رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

AliAgent

ناظم
  • تعداد ارسال ها

    1360
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • روز های برد

    7
  • حمایت مالی

    10,000 تومان 

تمامی مطالب نوشته شده توسط AliAgent

  1. AliAgent

    نا حقی در تست morant

    با سلام و احترام. شکایت شما رد شد. موفق باشید.
  2. درود. Ballas Family و Grove Street Family به نظر شما این دو اقلیت با یکدیگر همکارند؟ دشمنیِ دیرینه ی این دو اقلیت از ورژن آفلاین بازی نیز پیداست. توضیح: منظور از همکار صرفا اعضای مشترک یک اقلیت می‌باشد که به زودی آن بند از قوانین کمی شفاف تر خواهد شد.
  3. AliAgent

    نا حقی در تست - morant

    با سلام و احترام. شکایت شما تقریبا تایید شد. توضیح: مشکلی در سوال تعریف تعلیق وجود ندارد، اما سوال 8 برای دسته ی متوسط کمی نامناسب است. پس از بررسی سوالات تست و با در نظر گرفتن شرایط موجود، لیدر مربوطه تذکرات لازم را دریافت کردند و با حذف سوال 8، شما با 4 AV از سوال 10 به تست خود ادامه خواهید داد (خود آن سوال هم حساب است). لطفا منتظر تماس لیدر باشید. موفق باشید.
  4. AliAgent

    FW الکی | Morant

    با سلام و احترام. شکایت شما تایید و لیدر مربوطه مجازات شد. پ.ن: لطفا جهت پاک شدن اخطار اقلیت در محیط بازی با بنده در ارتباط باشید (Report/). موفق باشید.
  5. AliAgent

    Fw بدون منطق | Morant

    با سلام و احترام. لازم است شفاف سازی هایی در رابطه با این موضوع در قوانین درج شود. اما در شرایط فعلی: اصولا قبل از شرکت در هر قراردادی باید در گام اول آن قرارداد و شرایط آن را مطالعه کرد، در رقابتی که شما شرکت کردید استفاده از باف منع شده بود (میتوانید از طریق تاپیک مربوطه در بخش اطلاعیه ها آن را مطالعه کنید)؛ توافق مقامات بالای دو اقلیت بر سر ممنوعیت باف در این وار به معنای دستور مقام بالاتر بر استفاده نکردن از باف میباشد (لزوما نباید شمارا تگ کرد و از جمله ی "به عنوان مقام بالاتر به شما دستور میدم توی این وار باف نزنید" استفاده کرد) در نتیجه شما طبق این بند مجازات شدید: شکایت شما رد شد. موفق باشید. بسته شد.
  6. AliAgent

    رد کردن بی دلیل loverboy

    شکایت شما تایید شد. لیدر مربوطه یک عدد AV دریافت کردند. +شما مجددا به جایگاه قبل خود در صف بازگشتید. بسته شد.
  7. AliAgent

    رد کردن بی دلیل loverboy

    با سلام و احترام. در حال بررسی شکایت شما هستیم. لیدر محترم @LoverBoy 24 ساعت فرصت دفاعیه و ارسال مدارک را دارا میباشید.
  8. AliAgent

    زبان ناپسند Warth

    با سلام و احترام. در مدرک ارسالی شما هیچ کلمه ی واضحی شنیده نمیشود. شکایت شما رد شد. بسته شد.
  9. AliAgent

    بلد نبودن قوانین |Mord

    با سلام و احترام. در حال بررسی شکایت شما هستیم.
  10. با سلام و احترام. چنین چیزی اصلا "افشا" تلقی نمیشود، حتی اگر یک ادمین آن را بازگو کند. شکایت شما رد شد. بسته شد.
  11. AliAgent

    FEnglish therock_11

    +بسته شد.
  12. AliAgent

    جواب ندادن به سوال - [.SweeT.]

