رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

شکایت از MiCroB


RoHaM

ارسال‌های توصیه شده

• عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: %28%28%28DEADPOOL%29%29%29.png

• عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: Microb.png

• عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری"  از شاهدین از طریق کنترل پنل:  %5BSkYBoY%5D.png

• توضیحات: با سلام , من از لیدر فکشن Pramedic یا Fire Medic & department شکایت دارم به دلیل اینکه ایشون اصلا تایم آنلاین نداره و خیلی کم آنلاین میشه ما سوألی چیزی دارییم باید بمونیم تا لیدر آنلاین شه شکایت داریم باید بمونیم ببینیم کی آنلاین میشه من و دوستم SKyBoY که ایشون هم پست استعفاء دادن ایشون بعد از هفته ها هنوز پست ایشون رو اکسپت نکرده و من هم یک روز هست پست دادم ولی ایشون اکسپت نکردن و من الان 3 روزه که میخوام برم ولی ایشون آنلاین نمیشه که منو کیک بده لطفا رسیدگی کنید. دلیل پست استعفاء SkyBoY هم ببینید ایشون هم ناراضی هستند و در مدارکی که در زیر مشاهده میکنید ایشون گفتن اکثر بچه ها ناراضی ان و لیدر فعالیتی نداره ,  و میتونید تایم آنلاین یک ماهشو ببنید که توی یک ماه فقط 123 ساعت بازی کرده که فقط ایشون بیشتر اوقات شب ها آنلاین میشه و وقتی هم که هستش معمولا /SLeep و Afk هست لطفا رسیدگی کنید و یا یک لیدر آنلاین که میتونه به فکشنش برسه رو انتخاب کنید با تشکر   .

رهــــــNitrooــــــام

• مدارک (فیلم یا عکس): 

Capture%D8%AB%D8%AB.PNG

 

Capture.PNG

Dr.Roham

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

با سلام خدمت شاکی عزیز و محترم.
همونطور که جناب Treasure خدمت شما توضیح دادن تایم اکتیویتی یا ساعت فعالیت توسط تیم مدیریت چک خواهد شد. لزا از تیم عذرخواهی می کنم و مجبورم اسکرین شات رو خدمت شما اراعه بدم.
8%D8%A7.pngروزی که توسط شما ذکر شده بنده 8 ساعت و 2 دقیقه، حالا بحث منت نباشه برای ممبر هام زحمت کشیدم، یه توضیحی هم برای پست استفا SKyboy بدم، ایشون داخل خرداد پست استفا رو گذاشت به دلیلی اینکه حقوق دریافت نکرد و دلیلشم خرداد بود، ایشون الان دو خفته متوالی حقوق خود رو بطور کامل دریافت کرده و پشیمون شده.
اسکرین شات کامل خدمت مدیریت تحویل خواهد شد، این از بحث تایم اکتیویتی، شما خودت نیستی دلیل بر این نمیشه بقیه نباشن. دوم اینکه الکی به شما تهمت نمی زنم، از شما شکایت شد. که به بازیکن Sk[R]lex توهین کرده بودید. و همینطور که شما با بقیه اعضای اقلیت دعوا می کردید و همش دنبال کل کل با بازیکنان Danial.r و Sk[R]lex بودید. نکته سوم درباره اینکه شما میگید همش شبا انلاین میشه، عزیزم اسکرینی که گرفتی نوشته ساعت 23:46 هست، نشون میده من تا ساعت 23:46 دقیقه بودم و با توجه به اینکه من 8 ساعت بازی کردم یعنی از ساعت 15:00 داشتم بازی میکردم، درسته؟ شما خودتون اشتباه می کنید عزیز دلم: sa_mp_006.png

اینم شکایتی که دانیال از شما کرده مشغول کل کل هستید و داخل /r هم اسمایل گذاشتید! بی خودی نمیگم شما اهل کل کلید و الکی تهمت نمیزنم و اصلا تهمت نمیزنم!
و این هم شکایت Sk[R]lex که مشغول بی احترامی هستید! http://s8.picofile.com/file/8298848200/Deadpool.rar.html
شما بن شدید به دلیل چی؟ توهین در .Report
با تشکر از مدیریت محترم سرور جناب اقای Treasure و MaCaVeL
ممنون از گزارش شما که باعث اثبات شدن فعالیت من به دیگر اعضای فکشن شد! خدانگهدار

ویرایش شده توسط Microb
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...