رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

حمل و فروش اسلحه و بمب (مهم حتما بخونید و نظر بدید)


ارسال‌های توصیه شده

با سلام خدمت همگی!

چند وقت پیش فاندر مجموعه @Ali تاپیکی مبنی بر تغییر و تحول عظیم اقلیت معلم ایجاد کردند و درون صحبت از ایجاد تغییرات زیادی شد!

مجوز اسلحه:

یکی از موارد اون تاپیک، تعلیم و آموزش کار با سلاح بود!

منم در این زمینه پیشنهادی دارم.

 

مقدمه: اگر عبارت License رو در ویکی پدیا جستجو کنیم ، اون رو یک سند با وجهه قانونی تعریف کرده که اجازه میده کار خاصی رو انجام بدیم!

 

خوب درحال حاظر در سرور، مردم عادی اجازه حمل سلاح رو ندارند درصورتی که از لحاظ قانونی این اجازه به اونا داده شده و بنظر من درک درستی از مجوز حمل اسلحه به عمل نیومده و در اینجا ما نیاز به تغییر قوانین درمورد حمل اسلحه و لایسنسش داریم.

 

همانگونه که حمل مواد ساخت اسلحه درصورت داشتن مجوزش مانعی نداره ، باید حمل خود اسلحه هم در صورت داشتن مجوزش مانعی نداشته باشه!

یه زمانی برای جلوگیری از سوء استفاده ها، بازیکنان تازه وارد حق حمل اسلحه نداشتن و در حالت نرمال،به هیچ نحوی نمیتونستند صاحب یک اسلحه بشن. ولی الان اوضاع فرق کرده! سیستم پلیس پیشرفت کرده و بنظر من شغل "اسلحه فروش" باید به واقعیتش نزدیک بشه!

پیشنهاد: میشه محدودیت گرفتن مجوز حمل اسلحه کماکان محدود به لول بالای ۵ باشه ولی بازیکنان بی مجوز هم بتونن اسلحه بخرن(فقط از اسلحه فروشا) یا خودشون اسلحه فروش بشن و بسازنش!

حتی هر اسلحه میتونه لایسنس منحصر به فرد داشته باشه!(ولی بنظرم واسه کساییکه زیاد آنلاین هستند باز این مورد یکم مشکل ساز بشه،مگه اینکه پروسه دریافت مجوز اتوماتیک و آسون بشه، گرچه ۱۵۰ ساعت بیشتر از ۶ روز میشه و هفته ای یبار نیاز به تمدیدش پیش میاد)

 

شاید بعضیا خصوصا دوستان فدرال بگن وانتد خیلی کم میشه، اگه قراره طبق صحبتای فاندر ، سرور به واقعیت نزدیک بشه ، باید در تمام سطوح این اتفاق بیفته؛ البته نگران نباشید و ادامه رو بخونید چون برای این مورد هم راه حلی هست!

 

فروش اسلحه: همه میدونیم این شغل غیرقانونی خیلی کار رو ساده کرده و دریافت اسلحه مفت و ارزون شده، و باعث شده بیزنس های فروش اسلحه منزوی بشن!خیلیا راه کارشم جز افزایش  در قیمت متریال نمیبینن!

ولی من یک ایده دارم، اول بگیم چرا شغل اسلحه فروش غیرقانونیه؟

به این دلیل غیرقانونیه که این اشخاص اقدام به حذف شماره سریال حک شده روی اسلحه میکنند، پس هراقدامی با اون انجام بشه قابل پیگیری نیست و نمیشه فهمید مطعلق به کیه این اسلحه چون شماره سریال نداره و جایی ثبت نشده!

فرق اسلحه خریداری شده از راه غیرقانونی با قانونیش در همینه! و همینه که قیمت اسلحه غیرقانونی رو چند برابر کرده(البته در سرور برعکسه این مورد که بنظرم باید رفع بشه)

پیشنهاد: فکر کنم نیازی به توضیح نیست دیگه، اگه قابل انجامه ، سلاح خریداری شده از اسلحه فروشی های قانونی با سلاح خریداری شده(یا ساخته شده) از فروشنده های غیرقانونی متمایز بشه!

