رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

Martyn

ادمین بازی
  • تعداد ارسال ها

    790
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • روز های برد

    1
  • حمایت مالی

    0 تومان 

تمامی مطالب نوشته شده توسط Martyn

  1. Martyn

    FW بی دلیل | Martyn

    Staff-Note
  2. با سلام و احترام خدمت شاکی محترم @Anjelo شکایت شما رد شد. بدون در نظر گرفتن عدم حضور @AbneR عزیز در تیم کارکنان عملکرد و توضیحاتشان صحیح می باشد, با توجه به تعداد پست های ارسال شده ی شما پست و مطالبتان نیاز هست که توسط ناظمین تایید شود و لیدر ها مسئولیتی در قبال این موضوع ندارند. +موفق باشید. +بسته شد.
  3. Martyn

    رد کردن بی دلیل-Opener

    با سلام و احترام خدمت شاکی محترم @iPuNiShEr شکایت شما رد شد. هیچ درخواست عضویتی از اکانت فروم iPuNiShEr برای حساب کاربری [(Fake)]$BoyHell$ صورت نگرفته و اکانت فروم شخص شاکی با اکانت شخصی که برای حساب کاربری مربوطه پست درخواست عضویت ارسال کرده مغایرت دارد. لطفا از شکایت بی مورد و الکی خودداری فرمایید. +موفق باشید. +بسته شد.
  4. Martyn

    اخلاق خارج از زندگی - FOnX

    با سلام و احترام خدمت شاکی محترم @POLICE شکایت شما قبول شد. لیدر مربوطه مجازات خواهد شد. با تشکر از گزارش شما. +موفق باشید. +بسته شد.
  5. Martyn

    رد کردن whalter

    با سلام و احترام خدمت شاکی محترم @taking شکایت شما رد شد. مدارک شما کافی نیست. از این مورد مدرک ارائه نداده اید. +موفق باشید. +بسته شد.
  6. Martyn

    سخت گیری در تست invisible

    با سلامی دوباره خدمت شاکی محترم @KayKo شکایت شما رد شد. +عملکرد لیدر مربوطه صحیح می باشد, سوالات پرسیده شده جهت ورود متقاضی به اقلیت مناسب می باشد. +موفق باشید. +بسته شد.
  7. Martyn

    نا حقی در تست morant

    با سلامی دوباره خدمت شاکی محترم @taking شکایت شما رد شد. +عملکرد لیدر مربوطه در رابطه با طرح سوالات صحیح بوده و هیچگونه ناحقی از سوی ایشان صورت نگرفته است. و همچنین به دلیل قانون ذیل شکایت شما فاقد اعتبار است (نام کاربری شما در مدارک گرفته شده پنهان است). +موفق باشید. +بسته شد.
  8. Martyn

    نا حقی در تست morant

    با سلام و احترام خدمت شاکی محترم @taking مدارک را تا 24 ساعت آینده از طریق پیام شخصی برای اینجانب ارسال نمایید, در صورت عدم ارسال پس از گذشت 24 ساعت شکایت شما رد خواهد شد.
  9. Martyn

    سخت گیری در تست invisible

    با سلام و احترام خدمت شاکی محترم @KayKo شکایت شما در حال بررسی است... لیدر عزیز @iNViSiBIe 24 ساعت فرصت ارسال مدارک را دارا می باشید.
  10. Martyn

    مسابقات ویژه (Special Events)

    مسابقات این هفته آرساکیا گیم
  11. Martyn

    زبان ناپسند | silent_deck

    با سلام و احترام خدمت شاکی محترم @Mizox شکایت شما رد شد. +موفق باشید. +بسته شد.
  12. Martyn

    فحاشی s.i.a123

    با سلام و احترام خدمت شاکی محترم @YoXeRr شکایت شما رد شد. لذا که توهین صورت گرفته شدت پایین می باشد. +موفق باشید. +بسته شد.
  13. Martyn

