرد ?.

اما تا حالا به این قضیه نگاه کردی که چقدر پلیر به خاطر نا عدالتی توی سرور و خراب شدن و نابودی دسته ویژه از سرور رفتند؟؟

تعداد پلیر هایی که به خاطر این کار ها از سرور رفتند خیلی به مراتب بیشتر از پلیر هایی هست که به خاطر سو استفاده برخی از کاپ ها بای دادن.

اصلا مگه پلیری به خاطر یک کار کاپ بای میده؟ به خاطر یک خراب شدن JB پلیر ها از بازی بای میدن?؟؟

مگه من و پلیر هایی که الانم در سرور حضور داریم لول پایین بودیم این بلاها سر خود ما نیامده؟؟ خب ما ها سر این دلایل کوچک از سرور رفتیم یا هنوز هستیم؟؟

اصلا قرار بود سر این کار ها پلیر بره اصلا سرور پلیر لول بالای 20 داشت؟? 

حالا هنوز هم شما فکر می کنید علت کمتر شدن و رفتن پلیر ها این دلایل هستند؟؟ @ArSaCiA

خیر! بیشتر پلیر هایی که رفتن به دلایل بی عدالتی، بی قانونی و بی قاعده بودن و سیستم های بد سرور و فکشن ها به خصوص فکشن های دسته ویژه بوده!

ما پلیر ها چیزهایی که می خوایم برقرای عدالت، اصلاح قوانین و سیستم ها به صورت درست هست نه آمدن AG:Samp یا Auto Event!

چیزی که ما می خوایم بازگشت نظم، قانون و سیستم درست در فکشن ها به خصوص در دسته ویژه می خواهیم.

به عنوان مثال: ما کاپی رو نمی خوایم که لیدرش ها هیچ اختیار و قدرتی در اداره فکشن ندارند و هیچ حرفی نتوانند بزنند - ما کاپی نمی خوایم که هر دفعه یک محدودیت بهش اضافه شود و کاپ رو حقیر تر کند! - ما کاپی رو نمی خوایم که در آن رنک در آن ارزش هیچی را دارد - ما کاپی رو نمی خوایم که اندازه دسته ملایم هم نظم نداره ? - ما National Guard رو نمی خوایم که سیستم JB اش، قوانین و وضعیتش این باشه!

با این اتفاق هایی که در 16 ماه اخیر برای کاپ به خصوص در National Guard رخ داده پلیر های زیادی از بازی زده شدن و بای دادن! (گاهی اوقات فقط دوست دارم یکبار تو بازی آنلاین شوند)

با این اتفاق هایی که در 16 ماه اخیر افتاده اصلا آدم روش میشه کاپ رو دسته ویژه صدا کند؟ جایی که نه نظمی و نا قانون هست نه لیدر درست دسته ویژه نامید؟ خیر، اینجا بیشتر شبیه سیرکه تا دسته ویژه به خصوص فکشن دوست داشتنی National Guard. کاپ در حال حاضر بیشتر رو به سیرک هست تا دسته ویژه! ?

حالا یکبار این سوال منو جواب بدید وقتی سروری دسته ویژه اش مثل سیرک باشه و به همچین روزی افتاده باشه، آیا آدم و پلیر ها می توانند به پیشرفت همچین سروری داشته باشیم @ArSaCiA ؟ قطعا خیر، سروری که و دسته ویژه اش اینطور حقیر باشد و همچین وضعیت ناراحت کننده ای داشته باشه اصلا جای پیشرفت ندارد! غیر از اینه؟

جدا از بحث فکشن بحث نا عدالتی، پارتی و .... در سرور هست که روز بیشتر و بیشتر به چشم میاد و هر روز پلیر های بیشتری به خاطر این مورد هم می روند. تا کی تو این سرور من و دیگر پلیر ها باید پارتی بازی و بی عدالتی تحمل کنیم؟؟ تا کی باید اینقدر ناعدالتی تو سرور باشد؟

 

این موارد چیزهایی هستند که خیلی برای من مهمتر از AG:Samp هستند و باید درست شوند و 

فکر می کنم که دیگر پلیر ها هم این فکر رو می کنند.

این ها اصلاح نشوند AG:Samp چیزی نخواهد بود که من یا دیگران رو شگفت زده کنه متاسفانه.

