رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

سیستم زندان و فرار از زندان، از مشکلات NG تا هیجان فراریان


ارسال‌های توصیه شده

با سلام.

یکی از سیستم های محبوب سرور سیستم Jail Break یا همان فرار از زندان بوده که مورد استقبال و استفاده تمامی پلیر ها قرار گرفته است.

اما این سیستم از مشکلات فراوانی برای گارد ملّی و هم برای بازیکنان برخوردار است که در ادامه با آنها میپردازیم:

 

1. Role Play نبودن:

- زندانی در مرکز Los Santos، با حیاطی خوش آب و هوا در یک منطقه فوق سری در Las Venturas، جای حیاط و زندان همخوانی ندارند.

- یک زندانی بدون هیچ امکاناتی و تنها با یک بیل قادر به رسیدن به Area 69 از حیاط زندان هست، اما پلیس ها نه تنها از همان حفره ی ایجاد شده نمیتوانند رد شوند، بلکه قادر به استفاده از در های حیاط و رسیدن به Area 69 هم نیستند.

- بیل یک وسیله ی ممنوعه برای زندانیان است، اما آنها میتوانند با استفاده از بیل هرکاری بکنند و از نظر پلیس بلا مانع است.

 

2. غیر ممکنی کار برای NG:

- با سیستم جدید گارد ملّی به هیچ عنوان و تحت هیچ معجزه ای قادر به کشتن بازیکن در Las Venturas نیست، پس میبایست بازیکن را در حیاط دستگیر کند.

- 12 ضربه که ظاهرا حتی اگر پلیس ضربه ی اول را هم مشاهده کند بلامانع است، کار سختی نیست.

- حتی اگر بازیکن وانتد دریافت کند، استفاده از Combat Shotgun (Creategun) برای به قتل رساندن 2 نفر از پلیس ها حتی با وجود جلیقه کار نسبتا ساده ایست.

 

3. عدم هیجان برای بازیکنان:

- چند ضربه بیل و چند قدم پیاده روی تا رسیدن به یک بینکو و پایان فرار، هیجان یک "فرار از زندان" را به ارمغان نمیاورد، تنها قسمت هیجان انگیز 10 ثانیه بیل زنی است.

 

اما راه حل چیست؟ پیشنهاد بنده نوشتن مجدد سیستم زندان و فرار از زندان است.

 

1. انتخاب یا ساخت اینتریوری جدید و منطقی برای حیاط زندان (تغییر اینتریور خود زندان هم بد نیست).

2. تغییر سیستم فرار از زندان:

- عدم امکان /Find کردن زندانیان.

-وجود چند بیل در جاهای مختلف به صورت رندوم برای فرار.

-حیاطی بزرگ تر و پیچیده تر (ایجاد ناتوانی برای پلیس برای مشاهده تمام حیاط و بازیکنان از یک نقطه).

- خروج از زندان:

- بازیکن میبایست پس از برداشتن بیل به نقطه ای دور از دید پلیس رفته و با حفر زمین/ایجاد حفره در دیوار از زندان اقدام به فرار کند، نکته اینجاست فرار از سمت دیوار سریع تر انجام میشود اما بازیکن در منطقه نزدیک زندان Spawn میشود، اما اگر زمین را حفر کند، روند طولانی تر بوده و بازیکن در منطقه دورتری نسبت به زندان Spawn میشود (کاملا رندوم که با گذر زمان NG قادر به حفظ مکان ها نباشد) (جهت تسریع در روند فرار میتوان به صورت تیمی به فرار اقدام کرد (دعوت بازیکنان از داخل یا حتی خارج از زندان به Crew و کند چاه به صورت همزمان از دو طرف یا یک طرف به صورت چند نفره)).

- در صورت دیده شدن بازیکنی خارج از زندان که به فرار کمک میکند، فعلا اتفاقی نمی افتد و صرفا محل خروج افشا میشود.

