رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

بن بی مورد Valor


WaKe

ارسال‌های توصیه شده

• عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: 

GoD.png

• عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: 

Valor.png

• عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری"  از شاهدین از طریق کنترل پنل: 

Mhsa.png

AsleKaar.png

• توضیحات: با سلام این هاستر که از روی فشارهایی که بهشون اومده منو بن دادن و به من توهین کرد منم جوابشو دادم و ساکت شد بعد چند دقیقه منو تلپورت کرد و گفت ریپورتتو دادن و باید چک پیسی بشی (من با لانچر اومدم و کمتر از 5 دقیقه بود که وارد سرور شدم نه سوار ماشین شدم و نه گان دستم گرفتم ) من ایدی رو دادم و ایشون کانکت شد اومدم که بندیکم رو باز کنم که خودم فیلم بگیرم ایشون دیسکانکت داد اومدم توی بازی پرسیدم چی شد گفت باید ریکانکت بدم گفتم اوکی و تا اینو گفتم چت ها رفت و بازیم باگ خورد صفحه تکون نمیخورد منم فیلم گرفتم و از بازی خارج شدم دوباره که اومدم گفت تکرار بشه بنی و... ایدی که دادم بلافاصله دوباره مثل دفعه قبل شد اومدم توی بازی و بعد از چند دقیقه ایشون نیومد و من بن شدم Mhsa که با Valor صحبت کرده بود Valor گفته که بازی من هم همینجوری میشه و این کار کاره Amin هاستر 6 سرور هستش ایشون که اینو میدونسته و خودش اینو گفته پس چرا به مشکل من رسیدگی نکرده و از روی فشارهای وارده و کم سن و سالی و عقده منو بن داده من فکر میکنم ایشون با کسی که مشکل داره هنگام چک پیسی باگی چیزی میزنه یا کاری میکنه که فرد کرش بشه و مجازاتش کنه من دفعه دوم بعد از اینکه ایدی رو دادم کرش شدم و بعد از چند دقیقه بازی رو بستم من ایدی رو داده بودم اما ایشون کانکت نشد چرا؟ بازی وقتی کرش بشه برای اطرافیان شما AFK نشون داده میشید اگر خود فرد کرش بده که نمیتونه از صفحه بازی فیلم بگیره چون بازی بسته میشه ایشون از کجا میدونسته من alt + Tab هستم یا بازیم کرش خورده بهتون میگم از اونجایی که ایشون خودشون با باگ منو کرش داده من میخوام که رسیدگی بشه و فرد مقصر مجازات بشه من ایدی دادم ایشون کانکت شد و خودش دیسی داد مشکل که از من نیست شاید مشکل از بازیه یا شاید هم از لانچر و یا شاید کار خودشه من همکاری لازم رو انجام دادم

• مدارک (فیلم یا عکس): 

دفعه اول: http://s11.picofile.com/file/8405100050/20200807_225604.mp4.html

دفعه دوم: http://s11.picofile.com/file/8405100268/20200807_230058_001.mp4.html

Admin.png

helper.png

leader.png

Bє A Lιgнt Iη Tнє Dαяк

18608.png
Wяιtєя Oƒ Mу Oωη Lιƒє, Bσѕѕ Oƒ Mу Oωη Sσυℓ

WAKE.png

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در 12 ساعت قبل، WaKe گفته است:

Mhsa که با Valor صحبت کرده بود Valor گفته که بازی من هم همینجوری میشه و این کار کاره Amin هاستر 6 سرور هستش

اولا که من اصلا با Mhsa درمورد بن شما صحبتی نداشتم.

دوما شما اول برو پکیج رفع تعلیق خریداری کن بعد بیا دوباره بازی کن!

سوما من با شما دشمنی ندارم، من با @iNViSiBIe و @iNilu داشتیم به محله به اصطلاح خودتون میومدیم که شما من رو "بچه سال" خطاب کردید و من بهتون چیزی نگفتم. بعد از چند دقیقه شما 85$ به من پول دادید و گفتید "اینم پول دیشبت" شاهد تمام این حرفای من کسانی که تگ شدن و AsleKaar هستن که حرفای شمارو شنیدن!

در 12 ساعت قبل، WaKe گفته است:

من همکاری لازم رو انجام دادم

دفعه اول من وارد Anydesk شما که شدم صفحه شما برای من لگ شد و گیر کرد متاسفانه مدرک من به دلیل اینکه از داخل خود Anydesk داشتم به صورت Game-Record فیلم میگرفتم وقتی اینطوری شد فیلم من هم قطع نشد و Bandicam کرش شد و من هم دوباره اومدم داخل بازی شما بهتون گفتم میرم و دوباره میام! شما گفتید "ok" و خودتون رو Crash کردید! من میتونستم همان موقع شما رو بن کنم یا به اصطلاح اذیتتون کنم ولی از اونجا که ذات من مثل شما نیست و همش پی مسخره کردن افراد و لات بازی نیستم دیدم که خودم Desync شدم و رفتم و دوباره اومدم که شما رو Check-PC کنم! وقتی اومدم پیشتون شما آیدی انی دسک رو دادید و من تا بخوام کپی کنم آدرس رو، شما کرش کردید خودتون رو و باز هم من نخواستم بنتون کنم ولی دیدم که Anydesk شما اصلا وصل نیست! 2 یا 3 بار هم امتحان کردم ولی مدرکی ندارم، من حتی 5 یا 10 دقیقه بعدش دوباره امتحان کردم و دیدم Anydesk شما وصل نیست و از این صحنه مدرک دارم! بنابراین شمارو بن کردم!

- در ضمن انگار شما نمیدونید که نباید به همراه بازیکنان دیگر به سرور های Teamspeak مراجعه کنید وگرنه بن میشوید!

+ مدارک لازم به ادمین مربوطه ارسال میشه.

ویرایش شده توسط Sinaw

217.png

Valor.png

------------------------------------------------------------------

AGLogo.png

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • مدیریت

درود

در حال بررسی شکایت و مدارک هستیم... 

لطفا از پست بی مورد خودداری فرمایید.

Final_Emzaaaa.png

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...