 

خوشحال میشم نظرات شماها رو هم راجب انتقادات خودم بشنوم:

  نمایش محتوا مخفی

 @ORTEGA @Olden @Palycity @ZakharAsli @OmidGH @Omid @VisuaL @NtXorG @Joseph @CaKe @RoseRain @Pokers @ASLAN @Mohana @MohaNaa @Navy @Wise @HosseinKabir @LiN @End @EnDWaY @iNiCoTiN @iLOVEU @iErfaN @Hello @SajAli @SajjiLey @SaLiMaRoNi @KhanAmir @Shayawn @SuddeN @KimBerLy @Nate @OddiN @Sepehr @Asli @Power @Only @Owner @AminJuice @TheScofield @Sami @TheSolo @Political @Captain @Capitan @skeletgod  @GodWorld @Cheater @Aliherfei @Toofan @Refigh @Reyhane @Pedaret @Spartan @sorfi @MmdRF @Universe @Mohammad @Mohammadhadi @Mohammadhasan @Iranian @GodsteaR @Exit  @2upac @ThiS @Whiskey @KiNgSiNa @MILADemon @FeLFLi @BamoN @Tiory @Proofessor @Hoody @Clinkz @OceaN @Ocanner @Radical @LuTi @Aone @LukeCage @LuKe @Amiiir @Intact @FeaRLeSS @Raminam @abol @AboI @NesT @NeStoR @Tatal @Original @Oirginal @ZombieRanger @ZombieScray @Zombie @Meliva  @Abbas @AbbasMZ @Gibson @Doyle @Ellery @henry @HajAbdollah @CigareSoorati @AmuYounes @AmuMasih @MaSiH @iNViSiBIe @Inverse @AimBot @OsTaDFaRaZ @Ostad @0STAD @West @SaLiOne @Farab @JeeZy @Brutalest @KhaLvaT @AlmosT @MashruB @llErrorsll @Tupac @T4L @Ear @Dolphin @Forrest @Roi @Mehrab @darkbat @FareWell @HaShisH @DrEaMeR @A4E7 @Spider @MwM @BaNg @BangGan @EzRail @iMahDi @DoNaLd @Ghadimi @EBi @Arm1N @Taziyane @404 @013 @313 @SFC @Sopap @EaSy @AliAgent @LeytoM @Pure @WonderFul @Strong @AmeriKKKasMostWanted @Guardian @PainT @MarSeL @SlimShady @RealSlimShady @3epeR @Dnis @Lazyboy @Astroid @AsTro @Panda @SaeedAlpha @AlmaS @JallaD @Dani @LuTi @Markeloff @Maichel  @HandGod @Adriyan @M0rphine @HaftKhat @mahbodhnd @RudeKid @Pizzaro @Tip @Elone @AssassiN @Raph @Screw @LuciferMorningStar @Peep

@Troll @Ezza @SuzieArSaCiA @FrozenThrone @FarNaMKilleR @Yousef @MmdSaEeD @Alireza @Rasputin @BourBoN @Asall @Nuclear @Mahi

@Xoker @Arda @Hide @BuTleR @NabZ @Sardar @Betoche @Nikootine @Lynch @VARTOLU @SheytwN @Spicyy @MohammadEhsaN @NeverMor @Sobi @Fuck @MrSiNa @hoomansa @DeatShot @SkuiL @Rony @TheHeRo @Neon @Carroll @iNSANE @Mickey  @Sanaka @MardTanha @AriaGh @Feu @Mero @TabahKar @Maznun @IAshkan @Panda @Radan @Sweet @FerDinaND @HosiDark @Zack

 

 @ArSaCiA خوشحال میشم که تو هم در این باره نظراتت رو بگی

سلام به شما دوست عزیز آقا کامیار ، بله من با شما کاملا موافقم 
مخصوصا دسته متوسط 
خیلی ناعدالتی داخل فکشن های دسته متوسط هست 
مثلا مثل : Extra hp ، خب اونی که میاد داخل وار و توانایی فراهم Extra hp رو نداره اون چکار تکلیف اون این وسط چیه ؟ 

مثلا خود من که فکشن GSF بودم ، نمیتونستم Extra hp رو فراهم کنم و داخل وار من با یکی که Extra hp 50.00 و منی که Extra hp رو ندارم چطوری با این طرف وارد فایت بشم ؟! 
یکی این و یکی دیگه 
اکیتیویتی دسته متوسط : باید در هفته : 150 کا متریال جمع کنی و 300 کا دراگ ، حالا اونی که پول داشته باشه میره میخره و منی که مثلا رنک 1 و توانایی خرید متریال رو ندارم باید با داغون ترین موتوری که برای رنک 1 هستش برم اکتیویتی بزنم 
و اینکه دلال داخل بازی زیاد شده و بازار رو دارن بهم میریزن 

@ArSaCiA ما از شما انتظار یه سرور داریم که عدالت توش برقرار باشه ، و نه پارتی بازی 
سروری که روزانه 300 تا پلیر داره چرا نباید توش عدالت باشه؟ 
لطفا به پلیرایی که اعتراض دارن رسیدگی بکنید ، نه اینکه روز به روز سختگیر تر بشید !! 

Gods Family
Atrocidus.png
 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در 53 دقیقه قبل، DeatShot گفته است:

فکشن NG به سرعت داره ممبر از دست میده.

Slot: 9/18

لیست ممبر ها

Thefarnam

Lennox

iAziz

Deldar

DeatShot

Inverse 

LazyBoy 

GodsTeaR

Aghasibil 

فکشن NG از دست رفت.?