- پس از فرار به تعداد بازیکنان فراری ماشین اسپاون میشود، بازیکنان سوار ماشین شده و چند چک پوینت نسبتا طولانی برایشان به وجود می آید.

- تا 30 ثانیه اول هنوز زندانی محسوب میشوند و هیچکس جز شخصی که از بیرون در حال کمک بوده (اگر بوده) قابل /Find است (مگر اینکه زودتر توسط پلیس دیده شوند).

پس از آن همه قابل /Find هستند اما وانتدی وجود ندارد (وظیفه ی NG این است که کاپ اپ را مرتب چک کند و از لیست زندانیان اگاه شود (افراد فراری اسمشان جزو زندانیان است، اما از الان با رنگ قرمز نشان داده میشوند، یعنی در سر شماری حاضر نبودند).

- به عبارتی هیچ زندانی قابل Find نیست، مگر اینکه 30 ثانیه از فرارشان گذشته باشه و در سر شماری وجود نداشته باشند (تایم قابل تغییر، مثلا میتوان سر شماری هر 2 دقیقه یکبار در تایم های خاص انجام شود و زندانیان قادر به برنامه ریزی باشند تا به محض سر شماری فرار را شروع کنند).

- دعوت شخص کمکی خارج از زندان از ریسک بیشتری برخوردار است اما چند نفع مهم دارد:

- وی میتواند دارای اسلحه باشد و در دفع پلیس ها کمک کند (امکان وانتد دادن به او وجود دارد، اما پس از موفقیت فرار وانتد های او نیز پاک میشود).

- او میتواند از بیرون زندان به حفر چاه کمک کند (اختیاری) (البته اگر امکان اد کردن چنین سیستمی وجود دارد).

- به عبارتی فرد/افرادی که میخواهند فرار کنند از دستوری برای شروع فرار استفاده میکنند و هر نقطه حیاط این دستور را بزنند همانجا را شروع به حفر میکنند (/StartJB WR) یا (/StartJB GR) (Wall Run - Ground run).

- پلیس میبایست مرتب به چک کردن زندان به صورت تیمی بپردازد، همچنین پس از کشف فرار نیز اقدام تیمی الزامیست (معمولا فرار ها به صورت تیمی انجام میشود و ممکن است پشتیبانی مسلح داشته باشند)

در نهایت پس از چند چک پوینت بازیکنان باقی مانده موفق به فرار میشوند.

- نکته مهم در این سیستم، رندوم بودن کامل محل اسپاون پس از فرار و چک پوینت هاییست که باید بروند.

-حداقل و حداکثر بازیکنان مورد نیاز برای فرار: 1-4 نفر (با احتساب یک نفر کمکی خارج از زندان، 3 رانر و یک ساپورتر)

 

- از سایر بازیکنان تقاضا میشود پیشنهاد خود را به اشتراک گذارند تا به زودی شاهد سیستم جدید و فوق العاده زیبا برای فرار از زندان باشیم.

 

 

@ArSaCiA

  • دوست دارم که 8

 

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 1 ماه بعد...

فیلم پلیسی زیاد میبینی ؟

خدا برایم کافیست...

                         Alarm.png

     ما از آن سوخته دلانیم       

           که ز کس کینه نداریم 

                 یه شهر دشمن ماست یه دوست نداریم

                                   𝒜𝓁𝒾                                                                         

                                                                                            

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در در ۱۴۰۱/۵/۷ در 21:10، AliAgent گفته است:

با سلام.

یکی از سیستم های محبوب سرور سیستم Jail Break یا همان فرار از زندان بوده که مورد استقبال و استفاده تمامی پلیر ها قرار گرفته است.

اما این سیستم از مشکلات فراوانی برای گارد ملّی و هم برای بازیکنان برخوردار است که در ادامه با آنها میپردازیم:

 

1. Role Play نبودن:

- زندانی در مرکز Los Santos، با حیاطی خوش آب و هوا در یک منطقه فوق سری در Las Venturas، جای حیاط و زندان همخوانی ندارند.

