رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

ناعدالتی Alibozorg


AwMiR

ارسال‌های توصیه شده

• عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: OsMeyL.png

• عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: AliBozorg.png

• عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری"  از شاهدین از طریق کنترل پنل:  کل اعضای فکشن 

• توضیحات: خوب همونجور که همه اعضای هیتمن دیدن ایشون مشخصه که اصلا صلاحیت هیتمن رو نداره چ برسه به اینکه بخواد لیدر باشه و استف!! نکته اول اینکه بنده حدود 3 ماه در هیتمن بودم و تا به امروز هیچ اخطار اقلیتی دریافت نکرده بودم و تا جایی که همه میدونن بدون شک من حداقل نصف این مدتی که حضور داشتم تاپ اکتیویتی بودم مثل میتینگ امروز و 63 گت داشتم و 53 کیل و 10 اختلافی که بوجود اومده رو بنده مدرک دارم که همشون از سرور لفت دادن و بنده تاحالا یک بار هم از LeaveHit استفاده نکردم!ولی وقتی حقوق فکشن رو داد همه دیدن که لیدر محترم 64 گت کرده یعنی یکی از من بیشتر و فقط موفق شده 27 تا رو بزنه و 37 تارو نزده!!! جالب نیست؟؟؟ تمام اعضای هیتمن میدونن که توی سه روز 37 تا /Q یا Relog پلیر غیرممکن هست جز اینکه از Leavehit سواستفاده کرده باشه ک ایشون وقتی مروارید میپرسه ازشون میگه شما مدرکی ندارید و نمیتونید ثابت کنید که Leavehit کردم!!!! خوب همه ممبرا بزور 15 تا اکتیویتی میزنن کنترکت گیرشون نمیاد ولی اقای لیدر حیف و میل میکنه و سر بالا جواب میده!! طبق قوانین:

ترک Contract:

در صورت دروغ گفتن در این باره به همراه 80FP از اقلیت اخراج خواهید شد.

پس لطفا اگه مدرکی داری که دروغ نمیگی بزار ببینیم 37 تا چجوری از سرور رفتن که تو LeaveHit نکردی!!

نکته دوم : ایشون سطحش اونقد پایینه که نمیدونه وقتی توی خونه 30 40 تا اکانت اسلیپ و همه توی هم گیر کردن نمیشه با چاقو یا پیستول کانترکت کشت و تنها راهش تقه زدن با اسنایپر هست که به همه ی اکانت ها دمیج وارد میکنه و باعث کشته شدن کنترکت میشه و این موضوع رو لیدر های قبلی گفتن و همه ممبر های با تجربه میدونن ولی وقتی شخص Agent KinGeSTeR این سوال رو میپرسه جواب اشتباه میده و میگه شما باید کنار اکانت ها بدو بدو کنی :| من که متوجه جواب اشتباه ایشون شدم فقط روی مایک ی لحظه گفتم بنده خدا داره درست میگه ولی اومده میگه ن من خودم بلدم و نیازی به راهنمایی شما ندارم و ی دونه اخطار اقلیت بهم داد بی دلیل! خوب کسی که ادعای بلد بودن داره چرا اینجا 2 بار از من و چندین بار از اعضای هیتمن شکایت کرده بود ولی رد شده کسی که اینقد اطلاعاتش قویه؟ ?

نکته سوم: ایشون میگه من خودم خیلی حرفه ای کنترکت میزنم و از کسی کمک نمیگیرم و شما هم نباید بگیرید که اکتیویتی مشخصه 37 تا رو به صورت فوق حرفه ای نزده و قوانین هم میگه:

Hitman اجازه کمک گرفتن از دیگران را ندارد مگر اینکه با Hitman های دیگر همکاری کند. 