دوستان باید این رو در نظر داشته باشیم که الان فقط بحث ما NG نیست

درسته NG هم خیلی وضعش خرابه ولی باید به این بپردازیم که کل فکشن ها وضع خوبی ندارن!

خیلی از قوانین باید تغییر کنه و خیلی قوانین باید اضافه بشه و بعضی از قوانین باید حذف بشن!


شاید بعضی ها بگن که با همین وضع دارین پلی میدین پس ولش کن

درسته داریم پلی میدیم ولی از این شرایط راضی نیستیم!!



                                             Number One Family                                            
Spicy.png
                                                                                                                                                                                                                  

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در 1 ساعت قبل، Political گفته است:

داداشا زیاد رو بحث ای جی سمپ تمرکز نکنید سوال نپرسید اینا قادر به پاسخگویی نیستند میزنن بنتون میدن با همین لانچر خوش باشید بدرورد. 

 

@iKamyar زیاد چیزایی میگی کم میاد حرفشون مشکل ساز میشه برات ???

آره دیگه به زودی به جا حل این مشکلات میاد منو تعلیق میده میگه خیلی حرف حق زد ???

Kamyar.png

 

iKamyar.png

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱ ساعت قبل، iKamyar گفته است:

واسه همینه که میگیم مشکلات خیلی مهمتری داریم که باید الویت باشند نه AG:SAMP.

برای همین AG:SAMP هم فقط داریم مسخره میشیم هر چند وقت یک بار همه میان گلایه میکنن و میگن AG:SAMP کی میاد 

بعد میان یک تایم رو مشخص میکنن که این زمان منتشر میشه و همه سکوت میکنن تا اون زمان

اگر یادتون باشه آخرین بار گفتن نهایت تا آخر تابستان منتشر میشه

تابستان هم تمام شد ولی منتشر نشد!

@ArSaCiAخوب اگر ساخت AG:SAMP خیلی زمان می بره بیاید بگید چون ساختش سخت هست و نیاز به زمان داره مثلا زمستان 4 سال دیگه آماده میشه چرا یک زمانی که قصد انتشارش رو ندارید به همه وعده میدید!

با این وعده ها همه ناراضی هستن!


                                                Number One Family                                               
Spicy.png
                                                                                                                                                                                                                            

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود, ممنون بابت تگ @iKamyar

 

در 9 ساعت قبل، iKamyar گفته است:

آیا با آمدن AG:Samp قراره عدالت به سرور برگرده؟؟

قطعا اگه AG:SAMP منتشر بشه علی @ArSaCiA سرش خلوت تر میشه به سرور سر میزنه و وضعیت خیلی بهتر از این میشه.

 

 

در 9 ساعت قبل، iKamyar گفته است:

آیا با آمدن AG:Samp فکشن ها به خصوص دسته ویژه و به خصوص فکشن دوست داشتنی National Guard مثل قبل جذاب شوند؟؟ آیا قوانین و سیستم هایی که این فکشن ها دارند قراره درست بشه؟؟ خیر! با توجه به اطلاعاتی که تا الان ما داریم فقط قراره لانچر Androide و یک سری ایونت Auto و تقویم اضافه شود و اینا نمی تواند جذابیت سرور رو مثل قبل کند

با اومدن AG:SAMP هم بعضی از قوانین ادیت میشن, یه سری از قوانین اضافه میشن و سیستم های Rob و Jailbreak هم تا جایی که خبر دارم تغییر میکنه. فقط این 2 موردی که شما گفتی نیست, خیلی چیزا تغییر میکنه که باعث جذابیت سرور میشن. مثال بخوام بگم: امکان اضافه شدن مد ماشین های ایرانی, اضافه شدن اسکین های جدید, شهر جدید, انیمیشن های جدید و... هست. کیفیت گیم پلی نسبت به لانچر بهتر میشه, ایموجی هایی هم که توی چت نوشته میشه برای مثال: (xD) به این شکل در میان (?... همینطور قراره سیستم WAR تغییر کنه. برای کسایی که عاشق دسته متوسط هستن جذابیتی ایجاد میکنه و خیلی چیزای دیگه که علی هنوز نگفته تا سوپرایزمون کنه ?

AG:SAMP که منتشر بشه آپدیت ها شروع میشه و هر چند وقت تغییراتی توی سرور ایجاد میشه که سرور نسبت به قبل جذاب تر میشه.

 

 

در 9 ساعت قبل، iKamyar گفته است:

ما کاپی رو نمی خوایم که لیدرش ها هیچ اختیار و قدرتی در اداره فکشن ندارند و هیچ حرفی نتوانند بزنند - ما کاپی نمی خوایم که هر دفعه یک محدودیت بهش اضافه شود و کاپ رو حقیر تر کند! - ما کاپی رو نمی خوایم که در آن رنک در آن ارزش هیچی را دارد - ما کاپی رو نمی خوایم که اندازه دسته ملایم هم نظم نداره ? - ما National Guard رو نمی خوایم که سیستم JB اش، قوانین و وضعیتش این باشه!