    با سلام و احترام. شکایت شما تایید/رد شد. توضیحات: اجباری به اطلاع داشتن هلپر در رابطه با موضوع سوال شما نیست (هرچند اگر بدانند بهتر است)، اما بابت FEnglish یک عدد AV دریافت کردند. موفق باشید. +بسته شد.
  13. AliAgent

    بن بدون دلیل Aliagent

    که اینطور (Staff Note).
  14. AliAgent

    دیر جواب دادن FrostBite

    با سلام و احترام. شکایت شما رد شد. توضیحات: در مدارک ارسالی شما خطایی از هلپر مربوطه دیده نمیشود. پ.ن: لطفا پیام خصوصی خود را بررسی کنید. موفق باشید. +بسته شد.
  15. AliAgent

    درخواست استعفاء

    - عکس بخش "اطلاعات کاربری" در UCP: - آیا شما مطمئن هستید که می خواهید از اقلیت خارج شوید؟ بله. - برای چه از اقلیت استعفاء می دهید؟ نداشتن وقت کافی. - پیشنهادات و انتقادات خود را راجع به اقلیت و Leader آن بنویسید: همه ی عزیزان عالی و دوست داشتنی بودند، انتقادی نیست. با آرزوی موفقیت.
  16. بهترین درخواست عضویت وجود ندا...

     

    1. AbneR

      AbneR

      وقتی کلمات پیشنهادی کیبوردتو پشت هم میزنی:

    2. LoverBoy

      LoverBoy

      5ee023_24xD.jpg

      یه درخواست عضویت معذرت 😂

  17. AliAgent

    ناحقی از Aliagent

    درود. طبق اطلاعات سیستم: شما تست هلپر و استف خود را با دستگاه X شروع و پاس کردید، سپس تست جنرال خود را با دستگاه Y شروع و پاس کردید، با انجام این کار خود سرور نیز به شما هشدار تغییر دستگاه را قبل از شروع تست و اخطار ریست شدن سایر تست هارا به صورت اتوماتیک داد و شما آن را پذیرفتید (ظاهرا پیام را نخوانده قبول کرده اید)، امروز نیز مجددا با دستگاه Y تست هلپر و استف خود را شروع و مردود شدید؛ تمام این موارد به صورت سیستمی و خودکار بوده لذا با فرض درست بودن حرف شما، در این شرایط اصلا "لج بازی" کردن یا نکردن ممکن نیست. حتی اگر همین الان هم از دستور /Myteststatus استفاده کنید متوجه صحت عرایض بنده خواهید شد.
  18. AliAgent

    بلد نبودن قوانین و قطع helpme |RedeVil

    درود. شکایت شما به درخواست خودتان رد شد. موفق باشید. +بسته شد.
  19. با سلام و احترام. شکایت شما به دلیل کمبود مدارک رد شد. در صورتی که مدارکی از گفت و گو در Helpme مربوطه دارید در تاپیکِ مجزا قرار دهید. موفق باشید. +بسته شد.
  20. با سلام و احترام. شکایت شما تایید شد، هلپر مربوطه یک عدد SV دریافت کردند. موفق باشید. +بسته شد.
  21. AliAgent

    زبان ناپسند // Programmer

    با سلام و احترام. شکایت شما رد شد. توضیح: مدارک شما مربوط به قبل از هلپر شدن ایشون میباشد، لذا صرفا میتوانید از اکانت مولتی‌شان در بخش اعضا شکایت کنید. موفق باشید. +بسته شد.
  22. AliAgent

    زبان ناپسند / Programmer

    با سلام و احترام. شکایت شما تایید شد. هلپر مربوطه یک عدد SV دریافت کردند. موفق باشید. +بسته شد.
  23. با سلام و احترام. شکایت شما پذیرفته شد؛ هلپر مربوطه یک عدد SV دریافت خواهند کرد. پ.ن: پوزش ما را بابت مشکل پیش آمده پذیرا باشید. موفق باشید. +بسته شد.
  24. AliAgent

    نادرست و جواب ندادن به سوالات Loverboy

    با سلام و احترام. شکایت شما رد شد. توضیحات: مدارک شما کافی نیست، همچنین در نظر داشته باشید که ما در اندروید محتوای Help/ را فارسی سازی کرده ایم؛ فلذا برای پیدا کردن دستورات (CMD) باید از Help/ استفاده کنید. موفق باشید. +بسته شد.
  25. با سلام و احترام. شکایت شما تقریبا رد شد. با این حال تذکرات لازم به هلپر مربوطه داده خواهد شد. پ.ن: لطفا پیام شخصی خود را بررسی کنید. موفق باشید. +بسته شد.
×
×
  • اضافه کردن...