    فحاشی Tauger

    با سلام و احترام خدمت شاکی محترم @kurdali شکایت شما رد شد. دلیل: زمانی که شما اقدام به فیلمبرداری کردید از صفحه ی بازی, 2 نفر به صورت همزمان در حال استفاده از میکروفون خود بودند و مشخص نیست که کلمات ناپسند توسط بازیکن Tauger به کار برده شده. +موفق باشید. +بسته شد.
  14. Martyn

    فحاشی شدت بالا blackarch

    سلامی دوباره خدمت شاکی محترم @Dixon شکایت شما رد شد. لذا که مدارک خود را ارسال نکردید. +موفق باشید. +بسته شد.
  15. Martyn

    رد کردن شکایت به اشتباه | Martyn

    Staff-Note
  16. Martyn

    اخلاق خارج از زندگی - SepehrSepehr

    با سلام و احترام خدمت شاکی محترم @POLICE شکایت شما قبول شد. بازیکن خاطی به مدت 30 دقیقه زندانی شد. با تشکر از گزارش شما. +موفق باشید. +بسته شد.
  17. Martyn

    دزدی گولد از Poubon

    با سلام و احترام خدمت شاکی محترم @IRAN شکایت شما رد شد. لذا که شما مدرکی از ادعا هایتان ارائه نداده اید. +موفق باشید. +بسته شد.
  18. Martyn

    زبان ناسپند - AglSs

    با سلام و احترام خدمت شاکی محترم @TheTrust شکایت شما رد شد. دلیل: زمانی که شما اقدام به فیلمبرداری کردید از صفحه ی بازی, 2 نفر به صورت همزمان در حال استفاده از میکروفون خود بودند و مشخص نیست که کلمات ناپسند به کار برده شده توسط بازیکن AgISs است همچنین کیفیت فیلم بسیار پایین بوده و قابل قبول نیست. +موفق باشید. +بسته شد.
  19. Martyn

    فحاشی شدت بالا toronto

    با سلام و احترام خدمت شاکی محترم @iMiKAEiL شکایت شما رد شد. لذا که توهین صورت گرفته شدت پایین می باشد. +موفق باشید. +بسته شد.
  20. Martyn

    توهین - Shahab_89

    با سلام و احترام خدمت شاکی محترم @ZakharAsli شکایت شما قبول شد. بازیکن خاطی به مدت 350 دقیقه از صحبت محروم شد. با تشکر از گزارش شما. +موفق باشید. +بسته شد.
  21. Martyn

    فحاشی شدت بالا blackarch

    با سلام و احترام خدمت شاکی محترم @Dixon شکایت شما در حال بررسی است... لطفا مدارک را تا 24 ساعت آینده به PV اینجانب ارسال نمایید, توجه داشته باشید که در صورت عدم ارسال پس از گذشت 24 ساعت شکایت شما رد خواهد شد.
  22. Martyn

    [DB] _Parya_

    با سلام و احترام خدمت شاکی محترم @kurdali شکایت شما قبول شد. بازیکن خاطی به مدت 30 دقیقه زندانی شد. با تشکر از گزارش شما. +موفق باشید. +بسته شد.
  23. Martyn

    DB] Hendry]

    با سلام و احترام خدمت شاکی محترم @kurdali شکایت شما قبول شد. بازیکن خاطی به مدت 240 دقیقه زندانی شد. با تشکر از گزارش شما. +موفق باشید. +بسته شد.
  24. Martyn

    فحاشی شدیدد blackarch

    با سلام و احترام خدمت شاکی محترم @YoXeRr شکایت شما قبول شد. بازیکن خاطی به مدت 360 دقیقه از صحبت محروم و به مدت 4 روز از سرور محروم(بن) شد. با تشکر از گزارش شما. +موفق باشید. +بسته شد.
  25. Martyn

    زبان ناپسند | .noob_saibot.

    با سلامی دوباره خدمت شاکی محترم @Talion شکایت شما رد شد. حساب کاربری گیرنده ی مدارک با حساب کاربری فرد شاکی در فرم مغایرت دارد. +موفق باشید. +بسته شد.
×
×
  • اضافه کردن...