با این حرفت کاملا موافقم

واقعا توی دسته ویژه رنک بالاتر هیچ ارزشی نداره تنها فرقشون با رنک پایین تر نوع وسیله ی نقلیه ای که از HQ برمیدارن.

@ArSaCiA حرف پلیراش براش مهمه, امیدوارم یه فکری واسه این موضوع پیدا کنه.

 

به همه ی دوستان حق میدم دلخور باشن از این وضعیت اما نباید فقط از یه زاویه به قضیه نگاه کنن. علی حین ساخت AG:SAMP کارای زیادی انجام داده که چند نمونمشو میگم: فیکس کردن باگ هایی که بعضی از ادمینا گزارش دادن, فیکس کردن باگ هایی که خود پلیرا توی انجمن گزارش میدادن, فیکس کردن باگ های AG:SAMP که توی لانچر امکانش نبود و از همه مهم تر آپدیت خفن کوئست های نوروزی که واقعا به هممون حال داد و کارای دیگه که ما و شما ازش خبر نداریم ... اینجوری هم نیست که علی هیچ کاری انجام نمیده و سرور رو ول کرده به امون خدا.

 

اینا رو گفتم که اگه نظر میدید یک طرفه قضاوت نکنید و مطمئن باشید منم طرف حقم و به کسی هم کاری ندارم و اگه مثل بقیه انتقادی بکنم قطعا دیموت نمیشم. فقط یک طرفه قضاوت نمیکنم همین.

 

 

خلاصه کامیارجان صبر داشته باش. ما هم تاریخ دقیقی از انتشار AG:SAMP نداریم ولی اگه منتشر بشه شک نکن سرور از اینی که هست شلوغ تر, جذاب تر و بهتر میشه. (فقط امیدوارم تا زمانی که منتشر میشه من باشم توی سرور ?)

الان سرور حتی برا منه ادمینم خسته کننده و تکراری شده چه برسه به پلیرا ولی خب باید صبر کنیم منتظر قولی که علی داده باشیم.

 

 

 

 

            Nᴜᴍʙᴇʀ Oɴᴇ Fᴀᴍɪʟʏ

Reza.png

 

             

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در 8 دقیقه قبل، ORTEGA گفته است:

خلاصه کامیارجان صبر داشته باش. ما هم تاریخ دقیقی از انتشار AG:SAMP نداریم ولی اگه منتشر بشه شک نکن سرور از اینی که هست شلوغ تر, جذاب تر و بهتر میشه. (فقط امیدوارم تا زمانی که منتشر میشه من باشم توی سرور ?)

الان سرور حتی برا منه ادمینم خسته کننده و تکراری شده چه برسه به پلیرا ولی خب باید صبر کنیم منتظر قولی که علی داده باشیم.

صبر که دارم رضا اتقافا بر خلاف بقیه افراد من صبرم هنوز به سر نرسیده و هنوز واسه آمدن AG:SAMP می توانم صبر کنم اما چیزی که بارها و بارها ذهن منو درگیر می کنه و ازش ترس دارم اینه که بعد این همه مدت هم اگر AG:SAMP آمد در حد انتضار ما نباشه و مارو شگفت زده نکنه. من به اتفاقی بعد از انتشار AG:SAMP قراره بیوفته فکر می کنم نه قبلش، همش فکر می کنم این همه صبر ما آخر ارزششو داره و شاهد اتفاقات فوق العاده خواهیم بود؟

Kamyar.png

 

iKamyar.png

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در 9 ساعت قبل، iKamyar گفته است:

خب چرا 18/18 نمیشه محمد؟ چرا همه از NG فراری هستن؟ به خاطر همین بی قاعدگی و بی نظمی و بی قانونی ها. هیچکس حتی دوست نداره لیدر این فکشن بشه چون می داند هیچ کاری نمی تواند انجام بده با این قوانین و اختیاراتی که داره ( یک ذره اختیار نداره برای مدیریت فشکن)، با این سیستم بد JB و هزاران مشکل دیگه اصلا کسی حتی دوست داره دو قدمی NG بره ?. این سیستم و قوانین باید عوض شود

ممبر های قدیمی NG قبلا همیشه یه راهی برای درست کردن سیستم میکردن 

 

ولی خوب از موقعی که داستان @OddiN اتفاق افتاد و دیموت شد ما هم همون روز همه از NG امدیم بیرون

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در 15 ساعت قبل، Rasputin گفته است:

فعلا که این داستانو بهونه کرده هر چی بهش میگن رو میندازه برای بعدا چون درگیر این موضوعه.

مقصر اصلی خود ایشونه چون باید بین کارای سرور اولویت بندی بشه و نباید کل تایمش خرج کارای ag samp  بشه و زمانی به سرور تعلق نگیره و  کارای سرور به بهونه های مختلف به تعویق بندازه و یا از سر خودش باز کنه.

