رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

KillerTune

عضو
  • تعداد ارسال ها

    548
  • تاریخ عضویت

درباره KillerTune

  • تاریخ تولد 06/10/2000

اطلاعات شخصی

  • نام کاربری در بازی
    Pezho

آخرین بازدید کنندگان نمایه

3026 بازدید کننده نمایه

دستاورد های KillerTune

مسلط

مسلط (10/14)

  • ماشین ارسال نادر
  • خیلی محبوب نادر
  • دنبال شده مشتی
  • یک سال گذشت
  • شروع کننده مکالمه

نشان‌های اخیر

110

اعتبار در سایت

  1. حاجی هم من گیج شدم هم تو الان ساعت ۳ شب بنظرم آفلاین شیم بهتره
  2. چه ربطی داشت اینو من گفتم برا اطلاعاتشون نه اینکه برا رانندگیشون مشتی
  3. د آخه مشتی ماشین باز نیستی بفهمی این چیزارو داش از الان به بعد بدون یزیدو میبینی شمر رو میبینی
  4. KillerTune

    :)❤️‍🩹

    حق تا صبح
  5. عشقم دلم تنگ شده برات ❤️‍🔥

  6. ببین بالا بری پایین بیای کل ایران عاشق فرانسه: >>> 5 0 4 - Frarce
  7. مشتی اینجا سرور گیم کارخونه موتور سازی که نیست @Ali داداش خدا صبر عیوب بده بهت واقعن سخته سر و کله زدن @Achaemenids داداش هلپر چرا موتورم کاتاف نمیزنه
  8. سلام. خیلی وقتا شده بعضی از راننده ها فقط ماشین رو روشن میکنن و شروع به حرکت میکنن و اصلا ۱ درصد هم فکر نمیکنن چگونه ماشین حرکت میکنه و توجه زیادی به مهندسی و فنی ماشین نمیکنن. هر راننده لازمه اطلاعاتی درباره ماشین بدونه که متاسفانه داخل کشور ما نگاهی به این مسئله نمیکنن و فقط بلدن گاز بدن و برن... از انفجار تا حرکت: مسیر قدرت در دل ماشین وقتی پدال گاز رو فشار می‌دی، یه زنجیره مهندسی پیچیده شروع به کار می‌کنه تا اون انرژی بنزین تبدیل بشه به حرکت چرخ‌ها. اینجا یه نگاه فنی و تیونینگی داریم به این مسیر: موتور احتراق داخلی (ICE) - قلب ماشین، جاییه که سوخت و هوا با هم ترکیب می‌شن و توی سیلندرها منفجر می‌شن. - این انفجار باعث حرکت پیستون‌ها می‌شه که به میل‌لنگ وصلن. - میل‌لنگ حرکت رفت‌وبرگشتی رو تبدیل می‌کنه به چرخش. کلاچ یا تورک‌کانورتر - در ماشین‌های دنده دستی، کلاچ وظیفه اتصال یا قطع ارتباط بین موتور و گیربکس رو داره. - در اتومات‌ها، تورک‌کانورتر این کار رو با مایع انجام می‌ده و یه حالت نرم‌تر داره. گیربکس (Transmission) - اینجا جاییه که نسبت دنده‌ها تعیین می‌کنه قدرت یا سرعت چطور منتقل بشه. - دنده سنگین = قدرت بیشتر، سرعت کمتر. - دنده سبک = سرعت بیشتر، قدرت کمتر. دیفرانسیل - نیرو رو بین چرخ‌های عقب یا جلو تقسیم می‌کنه. - در ماشین‌های دیفرانسیل عقب، حس رانندگی اسپرت‌تره چون هل داده می‌شی. - در دیفرانسیل جلو، کنترل بهتره ولی اسپرتی کمتره. پلوس و چرخ‌ها - پلوس‌ها نیرو رو از دیفرانسیل به چرخ‌ها می‌رسونن. - چرخ‌ها شروع به چرخش می‌کنن و ماشین حرکت می‌کنه. --- تفاوت گیربکس قدرتی و سرعتی وقتی وارد دنیای تیونینگ می‌شی، انتخاب گیربکس مناسب می‌تونه تفاوت بین یه ماشین معمولی و یه هیولا باشه: | نوع گیربکس | ویژگی‌ها | کاربرد | |------------|-----------|---------| | قدرتی (Short Ratio) | دنده‌ها نزدیک به هم، شتاب اولیه بالا | مناسب برای درگ، سربالایی، آفرود | | سرعتی (Long Ratio) | دنده‌ها کشیده‌تر، سرعت نهایی بالا | مناسب برای پیست، اتوبان، رانندگی سرعتی | چطور استفاده کنیم؟ - اگه دنبال لانچ قوی و شتاب صفر تا صد هستی، گیربکس قدرتی انتخاب خوبیه. - اگه می‌خوای توی سرعت‌های بالا ماشینت نفس کم نیاره، گیربکس سرعتی رو تیون کن. - بعضی ماشین‌بازا حتی گیربکس ترکیبی می‌سازن: دنده‌های اول قدرتی، دنده‌های آخر سرعتی! توجه: انتخاب صفحه کلاچ مناسب و فلایویل سبک (برای تیون و تقویت) تاثیر زیادی روی سرعت و قدرت میزاره.
  9. KillerTune

    من زهن تو کنترل میکنم

  10. بیچاره اونی که وسط نشسته بود
  11. KillerTune

    من زهن تو کنترل میکنم

    شیکست
  12. KillerTune

    تیونینگ حرفه ای

    هم تقویت هم ۸ سیلندر داداش توی پیست مسابقه بیشتر از اینا استفاده میکنن
  13. KillerTune

    ۷ صبح

    https://uploadkon.ir/uploads/0f1212_25AQPWkp82r1fvjyOLTRrJPsJFYMEGUTAAeGMCYMrlmfyQQC3F4eTTYtrKslr0Hoo.mp4 رفیقای شما هم؟
  14. KillerTune

    چیزی که همه باید بدونن

    حرف از سیکل کاری شد؟
×
×
  • اضافه کردن...