نکته چهارم: طبق قوانین لیدر نباید بین اعضا فرقی بزاره و قوانین برای همه یکسانه! توی اینجا میبینیم که مروارید داره راجب اختلاف بسیار زیاد اکتیویتی لیدر ازشون سوال میپرسه و در این بین چند نفر چت کردن و کاری به اونا نداره و هیچ واکنشی نشون نمیده ولی من که اصلا چت ندادم و فقط ی لحظه روی مایک گفتم بله خیلی اختلافه همین! خوب اگه واسه من Fw داره مثلا باید اقای RoYce هم Fw داشته باشه دیگه؟ من اصلا مشکلی با جناب  RoYCe  ندارم و سرصحبت و منظورم فرق گذاشتن بین اعضا و مشکل شخصی ایشون با بنده هست که توی صفحه شکایات هیتمن میتونید ببینید که رد شده و خواسته یجوری الان که رنک لیدری داره تلافی اون موقع رو در بیاره!!

نکته پنجم: بعد از اینکه کیک شدم از فکشن دقیقا 2 نفر اومدن در خونه م و کنترکت داشتن و من گفتم بیا بریم با چاقو یا پیستول بکش ولی هر چی خواست حرف لیدرو گوش کنه و تلاش کرد با بدو بدو کردن و بپر بپر مولتیارو از هم جدا کنه نتونست و در اخر ی تقه ریز با اسناپیر زد و رفت دقیقا همون چیزی که بنده روی مایک اشاره کردم و بخاطرش اخطار اقلیت دریافت کردم و لیدر ادعای کاربلد بودن میکنه ولی تجربه کافی حتی سطح رنک 1 هم نداره!!! خودتون میتونید اختلاف گت و کیل ممبر هارو ببینید!!! اینم مدرک

 

• مدارک (فیلم یا عکس): http://uupload.ir/files/whoj_screenshot_(965).png

 

onu5_screenshot_(967)_li.jpg

 

k67a_screenshot_(971).png

 

 

 

ویرایش شده توسط AwMiR

?شما خیلی گلی ولی ما دیگه پیپر نداریم? 

OsMeyL.png

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • مدیریت

سلام و درود خدمت شما دوست گرامی

  1. درمورد اینکه گفتید لیدر بسیاری از کانترکت ها را از دست داده: تک تک ممبرها میتوانند وقتی یک کانترکت قابل کشتن نیست ( زندان، مکان امن و ...) از لیدر یا سابلیدر بخواهند که Gethit کند تا خودشان Leavehit کنند، در نتیجه وجود این اختلاف در آمار لیدر بلامانع است.
  2. زمانی که Contract در خانه هست پیشنهاد می شود که با چاقو کار انجام شود. Contract های انجام شده با Sniper باید از فـاصله بیشتر از 25-20 متر باشد در غیر این صورت مجازات خواهید شد. با توجه به این دو مورد به هیچ وجه به هیچ وجه پیشنهاد نمی‌شود در خانه از Sniper استفاده کنید. و به جاش میتونید با ضربه های متعدد چاقو به تجمع پلیرهای درون خانه، کانترکت خود را بکشید.
  3. کمک گرفتن از همکار هم با توجه به اینکه بنده در میتینگ بودم، گفتند: مشکلی نداره از همکاران کمک بگیرید اما نه برای همه‌ی کانترکت ها که به نظر پیشنهاد خوبی برای قتل بهتر و خاموش تره.
  4. ممنون از گزارش شما از اعضای متخلف، مامور هیتمن Royce یک AV به علت صحبت کردن بدون اجازه دریافت کرد.
  5. اگر فیلم از نحوه ی کشتن ایشون دارید که در فاصله کمتر از 25 متر از Sniper استفاده کرده است حتما در گزارش اعضا گزارش دهید.

البته دلایل AV، FW و FP80 شما هم به شرح زیر است:

  • صحبت کردن رو مایک بدون اجازه
  • مسخره کردن صحبت‌های لیدر
  • توهین به لیدر
  • درخواست FP80 و FW هنگام صحبت لیدر

شکایت شما رد شد.

موفق باشید.

بسته شد.

Final_Emzaaaa.png

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...