این کار ایشون مثل این میمونه کاپیتان کشتی به جای اینکه فکری به حال سوراخ کشتی در حال غرقش بکنه داره بادبان کشتی رو تنظیم میکنه که سرعتش کم نشه

  کشتی در حال غرق شدنه تراکنش مالی خوب دلیل بر وضع خوب سرور نیست برادر @ArSaCiA

حق

BuTleR.png

 

LaghZesH.png

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در 9 ساعت قبل، MardTanha گفته است:

اره فقط طرف حرفت @Alireza نبود ؟

شما دوست عزیز معروف هستید به شایعه سازی و پر حرفی

فقط باید بهتون یک سینی سبزی بدن بشینید تمیز کنید و با دوستانتون غیبت کنید ??

─────────· · · · · · ⌞?⌝ · · · · · ·─────────

  ???? ?????? ????

 

 

          

                   

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مرسی بابت تگ @iKamyar 

امیدوارم با اومدن AG:SAMP دوربین هایی که روی بعضی از ماها زومه برداشته بشه و تمامی مشکلات حل بشه 

من میدونم اگر AG:SAMP هم بیاد تا زمانی که یه سری باگ های اون رسیدگی نشه باز هم سر علی خلوت نمیشه 

  

یه سری ماجراها یا داستان ها و یا قصه های طولانی رو باید برای علی تعریف کنیم تا خودش بلکه به داد و فریاد هایی که بیشتر با میزنیم برسه.

تویی که تظاهر میکنی مشکلی با من نداری، الان ببینم با این چیکار میکنی ?

? You'Ve Never Had A FrienD Like Me

.Never Surrender
.Surround yourself with people that challenge how you think. Not people that nod their head and act like they agree

 

-------------------------------  I'd rather be alone, I am not good in crowds --------------------------

Nate.png

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در 18 ساعت قبل، iKamyar گفته است:

اصلا فکر کنید که قراره به زودی منتشر شه، اصلا فکر کنید منتشر شد، خب بعدش چی؟؟ با آمدن AG:Samp چی قراره زنده شود؟ آیا با آمدن AG:Samp قراره عدالت به سرور برگرده؟؟ آیا با آمدن AG:Samp فکشن ها به خصوص دسته ویژه و به خصوص فکشن دوست داشتنی National Guard مثل قبل جذاب شوند؟؟ آیا قوانین و سیستم هایی که این فکشن ها دارند قراره درست بشه؟؟ خیر! با توجه به اطلاعاتی که تا الان ما داریم فقط قراره لانچر Androide و یک سری ایونت Auto و تقویم اضافه شود و اینا نمی تواند جذابیت سرور رو مثل قبل کند @ArSaCiA 

جذابیت که بیشتر پلیر ها می خواستند و پلیر هایی که الان می خواهند برقراری عدالت توی سرور، درست شدن قوانین و سیستم های فکشن به خصوص دسته هست. این چیزی هست که ما می خوایم نه فقط AG:Samp و آمدن چند تا ایونت!

@ArSaCiA به خاطر چند تا پلیر و برادرت بارها قوانین و سیستم های دسته ویژه عوض کردی و جذابیت فشکن رو خیلی پایین آوردی چون فکر می کردی با این کار میشه پلیر هارو از بازی زده نکرد ?.

اما تا حالا به این قضیه نگاه کردی که چقدر پلیر به خاطر نا عدالتی توی سرور و خراب شدن و نابودی دسته ویژه از سرور رفتند؟؟

تعداد پلیر هایی که به خاطر این کار ها از سرور رفتند خیلی به مراتب بیشتر از پلیر هایی هست که به خاطر سو استفاده برخی از کاپ ها بای دادن.

اصلا مگه پلیری به خاطر یک کار کاپ بای میده؟ به خاطر یک خراب شدن JB پلیر ها از بازی بای میدن?؟؟

مگه من و پلیر هایی که الانم در سرور حضور داریم لول پایین بودیم این بلاها سر خود ما نیامده؟؟ خب ما ها سر این دلایل کوچک از سرور رفتیم یا هنوز هستیم؟؟

اصلا قرار بود سر این کار ها پلیر بره اصلا سرور پلیر لول بالای 20 داشت؟? 

حالا هنوز هم شما فکر می کنید علت کمتر شدن و رفتن پلیر ها این دلایل هستند؟؟ @ArSaCiA

خیر! بیشتر پلیر هایی که رفتن به دلایل بی عدالتی، بی قانونی و بی قاعده بودن و سیستم های بد سرور و فکشن ها به خصوص فکشن های دسته ویژه بوده!

ما پلیر ها چیزهایی که می خوایم برقرای عدالت، اصلاح قوانین و سیستم ها به صورت درست هست نه آمدن AG:Samp یا Auto Event!

چیزی که ما می خوایم بازگشت نظم، قانون و سیستم درست در فکشن ها به خصوص در دسته ویژه می خواهیم.

