رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

سابلیدر - Grisly


MeIi

ارسال‌های توصیه شده

• عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: Meli.png

• عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: Grisly.png

• عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری"  از شاهدین از طریق کنترل پنل: -

• توضیحات: با سلام

درمورد عکس اول: ایشون MR.DALTON1153 رو برای سابلیدری خودشون انتخاب کردند در تاریخ 2020-01-01 19:03:01 به عنوان یک سابلیدر در تمامی وار ها حضور داشتند، ایشون مطلع بودند که سابلیدر دیگری دارند! میتونستند 3 دقیقه قبل ازینکه وار شروع بشه اقدام به Setrank از داخل کنترل پنل کنند.

درمورد عکس دوم: در اصل 4 روز قبل از وار ایشون در تاریخ 2019-12-26 15:00:13 پلیر Desert رو به عنوان سابلیدر انتخاب کرده بودند! یعنی یهو قبل از وار تصمیم گرفتن که سابلیدر تغییر بدن؟ بعد اینکه تغییر بدن مشکلی نداره اصلا ولی اینکه همزمان 2 تا سابلیدر داشتند و خودشون مطلع بودند و زحمت ندادند Setrank کنند درحالی که وقت کافی داشتند.

درمورد عکس سوم: چرا زمانی که سابلیدر شما MR.DALTON1153 بود Badboy رو برای 30 ثانیه رنک 6 کردید اون هم مابین War؟ Setrank کردن شده بازیچه؟

قانون: " اجباری: چهارشنبه ساعت 19 تا 21، پنج شنبه ساعت 15 تا 18. (3 عدد War در هر روز مشخص شده)"

آخرین War 21 هستکه تا 22 زمان میبره.

همچنین این هم اضافه میکنم 

مکمل شکایت پیشین:

درمورد عکس چهارم و پنجم: درمورد Society هست که بدون داشتن سطح مهارت 5 در یکی از شغل های تعیین شده ایشون رو رنک 2 میکنند و بعد ازینکه مطلع میشن سریع رنک 1 میکنند و سره ندادن فیلم  از War که بن میشن FP80 Kick میدن. بحث اینجاست که لیدر عزیز ما این خط از قانون رو اصلا ندیدند: 

"- رنک 2: شما بعد از حضور در 2 جلسه هفتگی و داشتن سطح مهارت 5 در یکی از شغل های تعیین شده این رنک را دریافت خواهید کرد."

بعد ممبر ما که 17 روزه شده رنک آپش سره همین موضوع نتونسته رنک 2 بشه! اما ایشون 2 تا ازممبر هاشونو با همین اشتباه رنک آپ کردند.

مدرک از اثبات1

مدرک از اثبات2

برای همه قانون، قانون هست برای ایشون تنها یک اخطار؟ بالکل قانون رو ندیدند، یک لیدر که از ممبر های فکشن تست میگیرند و میارن داخل فکشن قانون رو به کل نخوندند.

• مدارک (فیلم یا عکس): 

عکس1

عکس2

عکس3

عکس4

عکس5

  • مرسی 1
  • هاها 2
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...