البته که هرسلاحی رو نمیشه از اسلحه فروشی ها خرید و حملشون کلا غیرقانونیه!!

(در فریسک فدرال هم میشه دوعبارت زیر جایگزین Weapon بشه:

Legal weapen has > چک لایسنس

Illegal weapn has > جریمه و مجازات)

اینطوری سرور گام بزرگی برای نزدیک شده به واقعیت برمیداره!

 

بمب: حمل این مورد هم مانند مواد مخدر باید غیرقانونی بشه و مجازاتی مشابه یا بیشتر نسبت به حمل موادمخدر داشته باشه!

توضیحات تکمیلی:

حتما نیازی نیست یک اسکریپت نوشته بشه که M4 خریداری شده از اسلحه فروشی رو از M4 خریداری شده از قاچاقچی اسلحه متمایز کنه!

همه میدونیم سلاح Combat Shotgun رو فقط قاچاقچی های حرفه ای میتونن تهیه کنند (حتی درمورد این سلاح بخصوص ، قاچاقچیام از ترس پلیس به هیچکی اعتماد نمیکنن و نمیفروشنش!(کسی چه میدونه؟ شاید قوانین تغییر کنه و @Ali برای حمل این سلاح بخصوص مجازات ویژه ای اعمال کنه!)

برای تعدادی از سلاح ها میتونه این اتفاق بیفته و از اسلحه فروشی ها حذف بشن!

سلاح های قابل خرید [فقط] از اسلحه ها فروشی ها (حمل قانونی) :

SD-Pistol - Shotgun - MP5 - AK47 - Spray

سلاح های قابل خرید [فقط] از قاچاقچی ها(حمل غیرقانونی) :

Deagle - Combat Shotgun - M4 - Rifle

C₁₇H₂₁NO₄

 

There can only be one king 

 

PabloEscobar.png

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

 با دسته بندی اسلحه هاتون موافق نیستم چون حالا نظر شماس که میگین اسلحه های پر کاربرد غیر قانونی کنیم ولی همچین چیدمانی از نظر من اشتباهه 

ولی به هر حال ?

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

 

نقل قول

سلاح های قابل خرید [فقط] از اسلحه ها فروشی ها (حمل قانونی) :

SD-Pistol - Shotgun - MP5 - AK47 - Spray

یا سلاح های مجاز قابل حمل رو محدود به SdPistol و Shotgun کنید، و همچنین قابلیت ساختن این دو اسلحه با استفاده از مواد ساخت اسلحه وجود نداشته باشه!

(البته حد اعلای این پیشنهاد همون قابل متمایز کردن روش های خرید یک نوع سلاح ، از نوع قانونی و غیرقانونیشه که اگه بشه خیلی بهتر از چیزاییه که من گفتم)

همونطور که DM علیه افراد در حضور پلیس مجازات داره(منظور وانتد حمله به شهروند هست) ، میشه سیاستی اتخاذ بشه که تیراندازی هم در حضور پلیس(حتی به در و دیوار و نه الزاما به شهروندان) مجازات داشته باشه!

 

همچنین کشته شدن یک شهروند توسط یک سلاح مجوز دار قابل پیگیری باشه(یچیزی تو مایه های GetSample فدرال)!

به این صورت که اگر فردی ۳+ (یا +۲) نفر رو با یک شاتگان بکشه ، فدرال به صحنه جرم میره و میبینه یه شاتگان موجوده! اونو میگیره و به اسلحه فروشی پایین ۴ راه مراجعه میکنه تا ببینه سریالش به نام کی ثبت شده(خروج از بازی مجرم=مجازات تعیین شده برای این جرم، یعنی در هر صورت مجرم وانتدو میگیره و فدرال اکتیویتیشو حفظ میکنه) و مجرم شناسایی میشه.

البته باز بحث وانتدا زیاد پیچیده میشه و اگه مجازات این مورد باطل کردن مجوز حمل سلاح فرد باشه عملی تر بنظر میاد!

 

اگر کسی پیشنهادی داره لطفا ارائه بده

ویرایش شده توسط Tommy

C₁₇H₂₁NO₄

 

There can only be one king 

 

PabloEscobar.png

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 1 سال بعد...
مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...