به عنوان مثال: ما کاپی رو نمی خوایم که لیدرش ها هیچ اختیار و قدرتی در اداره فکشن ندارند و هیچ حرفی نتوانند بزنند - ما کاپی نمی خوایم که هر دفعه یک محدودیت بهش اضافه شود و کاپ رو حقیر تر کند! - ما کاپی رو نمی خوایم که در آن رنک در آن ارزش هیچی را دارد - ما کاپی رو نمی خوایم که اندازه دسته ملایم هم نظم نداره ? - ما National Guard رو نمی خوایم که سیستم JB اش، قوانین و وضعیتش این باشه!

با این اتفاق هایی که در 16 ماه اخیر برای کاپ به خصوص در National Guard رخ داده پلیر های زیادی از بازی زده شدن و بای دادن! (گاهی اوقات فقط دوست دارم یکبار تو بازی آنلاین شوند)

با این اتفاق هایی که در 16 ماه اخیر افتاده اصلا آدم روش میشه کاپ رو دسته ویژه صدا کند؟ جایی که نه نظمی و نا قانون هست نه لیدر درست دسته ویژه نامید؟ خیر، اینجا بیشتر شبیه سیرکه تا دسته ویژه به خصوص فکشن دوست داشتنی National Guard. کاپ در حال حاضر بیشتر رو به سیرک هست تا دسته ویژه! ?

حالا یکبار این سوال منو جواب بدید وقتی سروری دسته ویژه اش مثل سیرک باشه و به همچین روزی افتاده باشه، آیا آدم و پلیر ها می توانند به پیشرفت همچین سروری داشته باشیم @ArSaCiA ؟ قطعا خیر، سروری که و دسته ویژه اش اینطور حقیر باشد و همچین وضعیت ناراحت کننده ای داشته باشه اصلا جای پیشرفت ندارد! غیر از اینه؟

جدا از بحث فکشن بحث نا عدالتی، پارتی و .... در سرور هست که روز بیشتر و بیشتر به چشم میاد و هر روز پلیر های بیشتری به خاطر این مورد هم می روند. تا کی تو این سرور من و دیگر پلیر ها باید پارتی بازی و بی عدالتی تحمل کنیم؟؟ تا کی باید اینقدر ناعدالتی تو سرور باشد؟

 

این موارد چیزهایی هستند که خیلی برای من مهمتر از AG:Samp هستند و باید درست شوند و 

فکر می کنم که دیگر پلیر ها هم این فکر رو می کنند.

این ها اصلاح نشوند AG:Samp چیزی نخواهد بود که من یا دیگران رو شگفت زده کنه متاسفانه.

 

خوشحال میشم نظرات شماها رو هم راجب انتقادات خودم بشنوم:

  نمایش محتوا مخفی

 @ORTEGA @Olden @Palycity @ZakharAsli @OmidGH @Omid @VisuaL @NtXorG @Joseph @CaKe @RoseRain @Pokers @ASLAN @Mohana @MohaNaa @Navy @Wise @HosseinKabir @LiN @End @EnDWaY @iNiCoTiN @iLOVEU @iErfaN @Hello @SajAli @SajjiLey @SaLiMaRoNi @KhanAmir @Shayawn @SuddeN @KimBerLy @Nate @OddiN @Sepehr @Asli @Power @Only @Owner @AminJuice @TheScofield @Sami @TheSolo @Political @Captain @Capitan @skeletgod  @GodWorld @Cheater @Aliherfei @Toofan @Refigh @Reyhane @Pedaret @Spartan @sorfi @MmdRF @Universe @Mohammad @Mohammadhadi @Mohammadhasan @Iranian @GodsteaR @Exit  @2upac @ThiS @Whiskey @KiNgSiNa @MILADemon @FeLFLi @BamoN @Tiory @Proofessor @Hoody @Clinkz @OceaN @Ocanner @Radical @LuTi @Aone @LukeCage @LuKe @Amiiir @Intact @FeaRLeSS @Raminam @abol @AboI @NesT @NeStoR @Tatal @Original @Oirginal @ZombieRanger @ZombieScray @Zombie @Meliva  @Abbas @AbbasMZ @Gibson @Doyle @Ellery @henry @HajAbdollah @CigareSoorati @AmuYounes @AmuMasih @MaSiH @iNViSiBIe @Inverse @AimBot @OsTaDFaRaZ @Ostad @0STAD @West @SaLiOne @Farab @JeeZy @Brutalest @KhaLvaT @AlmosT @MashruB @llErrorsll @Tupac @T4L @Ear @Dolphin @Forrest @Roi @Mehrab @darkbat @FareWell @HaShisH @DrEaMeR @A4E7 @Spider @MwM @BaNg @BangGan @EzRail @iMahDi @DoNaLd @Ghadimi @EBi @Arm1N @Taziyane @404 @013 @313 @SFC @Sopap @EaSy @AliAgent @LeytoM @Pure @WonderFul @Strong @AmeriKKKasMostWanted @Guardian @PainT @MarSeL @SlimShady @RealSlimShady @3epeR @Dnis @Lazyboy @Astroid @AsTro @Panda @SaeedAlpha @AlmaS @JallaD @Dani @LuTi @Markeloff @Maichel  @HandGod @Adriyan @M0rphine @HaftKhat @mahbodhnd @RudeKid @Pizzaro @Tip @Elone @AssassiN @Raph @Screw @LuciferMorningStar @Peep

