رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

AmirMahdi

توسعه دهنده
  • تعداد ارسال ها

    1102
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • روز های برد

    2
  • حمایت مالی

    0 تومان 

تمامی مطالب نوشته شده توسط AmirMahdi

  1. سلام این مورد بی شک خیلی خوبه اما از اونجایی که رابط کاربری AG:WUCP برای همه نوع ابعاد مناسب و پاسخگو هست، انجمن و ویکی مجموعه هم با سورس آماده ساخته شده فکر کنم به احتمال زیاد @Ali موافقت نکنه. مگر اینکه یه اپ ساخته بشه که همه این سه تا رو از طریق In-app browser کنترل کنه که باز هم منطقی به نظر نمیاد. من در هر صورت منتظر نظر علی هستم. برای AG:WUCP میشه Android و iOS زد که برادرا هم بتونن از طریق مرورگر وارد محیط کاربریشون بشن و هم با اپلیکیشن. در کل نظر بنده مثبت هست. +
  2. AmirMahdi

    معرفی Counter-Strike 2

    به نظر جذاب میاد، حتماً نصبش میکنم فقط یه سوال من تجربه همه نسخه هارو داشتم اما CS:GO رو نه قضیه‌ش چیه همه Rest in peace میدن؟
  3. زمانی که امام خمینی فوت کرد، آیت الله خامنه ای روی کار آمدند و گفتند "توسَعَه در کار است".

    1. نمایش دیدگاه های قبلی  بیشتر 6
    2. Farab

      Farab

      یک روز یک نفر به امام یک قیچی داد و امام آن را برگردوند و یکی از صفات بارز امام قیچی برگردون بود.

    3. Mohammadhadi

      Mohammadhadi

      سیاسی حرف نزن پسر

    4. AdmBoT

      AdmBoT

      امام بینی بزرگی داش و به آن می بالید

       

      بزرگ بینی از صفات بارز امام بود

  4. AmirMahdi

    گپ و گفت در رابطه با GTA DE

    درود ای اهل کیبورد! همونطور که میدونید 22 مارس سال میلادی گذشته، نسخه ریمیک شده از بازی (یعنی تنها به لحاظ گرافیکی و ظاهری به وسیله انجین جدید) GTA III ، GTA VC و GTA:SA منتشر شد،.خیلی انتقاد ها و پیشنهادا و حرفا راجبش گفتن و به هرحال چند ماهی هست که از انتشار این نسخه سه گانه منتشر شده. می خواستم نظرتونو در رابطه با آپدیت های آینده که ممکنه حالا به نحوی در دستور کار قرار بگیرن، بدونم. این تاپیک پیشنهادی رو در رابطه با بازی به صورت آزاد بیان می کنه تا نظرات شما رو بدونیم و بهتر تحلیل کنیم. شاید استقبال شما دوستان باعث بشه ما در آینده ازش بهره مند بشیم. همونطور که میدونید پایه نوستالژیک بازی توی این نسخه حفظ شده، حتی صدا ها، حرکات، موشن ها و بعضاً افکت های بازی! (فکر کنم همون منطق های عجیب توی این سری هم تکونی نخورده البته اگه بازی کرده باشید) از اونجایی که برای این بازی، یکسری از دوستان به صورت جداگانه مود نصب می کنن یا تغییراتی توش بوجود میارن تا دلنشین تر بشه، خواستم بدونم که شما مایلید که پلیر ها در آینده ای نه چندان دور این امکان رو داشته باشن که هم با نسخه اصلی GTA:SA و هم با GTA:SA Definitive Edition بتونن وارد سرور بشن؟ (هیچ تغییر خاصی یا برتری در سرور در این خصوص در نظر گرفته نشه و دوستان عزیزمون امکاناتشون برابر باشه منتها به سلیقه خودشون یا از نسخه قدیمی یا از نسخه بازسازی شده توسط راکستار استفاده کنن). SADE-MP Voluntary Project یکسری از توسعه دهنده هایی که وارد سرور های SA-MP میشدن یه زمانی، شروع کردن به ساختن SADE-MP (یعنی San Andreas Definitive Edition Multi Player) که یکیشون از این پروژه به طور کاملاً مختصر، مفید و جالب درمورد روند این پروژه در یوتیوب توضیحی رو ارائه کرد، ایشون اعلام کردن که ما به عنوان یه سرگرمی میشینیم تفریحی یه کدی دور هم میزنیم و کد منبع این پروژه رو ارتقا میدیم تا جایی که بشه منتشر کرد و معلوم نیست اصلاً چه موقعی این شکل از بازی برای GTA DE منتشر بشه! برهانی که ایشون آوردن این بود که آقا ما اصلاً پولی بابت این کار دریافت نمیکنیم و منو دوستام وقتمو بیشتر برای پروژه های فریلنسریمون میزاریم و بعد از ظهر یا غروب میشینیم یه کارایی برای SADE-MP انجام میدیم و انقدر داخل مسنجرا ازمون سوال نکنید ولی در عوض اگر مباحث فنی و مهندسی معکوس چیزی بارتونه خوشحال میشیم از مغزتون مایه بزارید و ممکنه بابت این کار یه سری Premium functionality قرار بدیم که با درآمد اونها بتونید یه چیزی بگیرید پ.ن: از اونجایی که آرساکیاگیم تازه قوت گرفته و امیدواریم طی ماه های آتی اتفاق های خوشایند تری رو ببینیم، اینکه بشه روی این موضوع زوم کرد کم نیست و بازی از حالت سفت و سخت با گرافیک قدیمی در میاد (من قصد توهین ندارم، بازی هنوز هم جذابیت خودشو داره ولی خب کاربرا هم ذائقه جدید و امروزی رو میپسندن، میتونید بیشتر تحقیق کنید). اینکه میگیم تازه قوت گرفته یعنی همه ما بهونه فرار نداریم
  5. در دنیای مستطیل ها من یه مربعم که هیچکس متوجه عرض بنده نمیشه.