- یک زندانی بدون هیچ امکاناتی و تنها با یک بیل قادر به رسیدن به Area 69 از حیاط زندان هست، اما پلیس ها نه تنها از همان حفره ی ایجاد شده نمیتوانند رد شوند، بلکه قادر به استفاده از در های حیاط و رسیدن به Area 69 هم نیستند.

- بیل یک وسیله ی ممنوعه برای زندانیان است، اما آنها میتوانند با استفاده از بیل هرکاری بکنند و از نظر پلیس بلا مانع است.

 

2. غیر ممکنی کار برای NG:

- با سیستم جدید گارد ملّی به هیچ عنوان و تحت هیچ معجزه ای قادر به کشتن بازیکن در Las Venturas نیست، پس میبایست بازیکن را در حیاط دستگیر کند.

- 12 ضربه که ظاهرا حتی اگر پلیس ضربه ی اول را هم مشاهده کند بلامانع است، کار سختی نیست.

- حتی اگر بازیکن وانتد دریافت کند، استفاده از Combat Shotgun (Creategun) برای به قتل رساندن 2 نفر از پلیس ها حتی با وجود جلیقه کار نسبتا ساده ایست.

 

3. عدم هیجان برای بازیکنان:

- چند ضربه بیل و چند قدم پیاده روی تا رسیدن به یک بینکو و پایان فرار، هیجان یک "فرار از زندان" را به ارمغان نمیاورد، تنها قسمت هیجان انگیز 10 ثانیه بیل زنی است.

 

اما راه حل چیست؟ پیشنهاد بنده نوشتن مجدد سیستم زندان و فرار از زندان است.

 

1. انتخاب یا ساخت اینتریوری جدید و منطقی برای حیاط زندان (تغییر اینتریور خود زندان هم بد نیست).

2. تغییر سیستم فرار از زندان:

- عدم امکان /Find کردن زندانیان.

-وجود چند بیل در جاهای مختلف به صورت رندوم برای فرار.

-حیاطی بزرگ تر و پیچیده تر (ایجاد ناتوانی برای پلیس برای مشاهده تمام حیاط و بازیکنان از یک نقطه).

- خروج از زندان:

- بازیکن میبایست پس از برداشتن بیل به نقطه ای دور از دید پلیس رفته و با حفر زمین/ایجاد حفره در دیوار از زندان اقدام به فرار کند، نکته اینجاست فرار از سمت دیوار سریع تر انجام میشود اما بازیکن در منطقه نزدیک زندان Spawn میشود، اما اگر زمین را حفر کند، روند طولانی تر بوده و بازیکن در منطقه دورتری نسبت به زندان Spawn میشود (کاملا رندوم که با گذر زمان NG قادر به حفظ مکان ها نباشد) (جهت تسریع در روند فرار میتوان به صورت تیمی به فرار اقدام کرد (دعوت بازیکنان از داخل یا حتی خارج از زندان به Crew و کند چاه به صورت همزمان از دو طرف یا یک طرف به صورت چند نفره)).

- در صورت دیده شدن بازیکنی خارج از زندان که به فرار کمک میکند، فعلا اتفاقی نمی افتد و صرفا محل خروج افشا میشود.

- پس از فرار به تعداد بازیکنان فراری ماشین اسپاون میشود، بازیکنان سوار ماشین شده و چند چک پوینت نسبتا طولانی برایشان به وجود می آید.

- تا 30 ثانیه اول هنوز زندانی محسوب میشوند و هیچکس جز شخصی که از بیرون در حال کمک بوده (اگر بوده) قابل /Find است (مگر اینکه زودتر توسط پلیس دیده شوند).