@Troll @Ezza @SuzieArSaCiA @FrozenThrone @FarNaMKilleR @Yousef @MmdSaEeD @Alireza @Rasputin @BourBoN @Asall @Nuclear @Mahi

@Xoker @Arda @Hide @BuTleR @NabZ @Sardar @Betoche @Nikootine @Lynch @VARTOLU @SheytwN @Spicyy @MohammadEhsaN @NeverMor @Sobi @Fuck @MrSiNa @hoomansa @DeatShot @SkuiL @Rony @TheHeRo @Neon @Carroll @iNSANE @Mickey  @Sanaka @MardTanha @AriaGh @Feu @Mero @TabahKar @Maznun @IAshkan @Panda @Radan @Sweet @FerDinaND @HosiDark @Zack

 

 @ArSaCiA خوشحال میشم که تو هم در این باره نظراتت رو بگی

 

خوشحالم که بازیکنان آرساکیا به خصوص سلاطین گارد ملی و همه ی ارگان های ویژه در برابر ظلم سکوت نکردند، اما بزارید خیلی خلاصه خاطره ای از پیگیری های متداوم خودم برای گرفتن حقوق ارگان های دسته ویژه در زمان رهبری و ممبریم تعریف کنم. همزمان با اون شکایات، پیشنهادات و انتقادات در نظر داشتم که ریشه ی تمام مشکلات دسته ویژه بر میگرده به یک شخص که معتقده سرور باید صد در صد بدون توجه به پیشنهاد بقیه فقط به سلیقه ی خودش بچرخه، ایشون بارها در پاسخ به نقد هایی که در حضورش داشتم اظهار داشت: "آرساکیا همینیه که هست، خوشتون نمیاد؟ میتونید از اینجا برید" 

ایشون شاید در جمع بگه پیشنهاداتون مهمه و در هر جلسه کارکنان بگه پیشنهادی دارید بگید (البته اگه خیلی لطف کنه ماهی یه بار بیاد) اما در نهایت کاری که خودش می خواست انجام بده رو انجام میده و اون نمایش مسخره ی شنیدن پیشنهادات واسه اینه که کارکنانش رو راضی نگه داره.

دقیقا مشکل آرساکیا همینه، مدیریت و ریاست آرساکیا یه کار تیمی و اتاق فکری نیست یک کار شخصی و یک نفرست. کوبیدن سوپروایزر و منیجر آرساکیا بی فایده ترین کاری بود که متاسفانه انجام می دادم چون اون افراد فقط کاریو انجام می دادن و میدن که بهشون توسط صاحب سرور ابلاغ شده و جرئت نمی کنن بیشتر از اون کاری انجام بدن. 

 

اما جناب کامیار شما نظر منو میخواید؟ نظر من تقریبا با پیشنهاد موسس یکی هست، آرساکیا همینیه که هست، خوشتون نمیاد؟ میتونید برید.

 

کاری که من کردم رو انجام بدید و جوونیتون رو برای این سرور تلف نکنید. آرساکیا عوض نمیشه مگه اینکه خود شخص علی عوض بشه (که بعید میدونم)

حدود یک سال پیش موسس سرور به من گفت بعد از آپدیت اقتصادی سیستم راب عوض می شه بعدش حرفشو عوض کرد و گفت بعد از انتشار نسخه اندروید این اتفاق می افته. روی علتش تفکر کنید، سیستم راب عوض نمی شه چون خود موسس نمی خواد که عوض بشه:

 

و در این مدت تغییراتی در سرور داده شد که وضعیت گارد ملی رو بد و بدتر کرد تا اعضای این ارگان بیان تاپیک بزنن و التماس کنن که بین بد و بدتر ما بد رو می خوایم. 

از جوانان با شرفی که در این تاپیک اعتراض خودشون رو ارسال کردن خواهشمندم راجب نحوه گذراندن جوانیشون تجدید نظر کنن و جمله ی "آرساکیا همینیه که هست خوشتون نمیاد میتونید برید" رو آنقدر تکرار کنند تا به جواب برسند.

امیدوارم در تمام مراحل زندگی شاد و موفق باشید.

ZombieRanger.png

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در 18 ساعت قبل، Asli گفته است:

@ArSaCiA خراب کردی سید?

