رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

اضافه کردن قوانین راهنمایی و رانندگی


ارسال‌های توصیه شده

در این پست میخوام در مورد اضافه شدن آیتم ها و قوانین جدید برای رانندگی به سرور چند تا پیشنهاد بدم. فکشن من تاکسی هست و در قوانین تاکسی نوشته شده که باید قوانین راهنمایی و رانندگی مثل سرعت مجاز ، لاین مخالف و موافق و ... رو رعایت کنیم. با وجود سعی و تلاش ما در رعایت این قوانین بسیاری از پلیر ها این قوانین رو رعایت نمیکنن (برخورد از لاین مخالف ، سبقت گرفتن و زدن به ماشین تاکسی ، پارک کردن وسط جاده |: ) و این موضوع بسیار آزار دهندس. برای برطرف شدن بعضی از این مشکلات میشه محدودیت های بیشتری گذاشت و برای مثال اضافه کردن تابلو های نهایت سرعت مجاز یا مانور بیشتر روی چراغ های راهنمایی رانندگی و در صورت امکان اضافه کردن دوربین های کنترل سرعت. مورد آزار دهنده بعدی Speedlimit هست. پیشنهاد من اینه که برای کارایی بهتر این CMD بهتره یک دکمه میانبر (HotKey) برای این قابلیت قرار داده بشه و کلا نحوه عملکردش عوض بشه. وقتی سوار یک خودرو هستیم ، با speedlimit 100km/h اگر به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسیم ماشین خود به خود ترمز میگیره و سرعت برای مثال به 90 کیلومتر بر ساعت میرسه و این موضوع باعث میشه سر پیچ ها به دیوار یا ماشین های دیگر برخورد کنیم . میشه کاری کرد که وقتی سرعت به 100 کیلومتر رسید ، سرعت ماشین روی همون 100 کیلومتر فیکس بشه و کم یا زیاد تر نشه.

همچنین خیلی از پلیس های بازی در رانندگی دقت لازم رو ندارن و به قوانین اهمیتی نمیدن. ( حتی ممکنه به ماشین بزنند و به شما وانتد بدهند ! ). پیشنهاد من اینه که برای رانندگی پلیس ها هم محدودیت های لازم قرار داده بشه که عدالت بیشتر رعایت بشه .

 امیدوارم پیشنهادات من مفید باشه و روی این موضوع بیشتر کار بشه. با تشکر از سرور خوب و بزرگ آرساکیا .

یک موضوع دیگه هم اینکه در صورت امکان بالای سرعتسنج ماشین های میزان سلامتی ماشین یا موتور رو هم اضافه کنید . 

                                                emza_taxi.png

                                                emza_lsv.png

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در در ۱۳۹۹/۲/۱۰ در 13:57، BehzadEM83 گفته است:

میشه کاری کرد که وقتی سرعت به 100 کیلومتر رسید ، سرعت ماشین روی همون 100 کیلومتر فیکس بشه و کم یا زیاد تر نشه

قابلیت cruise contorole رو تو یک تاپیک جداگونه پیشنهاد دادم بنده و قبول هم شده که مثلا سرعت رو قفل میکنه 

ولی اون قوانین رانندگی رو باهاتون موافقم مثلا تمامی خیابان هارو یه حالت فنس مانند کنن که نشه هرکس از هرجا دلش خواست رد شه بیاد لاین مخالف 

دوست ندارم شمع باشم دخترا فوتم کنن. دوست دارم سیگار باشم رفقا دودم کنن...

 

  

 

oldwinrar_qri1.png

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

من هم با این پیشنهاد موافق هستم. سرور هر دفعه داره تعداد پلیر هاش بیشتر میشه پیشنهاد میدم که چراغ های راهنمایی رانندگی هم اضافه کنند البته جاهای شلوغ رو و اگه از چراغ قرمز با سرعت بالا رد بشویم خود سیستم خودکار به ایشون تیکت بده که این کار PD است که آلارم تیکت رو ببینند و برن فرد رو فایند کنن و تیکت رو پرداخت کنن. قیمت جریمه شدن برای این کار هم زیاد نباشه حدود 200$ تا 500$ باشه اگه فرد برای بار اول این کار رو بکنه 200$ جریمه بشه، بار دوم 500$ بار سوم 1.000$ جریمه و بار 4 ام 2.000$ جریمه بشوند. جاهای شلوغ مثله 4راه معروف شهر LS و جاهای دیگر شلوغ سرور.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 8 ماه بعد...
مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...