رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

Admin Jail بی مورد HellBoy


King2000

ارسال‌های توصیه شده

• عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: 30R.png

• عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: HellBoy.png

• عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری"  از شاهدین از طریق کنترل پنل: 

• توضیحات: هیچ جای قوانین درج نشده که /Call 110 به جز در اونت مشکلی دارد !FEnglish هم که میبینید

• مدارک (فیلم یا عکس): 

sa_mp_251.png

sa_mp_257.pngsa_mp_256.png

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

با سلام درود خدمت مدیریت گرامی و دوست عزیزمون 

 

خب بنده یک توضیح مختصری بدم و تمومش کنم ، شما به دلیل non-rp ادمین جیل شدید ، اجازه بدید که بهتون معرفی کنم البته با ذکر قوانین عمومی سرور :

 

نقل قول

د. اخلاق خارج از زندگی (NON-RP)

 

اخلاق خارج از زندگی ممکن است به عنوان سوء استفاده از یک دستور (مانند دستور q/) باشد که موجب ایجاد اختلال در امور بازی شود و بازی را غیر عادی نشان دهد.

سطح 1-5: 15 دقیقه Jail.

سطح 6-9: 120 دقیقه Jail.

سطح 10-19: 240 دقیقه Jail.

سطح 20+: 360 دقیقه Jail.

مجازات ها بر اساس شدت عمل افزایش می یابند.

 

تعدادی مثال: استفاده از q/ زمانی که بازیکنی ماشین شخصی شما را دزدیده، استفاده از park/ زمانی که ماشین شما آتش گرفته یا چپ کرده است، هل دادن ماشین برای ترکاندن آن یا نترکاندن آن (فرقی ندارد)، استفاده از q/ زمانی که پلیس در حال تعقیب کردن شماست، خارج شدن از نقشه زمانی که پلیس در حال تعقیب کردن شماست، خودکشی زمانی که پلیس در حال تعقیب کردن شماست، وارد شدن به یک ساختمان در حالی که بازیکن دیگری در حال تیر اندازی به شماست، استفاده از usedrugs/ یا heal/ در حال تیراندازی به شما و ...

 

خوب این توضیح کاملی بود از معنای nonrp ، حالا کاری که شما کردید چی بود، بنده یکی از اعضای اقلیت هیتمن هستم ، که اون روز برای کشتن کانترکت مورد نظر Sparrow خود را به پایین بانک اورده بودم ، شما کاری که میکردید این بود که میپریدید روی Sparrow و می مردید و بعدش /call 110 میدادید و جالب این بود که از چهار راه دوباره Spawn مشدید و همین کارو باز انجام میدادید ، توی سرور به این بزرگی این کارو non-rp می دونند و کسانی که از حرکاتی مثل این سو استفاده می کنند مجازات به اندازه سطحشون میشنود.بنده بعد از تکرار چندین بار گزارش شما رور دادم و شما هم این باز این حرکت رو تکرار کردید و مجازات شدید ، خوب معلومه هر تخلفی یک مجازاتی دارد !

 

اسکرین زیر فقط نشون دهنده ی 5 وانتد پشت سر هم اونم از طرف شما بابت اون حرکتتون است ولی فیلم کارتون رو ادمین دارد و شاهد ها هم کار شما را مشاهده کردند، امیدوارم روز خوبی داشته باشید ، با تشکر 

 

sa_mp_074.png

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

با سلام

جا داره که ذکر کنم این سرور یک سرور RPG و Role Play (معنای Role Play: ویکی‌پدیا، مترجم گوگل) می باشد.

در یک سرور Role Play جایز نیست که شما از روی قصد و به صورت مکرر سوء استفاده کنید (پریدن روی Sparrow و HeliBlade کردن خود از روی قصد) و این بازیکن را به پلیس گزارش دهید (5 بار) و این عمل Non-rp محسوب میشود.

مدارک | قوانین سرور را مطالعه کنید

و من الله التوفیق

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

از آقایه Nariman ممنون که بدون هیچ ذکری ازشون پست رو به درجات بالا رسوندن. دوست عزیز شما خودتون میبینید پستی رو که Reply کردید رو؟بعدشم دوست گرامی شما خودت ببین Ss ای که دادید FEnglishمیبینید؟ حتی در ss شما هم ایشون Fenglish رو زیر پا گذاشتند ! من اصل بحثم اصلا شاید با Jail شدنم نباشه ! Fenglish رو که ملاحظه میکنید؟! بعدشم خواهشا بگذارید توسط مدیریت و تیم ادمین حل شود! و خواهشا دیگه وقتی ریپلایی ازتون نشده دخالت (هیچ گونه توهینی نیست فرهنگ نامه - دخالت)نکنید با تشکر و آرزوی موفقیت برای شما !(دقت کنید شکایت از HellBoyهست!) هرگاه مدیریت نیاز بود اطلاع میدن !

 

همچنین در جواب آقای @HellBoyباید بگم بنده تمامی لغت هایی که مربوط به Rp - RPG -Role Play و .... رو خوانده و بلد هستم! اصلا بنده قبول کردم ! که درست Ajil شدم (فرضا)اما آیا مانند همین مدارک مدارکی دارید که 4 -3 بار FEnglish رعایت نکردنتون رو ثابت کنه ؟ اگر دارید بنده نیازی  ندارم لطفا به مدیریت ( ManageMenT)سرور ارسال کنید و بررسی کنند ! باز هم تشکر از وقتتون! 

و من الله التوفیق!

 

 

 

¯̶̄ƛᴍιяяєzƛ

ویرایش شده توسط King2000
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

با سلام

 

تاپیک شکایت مبنی بر ادمین جیل بی مورد هست و نه درباره ی FEnglish. طبق مدارک و توضیحات ارئه شده شکایت شما مبنی بر ادمین جیل شدن رد شد. ( کار ادمین صحیح بوده ) 

 

* در مورد عدم رعایت قوانین FEnglish تذکر لازم داده شد.

* @Nariman در تاپیکی که به شما مربوطی نیست و اسمی از شما برای شاهد ارائه شده دخالتی معمول نفرمایید.

 

بسته شد.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...