حاجی این پروفت خلیج فارس و خزر نداره

 

در 47 دقیقه قبل، RoseRain گفته است:

شما دوست عزیز معروف هستید به شایعه سازی و پر حرفی

فقط باید بهتون یک سینی سبزی بدن بشینید تمیز کنید و با دوستانتون غیبت کنید ??

مملکت داره از بین میره اینا به فکر سرور سمپ هستن

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سمپ لانچر ازادی

 ♛ ??? ♛

انسان به گریه و عشق احتیاج داشت ؛

خداوند حسین ‹ع› را آفرید:)

http://agsa.arsacia.ir/players/bars/Asir.png

http://agsa.arsacia.ir/players/bars/Pirouzi.png

http://agsa.arsacia.ir/players/bars/Metadun.png

http://agsa.arsacia.ir/players/bars/RedRooM.png

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱ ساعت قبل، Aliherfei گفته است:

مملکت داره از بین میره اینا به فکر سرور سمپ هستن

??

در 2 ساعت قبل، Nate گفته است:

 

امیدوارم با اومدن AG:SAMP دوربین هایی که روی بعضی از ماها زومه برداشته بشه و تمامی مشکلات حل بشه 

 

در 1 ساعت قبل، ZombieRanger گفته است:

جوونیتون رو برای این سرور تلف نکنید

?

─────────· · · · · · ⌞?⌝ · · · · · ·─────────

  ???? ?????? ????

 

 

          

                   

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در 9 دقیقه قبل، iErfaN گفته است:

بنظرم اولین کسایی که من دیدم واقعا فهمیدن سمپ و مخصوصاً این سرور هیچ ارزشی واسه وقت تلف کردن و خرج کردن براشو نداره، اول بکس UnBounds قدیم بود بعد مهرداد و سینا باهم و جای @MiladME رو خالی نذارم که خیلیا رو از خواب غفلت بیدار کرد و ...

حالا میفهمم چرا هرکی اینجارو ول میکنه اول کرم میریزه در حدی که پرمنت بن بشه و بعد میره، چون تنها سرگرمیه سرور کرم ریختنه که توش موفق نیستم?? مگه نه علی؟ @FrozenThrone 

حرفات خیلی قشنگ بوداا ولی سینا واقعاً ارزش داشت بیای فروم؟ کی گوش شنوا داره؟! هرچی هم که اون جمله ی تکراریه "آرساکیا همینیه که هست خوشتون نمیاد میتونید برید" رو بیاری زبون باز تاپیک پیشنهاد/انتقاد/گزارش یا هرچیز دیگه ای رو میذارن به امید اینکه یک صدم درصد بیان رسیدگی کنن. اونم نه عمل! فقط پاسخ بی عمل!

فیلماش که آماده شد با سند تایید میکنم??

Death is the wish of some

The Relief of many

And the end of all

========================================================================

Desolator.png304.png

     Frostmourne.png303.png     

=========================================================================

                                                                    

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در 3 دقیقه قبل، FrozenThrone گفته است:

فیلماش که آماده شد با سند تایید میکنم??

نهههههههههههههههه???

??? ??????? Oʅԃ lover                           

MysticisM.png        

mrpatrickold_1jjg.png          

 ץรՇเςɭภ1.เгรŦค๓ฬคгєՇค~             

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در 2 ساعت قبل، ZombieRanger گفته است:

و در این مدت تغییراتی در سرور داده شد که وضعیت گارد ملی رو بد و بدتر کرد تا اعضای این ارگان بیان تاپیک بزنن و التماس کنن که بین بد و بدتر ما بد رو می خوایم. 

از جوانان با شرفی که در این تاپیک اعتراض خودشون رو ارسال کردن خواهشمندم راجب نحوه گذراندن جوانیشون تجدید نظر کنن و جمله ی "آرساکیا همینیه که هست خوشتون نمیاد میتونید برید" رو آنقدر تکرار کنند تا به جواب برسند.

امیدوارم در تمام مراحل زندگی شاد و موفق باشید.

باهات موافقم سینا جان اون جمله ایی هم که گفتی خیلی وقت پیش من اجرا کردم و رفتم ولی به اصرار رفیقام موندم اینجا 

 

مطمئن باش اگه رفیقام اینجا نبودن منم نبودم

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

والا از وقتی اومدم این سرور علی میخواد ag:samp بده تهش هم یه لانچر داده که تنها مزیتش ویس چتش هست.

دوستان خبری نیست!!!

فراموش کارم، پیک خالیه جلوم و میگم هنو نخوردم

HaftKhat.png

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در 2 ساعت قبل، iErfaN گفته است:

عمو رضا این اتفاقات با این وضعیتِ فعلیِ مؤسس حداقل اسکریپتریش 2سال بعد انتشار اون سمپ طول میکشه 

حالا خوبه اون بنده خدا سیستم وانتد رو درست کرد وگرنه الان باید وانتد هم دستی می‌دادی ?

.Sometimes everything is in its place, but you are not in the place you must be

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید.
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   بازگردانی قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
  • اضافه کردن...