    1. LoverBoy

      LoverBoy

      زمان حکومت شاه عباس اول

    2. Farab

      Farab

      ولی من دایره ای ام که بخاطر تنبلی دهه نودی ها عدد پی‌م ۳ حساب میشه و کمتر حساب میشم...

    3. Mohammadhadi

      Mohammadhadi

      تو پناه گاه همه ی بیضی هایی!

  6. یه زمان سینوس با تانژانت رل بود، بعد اینکه کات کرد رفت کتانژانتاشو آتیش زد. ???

    1. نمایش دیدگاه های قبلی  بیشتر 2
    2. AbneR

      AbneR

      وقتی مدرسه ها باز میشه:

    3. AmirMahdi

      AmirMahdi

      @AbneR بیا برو بازیتو بکن مشتی

      کتانژانت میشه عکس تانژانت

    4. Mohammadhadi

      Mohammadhadi

      تو زنده ای هنوز؟?

  7. باید بگم نظرات این تاپیک اجرا نمیشن مگر به استثنا تصمیم مدیریت. افزایش ظرفیت اقلیت خیلی کم پیش میاد.
  8. با عرض خسته نباشید خدمت زوجین عزیز. به استحضار می رسانم در صورت درخواست دادن برای ورود به کلاب ممکن است با سیاست حمایت از سینگل ها رو به رو شوید و درخواست شما، رد شده، دیر تایید شود و یا کمتر به شما اهمیت داده شود.

     

    - درصورت اعتراض به این قانون به امام زاده ویپیان زنگ خواهم زد و ایشان اکثر همین ویپو....

    - درصورت فحش دادن شمارا به پروردگار نمره سرور خواهم سپرد تا به قصد فحش، آبکشی و اتو شوید. @Chanoda

    - در صورت Cringe شمردن، بدانید که نمی توانید Cringe بشمارید و اگر Cringe بشمارید هرگز Cringe نخواهد بود. 

    - در صورت حمله با اشراف اطلاعاتی کامل از سوی بروبچ سرور با زیرکشی از قسمتهای مختلف رو به رو خواهید شد‌. @SuperMaN

     

    1. Vortlu

      Vortlu

      زوجین با 85 vepeian punish اخراج خواهند شد به گفته ی خودتون.

    2. AdmBoT

      AdmBoT

      یعنی کسی که سینگل نباشه و توی کلاب باشه باید کات کنه تا کیک نشه؟

      برو بابا من قهرم

    3. BEHRAD

      BEHRAD

      هنوز زندست این؟

      @Chanoda

  9. تشکر از کاربر دماغ سرور @RealSlimShady بابت زدن مهر تایید بر حرف های بنده و اکثر بندگان سرور و همچنین انسانهای جایز الخطای خدا.
  10. @Expert سلام برادر و همکار گرامی نظر بنده در این رابطه به طور قطع، مثبت هست. (+)
  11. روز برنامه نویس های عزیز سرور مبارک امیدواریم که باگ های نفسگیر رو بتونید سریعتر از هر زمان فیکس کنید و کد زندگیتون تمیز، تازه، سالم و به روز و تا ابد ران باشه ❤️