پس از آن همه قابل /Find هستند اما وانتدی وجود ندارد (وظیفه ی NG این است که کاپ اپ را مرتب چک کند و از لیست زندانیان اگاه شود (افراد فراری اسمشان جزو زندانیان است، اما از الان با رنگ قرمز نشان داده میشوند، یعنی در سر شماری حاضر نبودند).

- به عبارتی هیچ زندانی قابل Find نیست، مگر اینکه 30 ثانیه از فرارشان گذشته باشه و در سر شماری وجود نداشته باشند (تایم قابل تغییر، مثلا میتوان سر شماری هر 2 دقیقه یکبار در تایم های خاص انجام شود و زندانیان قادر به برنامه ریزی باشند تا به محض سر شماری فرار را شروع کنند).

- دعوت شخص کمکی خارج از زندان از ریسک بیشتری برخوردار است اما چند نفع مهم دارد:

- وی میتواند دارای اسلحه باشد و در دفع پلیس ها کمک کند (امکان وانتد دادن به او وجود دارد، اما پس از موفقیت فرار وانتد های او نیز پاک میشود).

- او میتواند از بیرون زندان به حفر چاه کمک کند (اختیاری) (البته اگر امکان اد کردن چنین سیستمی وجود دارد).

- به عبارتی فرد/افرادی که میخواهند فرار کنند از دستوری برای شروع فرار استفاده میکنند و هر نقطه حیاط این دستور را بزنند همانجا را شروع به حفر میکنند (/StartJB WR) یا (/StartJB GR) (Wall Run - Ground run).

- پلیس میبایست مرتب به چک کردن زندان به صورت تیمی بپردازد، همچنین پس از کشف فرار نیز اقدام تیمی الزامیست (معمولا فرار ها به صورت تیمی انجام میشود و ممکن است پشتیبانی مسلح داشته باشند)

در نهایت پس از چند چک پوینت بازیکنان باقی مانده موفق به فرار میشوند.

- نکته مهم در این سیستم، رندوم بودن کامل محل اسپاون پس از فرار و چک پوینت هاییست که باید بروند.

-حداقل و حداکثر بازیکنان مورد نیاز برای فرار: 1-4 نفر (با احتساب یک نفر کمکی خارج از زندان، 3 رانر و یک ساپورتر)

 

- از سایر بازیکنان تقاضا میشود پیشنهاد خود را به اشتراک گذارند تا به زودی شاهد سیستم جدید و فوق العاده زیبا برای فرار از زندان باشیم.

 

 

@ArSaCiA

نظر خوبیه و اگه به بازی اضافه بشه عالی میشه

در 18 ساعت قبل، BangGan گفته است:

فیلم پلیسی زیاد میبینی ؟

برادر طرف نظر داده چه ربطی داره؟ 

خو تو هم نظر بده

𝕀 𝕒𝕞 𝕟𝕠𝕥 𝕒 𝕡𝕝𝕒𝕪𝕖𝕣…𝕀’𝕞 𝕥𝕙𝕖 𝕘𝕒𝕞𝕖

 

 

 

 

4c3204_24%D8%A7%D9%85%D8%B6%D8%A7.png

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در در ۱۴۰۱/۶/۱۹ در 14:51، BangGan گفته است:

فیلم پلیسی زیاد میبینی ؟

تخیلم تو مُخَیِلِت نمیگنجه؟ ?

  • دوست دارم که 1

 

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

عالیه 

از اینجور پیشنهادا بده حتما?

  • دوست دارم که 1

                                                                 Empratur.png    

WildSon.png                ❖ـــــــــــــــــ❖ ❖ـــــــــــــــــ❖❖ـــــــــــــــــ❖ ❖ـــــــــــــــــ❖❖ـــــــــــــــــ❖                                          

?? ???'? ???? ??? ???????, ???? ??????? ??? ?? ???? ????

