رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

SajjiLey

مدیریت
  • تعداد ارسال ها

    1310
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • روز های برد

    13

گروه های دیگر

شخص بسیار مهم (VIP)

SajjiLey آخرین بار در روز May 7 برنده شده

SajjiLey یکی از رکورد داران بیشترین تعداد پسند مطالب است!

درباره SajjiLey

  • تاریخ تولد 05/30/2003

اطلاعات شخصی

  • نام کاربری در بازی
    SajjaD

آخرین بازدید کنندگان نمایه

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

دستاورد های SajjiLey

با تجربه

با تجربه (11/14)

  • متعهد
  • خیلی محبوب نادر
  • واکنش دهنده مشتی
  • شروع کننده مکالمه
  • یک سال گذشت

نشان‌های اخیر

738

اعتبار در سایت

  1. با سلام و احترام فراوان خدمت بازیکن گرامی و ارجمند، سپاسگزارم از وقتی که برای ارسال گزارش صرف نمودید. با بررسی انجام شده، این مورد در بخش "قوانین خبرنگار" اصلاح گردید.
  2. SajjiLey

    قوانین

    این مورد به روزرسانی شد.
  3. SajjiLey

    Mobin - تعلیق بی دلیل

    با سلام و احترام، شکایت شما رد شد. با توجه به اظهارات خودتان و همچنین استناد به قانون مربوطه، به دلیل اشتراک‌گذاری حساب کاربری با شخص ذکرشده، برای شما مجازاتی در نظر گرفته شده است. در صورت تمایل به پیگیری رفع محرومیت، لطفاً از طریق ارسال تیکت در بخش فروشگاه اقدام نمایید. با احترام + بسته شد.
  4. SajjiLey

    بن بی دلیل _ Mobin

    با سلام و احترام، پس از بررسی‌های انجام‌شده، شکایت شما رد شد. محرومیت شما به دلیل خرید و فروش با پول واقعی بوده و مدارک این تخلف در سیستم ثبت و موجود است. با احترام + بسته شد.
  5.  

    سلام و احترام خدمت تیم ادمین محترم،

    بنده حدود ۴هزار گلد در اختیار داشتم و برای فروش آن‌ها وارد بخش CNN شدم. مشتری پیدا شد و اقدام به فروش کردم، اما در اولین مرتبه پیام "قابل قبول نیست" دریافت کردم. این وضعیت در دفعات دوم و سوم نیز تکرار شد.

    با تصور اینکه مشکل از سمت بنده یا باگ لحظه‌ای است، از بازی خارج و مجدد وارد شدم. اما متأسفانه متوجه شدم که گلدهای بنده ناپدید شده‌اند. پس از آن به بخش تراکنش‌ها مراجعه کردم، اما هیچ سابقه‌ای از این عملیات وجود نداشت.

    موضوع را با یکی از ادمین‌ها در میان گذاشتم و ایشان فرمودند که احتمالاً باگ بوده و باید با تیم ادمین اصلی در میان گذاشته شود.

    لطفاً این مسئله را بررسی فرمایید.
    با سپاس فراوان

  6. ولی خیلی فرقه بین اونی که با علاقه طرح میزنه و اونی که فقط برای رفع مسئولیتش میزنه.

  7. @Hobit
  8. خبر خوب برای دوستان خارج از کشور: کلیک

    1. AlCheMy

      AlCheMy

      خیلی خوب شد چون موقع اربعین اگه کسی خواست سفر زیارتی یا جای دیگه ای برن واسشون خیلی راحت تر شد

  9. بروزرسانی جدید! جهت اطلاع از جزئیات کامل بروزرسانی، توضیحات داخل تصویر را مطالعه کنید.
  10. SajjiLey

    PM/ بی مورد - Mobin

    با سلام و احترام خدمت شما بازیکن گرامی. با تشکر از درک شما، شکایت شما رد شد. + بسته شد.
  11. با سلام و احترام فراوان خدمت بازیکن گرامی و ارجمند، سپاسگزارم از وقتی که برای ارسال گزارش صرف نمودید. با بررسی انجام شده، این مورد در بخش "قوانین ویژه" اصلاح گردید.
  12. با سلام و احترام فراوان خدمت بازیکن گرامی و ارجمند، سپاسگزارم از وقتی که برای ارسال گزارش صرف نمودید. با بررسی انجام شده، این مورد در بخش "قوانین هاستر ها" تصحیح گردید.
  13. SajjiLey

    بن بیدلیل - ENDWAY

    با سلام و احترام خدمت شما بازیکن گرامی، شکایت ثبت‌شده توسط شما مورد بررسی قرار گرفت و با توجه به مستندات موجود، اقدام سرپرست مربوطه کاملاً مطابق با قوانین و صحیح بوده است؛ بنابراین شکایت شما رد شد. توضیحات تکمیلی از طریق پیام شخصی برای شما ارسال شده است. با آرزوی موفقیت + بسته شد.
  14. SajjiLey

    تعلیق بی دلیل | EnDWaY

    با سلام و احترام مجدد خدمت شاکی عزیز؛ با توجه به قانون زیر: عملکرد سرپرست مربوطه صحیح بوده است. برای رفع محرومیت میتونید با بنده در ارتباط باشید. + بسته شد.
  15. SajjiLey

    بررسی نکردن شکایت - Amir

    با سلام و احترام خدمت شاکی محترم، در خصوص تأخیر در ارسال مدارک توسط ادمین محترم، لازم به توضیح است که در صورت اطلاع‌رسانی قبلی، ادمین‌ها این امکان را دارند که مدارک را با اندکی تأخیر ارسال نمایند. با این حال، بابت تأخیر در روند پاسخگویی به شکایت شما پوزش می‌طلبیم. رسیدگی به موضوع در حال انجام است و به‌زودی نتیجه آن اعلام خواهد شد. + بسته شد.
×
×
  • اضافه کردن...