    1. Dawat

      Dawat

      نمیتونم ری اکت بدم بجاش ایموجی میدم ❤️

    2. Toofan
    3. MohamadHosseiN

      MohamadHosseiN

      انشاءالله

  12. @faty1 من کاری به درآمد کسی ندارم و نخواهم داشت. اینکه از راه غیرقانونی یا غیراخلاقی در تضاد با مقررات سرور باشه قطعاً ورود پیدا کرده و در حدود قانونی دخالت می کنم. (1) اینکه شما میگید مدام در حال al یا hl هستن هم وظیفه‌شونه، علتش هم بسیار واضحه استف قضیه‌ش از کل بازی جداست و افراد چنانچه علاقه دارند میتونن جوین بشن و بعد از ورود به استف حالت اونها از یک بازیکن عادی به یک کارمند تغییر پیدا می کنه. (2) اینکه به دوستانی که استف نیستن یا واقعاً خیلی دوست دارن بازی کنن بد میگذره علتش مشخصه چون بعضی چیز ها فرهنگ سازی نشده، به قول @ArSaCiA هرچیزی که خانواده‌شون در اختیارشون میگذارن و یاد میدن رو خیلی خوشگل نشر میدن خطاب به بازیکنای دیگه یا به قول دیگری، کلاً از ریشه و بن با ملت مشکل دارن. از طرفی سختی کار، سختی زندگیشون یا 1000 مطلب دیگر بهشون فشار آورده و منطقی و عقلانی در موقعیت مناسب اون رفتار نمی کنن. من نمونه خیلی از این موارد رو در سرور دیدم. (3) شما در دنیای واقعی درسته با تعریفی چون "علاقه به شغل" رو به رو شدید، اما این یک چیز روانشناختی هست نه یک چیزی که آدمهای دیگه اون رو شاخص بدونن برای ورود به یک شغل. شاید الان بگید نه خیر کل دنیا ملاکشون علاقه هست اما این علاقه رو از روی مهارتها و کارکرد قبلی شما تشخیص میدن و بالقوه میشه علاقه داشتن لفظی رو رد کرد. من ممکنه هیچوقت علاقه ای به Medic بودن نداشته باشم اما وارد اون حوزه شده باشم و حرفه ای و حتی بهتر از ممبر های اون سازمان عمل کرده باشم بنابراین تشخیص مقامات دیگر این هست که بنده صلاحیت کافی رو برای ورود به این سازمان دارم ولی هیچ وقت از علاقه بنده سوالی نشده، چون دیگران. باز هم میگم، استف از روند بازی جداست اما در چارچوبی که تعریف شده فعالیت می کنه، تاپیک شما هیچ دلیل، توجیه یا مشخصه درست و منطقی و سازگار با عقل آدمی نداره که همچین فکشنی رو بخوایم بسازیم، اگر فکر می کنید باز هم دلایل موجه نیست یک پست دیگه بگذارید و دوباره مشکل رو تعریف کنید.
  13. خیلی عجیبه که خوندید، دیدید، باز کردید و اکنون رفتید و اهمیت دادید و خواهید داد. خب ببینید این که میگید دیگه این انگیزه قدیم رو ندارند درسته ولی من با وجود اینکه در تیم کارکنان حضور دارم، وظیفه کدنویسی و تجهیزات وب بر دوش بنده هست و ادمین تشریف دارم هنوز با دپارتمنت همراهی لازم رو دارم و حتی بیشتر از اون فعالیت می کنم. من روزی رو در سرور بودم که بالغ بر 7+ بار دزدی از بانک و بیزنس انجام شد. بنظرم تاپیک شما دلیل کافی برای ساخت همچین فکشن غیرعقلانی نداره. اگر فکر می کنید خلاف عقلانیت، انسانیت و شخصیت و مهم تر از همه مقررات موردی در حال رخداد هست سریع، فوری و انقلابی با مدارک کامل شکایت کنید. اینکه یکی استف هست و میره به خواب زمستانی یا بر عکس توجیه مناسبی نیست. ما همواره تلاش خودمونو می کنیم و اینکه هاستر هم اسمش روشه، کسی که امکانات یا یک پارت از استف رو خریده تا بتونه بازیشو بکنه و لذت ببره منتها محدود به شروطی که در تاپیک اون مطرح شده و همچنین رعایت قوانین در هرجایی که حضور داره. با یک تاپیک که مشارکت پائینی داره نمیتونید مانع این موضوع بشید و مهم تر اینکه سرور نیازمند تأمین بودجه هست پس وجود هاستر، اسپانسر یا مدیریت مالی به شدت نیازه. پ.ن: پروفایل شما رو به قیمت بالایی خریدارم ?
  14. درود @faty1 از اونجایی که نمی خونید، نمی بینید، شاید باز نکنید و اکنون نمی روید و شاید اهمیت ندهید و نخواهید داد، بنده تحت هیچ شرایطی نظری نمیدم. پ.ن: تیم کارکنان خیلی سرش شلوغه و خیلی جاها ممکنه افسار از دستش در بره.
  15. من وقتی یه کاریو انجام میدم و میرم پیش علی:
    https://www.aparat.com/v/2DmY7