ما دوستامونو از دست نمیدیم، فقط یاد میگیریم کیا واقعی ترنacigar.gif

 

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

موافقم با شما علی جان سیستم JB یک مقدار بسیار  ساده است و اینکه دیگه قدیمی های NG یاد گرفتن چطوری بزننشون

 

با تمام نظراتت موافقم هیجان JB میره بالا

  • دوست دارم که 1
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای خودم یک بار اتفاق افتاد که Collab خاموش بود ولی تو JB یک PD منو کشت و افتادم تویه خونه وقتی رفتم یک clothes دیگه نشد وانتد هارو پاک کنم و فقط تو همون clothes میشد زد اگه جوری بشه که دیگه کاپ حفظ نباشه Cp هارو بهتره

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در 2 ساعت قبل، JoRDeN گفته است:

برای خودم یک بار اتفاق افتاد که Collab خاموش بود ولی تو JB یک PD منو کشت و افتادم تویه خونه وقتی رفتم یک clothes دیگه نشد وانتد هارو پاک کنم و فقط تو همون clothes میشد زد اگه جوری بشه که دیگه کاپ حفظ نباشه Cp هارو بهتره

این مسئله متفاوت است، مرگ شما در حین فرار از زندان به معنای شکست در فرار میباشد، در صورتی که پلیس مربوط به وانتد شما شما را به قتل برساند شما به زندان خواهید افتاد، در غیر این صورت Respawn خواهید شد و تنها میتوانید قبل از کشته شدن فرار کنید (نمیتوانید وانتد خود را پاک کنید).

 

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در در ۱۴۰۱/۵/۷ در 21:10، AliAgent گفته است:

- از سایر بازیکنان تقاضا میشود پیشنهاد خود را به اشتراک گذارند تا به زودی شاهد سیستم جدید و فوق العاده زیبا برای فرار از زندان باشیم.


تئوریش ک جذاب بنظر میرسه...

ایده زیبایی بود
"

  • دوست دارم که 1

Crown.png

هَرکه زَخمَش بیش, گَنگَش بیشتر...

AbneR.png

🩸--------------------------------------------------------------------------------------🩸

Scene.png
Thony.png

🍷🤍 Without any Feeling🤍🍷

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در در ۱۴۰۱/۵/۷ در 21:10، AliAgent گفته است:

با سلام.

یکی از سیستم های محبوب سرور سیستم Jail Break یا همان فرار از زندان بوده که مورد استقبال و استفاده تمامی پلیر ها قرار گرفته است.

اما این سیستم از مشکلات فراوانی برای گارد ملّی و هم برای بازیکنان برخوردار است که در ادامه با آنها میپردازیم:

 

1. Role Play نبودن:

- زندانی در مرکز Los Santos، با حیاطی خوش آب و هوا در یک منطقه فوق سری در Las Venturas، جای حیاط و زندان همخوانی ندارند.

- یک زندانی بدون هیچ امکاناتی و تنها با یک بیل قادر به رسیدن به Area 69 از حیاط زندان هست، اما پلیس ها نه تنها از همان حفره ی ایجاد شده نمیتوانند رد شوند، بلکه قادر به استفاده از در های حیاط و رسیدن به Area 69 هم نیستند.

- بیل یک وسیله ی ممنوعه برای زندانیان است، اما آنها میتوانند با استفاده از بیل هرکاری بکنند و از نظر پلیس بلا مانع است.

 

2. غیر ممکنی کار برای NG:

- با سیستم جدید گارد ملّی به هیچ عنوان و تحت هیچ معجزه ای قادر به کشتن بازیکن در Las Venturas نیست، پس میبایست بازیکن را در حیاط دستگیر کند.

- 12 ضربه که ظاهرا حتی اگر پلیس ضربه ی اول را هم مشاهده کند بلامانع است، کار سختی نیست.

- حتی اگر بازیکن وانتد دریافت کند، استفاده از Combat Shotgun (Creategun) برای به قتل رساندن 2 نفر از پلیس ها حتی با وجود جلیقه کار نسبتا ساده ایست.

 

3. عدم هیجان برای بازیکنان:

- چند ضربه بیل و چند قدم پیاده روی تا رسیدن به یک بینکو و پایان فرار، هیجان یک "فرار از زندان" را به ارمغان نمیاورد، تنها قسمت هیجان انگیز 10 ثانیه بیل زنی است.

 

اما راه حل چیست؟ پیشنهاد بنده نوشتن مجدد سیستم زندان و فرار از زندان است.

 

1. انتخاب یا ساخت اینتریوری جدید و منطقی برای حیاط زندان (تغییر اینتریور خود زندان هم بد نیست).

2. تغییر سیستم فرار از زندان:

- عدم امکان /Find کردن زندانیان.

-وجود چند بیل در جاهای مختلف به صورت رندوم برای فرار.

-حیاطی بزرگ تر و پیچیده تر (ایجاد ناتوانی برای پلیس برای مشاهده تمام حیاط و بازیکنان از یک نقطه).

- خروج از زندان:

- بازیکن میبایست پس از برداشتن بیل به نقطه ای دور از دید پلیس رفته و با حفر زمین/ایجاد حفره در دیوار از زندان اقدام به فرار کند، نکته اینجاست فرار از سمت دیوار سریع تر انجام میشود اما بازیکن در منطقه نزدیک زندان Spawn میشود، اما اگر زمین را حفر کند، روند طولانی تر بوده و بازیکن در منطقه دورتری نسبت به زندان Spawn میشود (کاملا رندوم که با گذر زمان NG قادر به حفظ مکان ها نباشد) (جهت تسریع در روند فرار میتوان به صورت تیمی به فرار اقدام کرد (دعوت بازیکنان از داخل یا حتی خارج از زندان به Crew و کند چاه به صورت همزمان از دو طرف یا یک طرف به صورت چند نفره)).

- در صورت دیده شدن بازیکنی خارج از زندان که به فرار کمک میکند، فعلا اتفاقی نمی افتد و صرفا محل خروج افشا میشود.

- پس از فرار به تعداد بازیکنان فراری ماشین اسپاون میشود، بازیکنان سوار ماشین شده و چند چک پوینت نسبتا طولانی برایشان به وجود می آید.

- تا 30 ثانیه اول هنوز زندانی محسوب میشوند و هیچکس جز شخصی که از بیرون در حال کمک بوده (اگر بوده) قابل /Find است (مگر اینکه زودتر توسط پلیس دیده شوند).

پس از آن همه قابل /Find هستند اما وانتدی وجود ندارد (وظیفه ی NG این است که کاپ اپ را مرتب چک کند و از لیست زندانیان اگاه شود (افراد فراری اسمشان جزو زندانیان است، اما از الان با رنگ قرمز نشان داده میشوند، یعنی در سر شماری حاضر نبودند).

- به عبارتی هیچ زندانی قابل Find نیست، مگر اینکه 30 ثانیه از فرارشان گذشته باشه و در سر شماری وجود نداشته باشند (تایم قابل تغییر، مثلا میتوان سر شماری هر 2 دقیقه یکبار در تایم های خاص انجام شود و زندانیان قادر به برنامه ریزی باشند تا به محض سر شماری فرار را شروع کنند).

- دعوت شخص کمکی خارج از زندان از ریسک بیشتری برخوردار است اما چند نفع مهم دارد:

- وی میتواند دارای اسلحه باشد و در دفع پلیس ها کمک کند (امکان وانتد دادن به او وجود دارد، اما پس از موفقیت فرار وانتد های او نیز پاک میشود).

- او میتواند از بیرون زندان به حفر چاه کمک کند (اختیاری) (البته اگر امکان اد کردن چنین سیستمی وجود دارد).

- به عبارتی فرد/افرادی که میخواهند فرار کنند از دستوری برای شروع فرار استفاده میکنند و هر نقطه حیاط این دستور را بزنند همانجا را شروع به حفر میکنند (/StartJB WR) یا (/StartJB GR) (Wall Run - Ground run).