    1. نمایش دیدگاه های قبلی  بیشتر 3
    2. Dihan

      Dihan

      @ArSaCiA تو باید نظر بدی ، نظر بده

       

    3. Ali

      Ali

      [این یک نظر است]

    4. Blank

      Blank

      بغلی هم عرفان اساسین عه

  16. مگه شما میتونی مبالغ خیلی گنده رو با ATM بزنی؟ مگر اینکه حواله کنی یا شبا. پس بانک همچنان ارزش خودشو داره منتها با توجه به تعاریف!
  17. آقا یه پیشنهاد درست و درمون (+) صد در صد
  18. عرض ادب خدمت بچه های عزیز و ضابطین زحمت کش سرور. نظرات شما دوستان رو با وجود وقت بسیار کم خیلی سریع مرور کردم و مثل اینکه سیل عظیمی از درخواست ها برای ورود به گاردملی راه افتاده (بنا به گفته های شما عزیزان) اون هم با وجود حقوق نسبتاً بالا. - اولاً اینکه می فرمائید هیچکس بد خودش رو نمیخواد، این حرف منطقیه اما در حدود قانونی اساسی نداره. - دوماً باید سناریوچینی کرد و نظرات افراد رو دونست اینطور نمیشه هرکسی یک پست داخل این تاپیک ارسال کنه و بگه باید اینجور بشه و پشت بند اون چند نفر دیگه یا مسخره کنن یا بگن والا منم جای اعضای این فکشن بودم قطعاً اجازه نمیدادم از حقوقم کم کنن یا شرایط به ضرر ما تموم بشه! من شخصاً فکر میکنم یا بایستی حقوق فکشن ها به اندازه گاردملی افزایش پیدا کنه (یعنی به نسبت درآمد بالاتر - زحمت زیاد) یا باید حقوق گاردملی بیاد پائین که با این شرایطی که گفته میشه و این حجم از کار فکر نکنم عملی بشه. از طرفی باید به همه موارد رسیدگی کرد نه اینکه طبق گفته @ZombieRanger که از پیشکسوتای این حوزه هستن، وانتدا از دست خارج بشه. مثل PD. از اینکه تگ کردید ممنونم ولی باید اینو بگم که مدت خیلی زیادی هست که من از اوضاع و احوال سرور خبر ندارم و سرم به کار مشغوله بنابر این عذرتقصیر هم از شما عزیزان دارم. اگر فکر میکنید در این تاپیک به تفاهم نمی رسید، بهتر هست یک تاپیک نظرسنجی با مشورت لیدر اقلیت خودتون و مسئول لیدرها ارسال کنید. @Semtex * نظر من در رابطه با این تاپیک، هم ارز با نظرات اعضای دسته ویژه و تصمیم مدیریت است.
  19. دوستان لطفاً پرسشنامه رو تکمیل کنید. اگر تو کلاب نیستید درخواست بدید تا تأیید کنیم.

  20. jg3xszn3n27b.png

    bro

    1. MohamadHosseiN
    2. Farab

      Farab

      Accept my request bro

    3. AmirMahdi

      AmirMahdi

      طولانی ترین درخواست، من اینو فکر کنم صرفاً جهت امتحان دو سه سال پیش زدم (یادم نیست ولی بیشتر از یک ساله)

  21. در خصوص تغییر شماره تلفن اکانت های سرور:

    لطفاً تحت هر شرایطی شده نظر بدید، تاپیک های بعدی با همین موضوع، با مضمون تاپیک تکراری و غیرقابل قبول رد میشن.

  22. ایده خوبی هست اما در نظر دارم با یک طرح جامع تری تحت عنوان اعتبار سنجی ببریمش جلو.
  23. با سلام @TheExpert برادر قابلیت پیاده سازی وجود دارد اما می بایست مدیریت تصمیم بگیرند. تاپیک تا زمان تعیین تکلیف باز است.
  24. با سلام @N0B0DY تنها شماره 4 به امور AG:WUCP مربوط است، این مورد نیازمند بررسی تیم است. تصمیمی اتخاذ نشد.
×
×
  • اضافه کردن...