- پلیس میبایست مرتب به چک کردن زندان به صورت تیمی بپردازد، همچنین پس از کشف فرار نیز اقدام تیمی الزامیست (معمولا فرار ها به صورت تیمی انجام میشود و ممکن است پشتیبانی مسلح داشته باشند)

در نهایت پس از چند چک پوینت بازیکنان باقی مانده موفق به فرار میشوند.

- نکته مهم در این سیستم، رندوم بودن کامل محل اسپاون پس از فرار و چک پوینت هاییست که باید بروند.

-حداقل و حداکثر بازیکنان مورد نیاز برای فرار: 1-4 نفر (با احتساب یک نفر کمکی خارج از زندان، 3 رانر و یک ساپورتر)

 

- از سایر بازیکنان تقاضا میشود پیشنهاد خود را به اشتراک گذارند تا به زودی شاهد سیستم جدید و فوق العاده زیبا برای فرار از زندان باشیم.

 

 

@ArSaCiA

پیشناهاد خیلی عالی هست

ولی این هم با تاپیک های نادیده گرفته شده قرار گرفت?

  • دوست دارم که 1
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در 5 ساعت قبل، erfan110 گفته است:

ولی این هم با تاپیک های نادیده گرفته شده قرار گرفت?

در حقیقت طی صحبت هایی که بنده در دوران فعالیتم با موسس مجموعه انجام دادم قرار بر این شد که چنین تاپیکی ایجاد کنم و ایشون رو تگ کنم، امیدوارم سر فرصت رسیدگی بشه.

 

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 2 ماه بعد...
در در ۱۴۰۱/۷/۱۱ در 18:39، ZombieRanger گفته است:

@AliAgent

اون از سیستم راب اینم از جیل بریک

حالا مثل من بشین تا درست شه?

با درود آقا سینا راست میگه بشین تا درست بشه علی جون خودت وضع رو میدونی
ایده ی تو خیلی ایده ی جالب و پرباریه ماهم نظر مساعد خودمونو اعلام میکنیم اما چشمون هم آب نمیخوره
دوستت دارم زیاد

  • دوست دارم که 2
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در در ۱۴۰۱/۵/۷ در 21:10، AliAgent گفته است:

- از سایر بازیکنان تقاضا میشود پیشنهاد خود را به اشتراک گذارند تا به زودی شاهد سیستم جدید و فوق العاده زیبا برای فرار از زندان باشیم

ایده خوبی بود

 

امیدوارم یه روزی تو پیشنهادات قبول شده ببینم تاپیکو❤️

  • مرسی 1

باید زیاد مطالعه کنیم تا متوجه شویم هیچ نمی دانیم?️‍♂️

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • مؤسس

با سلام.

 

در 1 ساعت قبل، 83mehrdad83 گفته است:

ایده خوبی بود

 

امیدوارم یه روزی تو پیشنهادات قبول شده ببینم تاپیکو❤️

 

اینگونه پیشنهاد ها از قبل قبول شده‌اند و چون سیستم فرار از زندان مشکلات زیادی دارد و نیاز به تغییرات می‌باشد حتماً زمانی که برای تغییر آن خواستیم اقدام کنیم تمامی پست های ارسالی در اینجا کامل مطالعه می‌شود.

  • دوست دارم که 1
  • مرسی 2
  • هاها 1

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 1 سال بعد...
  • توسعه دهنده

درود، ممنون بابت پیشنهاد خوبتون.

 

سیستم مورد نظر شما باز سازی و بروزرسانی شده.

در صورتی که در رابطه با سیستم جدید پیشنهاد یا انتقادی دارید لطفا آن را در موضوع جدیدی ارائه بدهید.

 

در آینده نیز مشتاق پیشنهادات و انتقادات ارزشمند شما هستیم.

COMFORTABILITY KILLS

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • Mohny موضوع را قفل کرد
مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...