رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

ArvaN

ادمین بازی
  • تعداد ارسال ها

    973
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • حمایت مالی

    0 تومان 

تمامی مطالب نوشته شده توسط ArvaN

  1. ArvaN

    fp80 بی دلیل Bistoyek

    درود خدمت شاکی محترم @Aliiseyed شکایت شما رد شد. شما به دلیل عدم حضور در سرور به مدت ۳ روز بدون ارسال درخواست مرخصی از اقلیت اخراج شدید. عملکرد لیدر مربوطه صحیح بوده است.
  2. ArvaN

    Av بی دلیل | Carterveron

    درود خدمت شاکی محترم @KomanD0 شکایت شما تایید شد. لیدر شما را به اشتباه مجازات کرده، اخطار لفظی شما پاک خواهد شد و به دلیل گوش ندادن به دستورات لیدر اخطار اقلیت دریافت خواهید کرد. +بسته شد.
  3. ArvaN

    fp80 بی دلیل Bistoyek

    درود خدمت شاکی محترم. در حال برسی میباشیم...
  4. ArvaN

    سوالات بی مورد - DeaDHero

    درود خدمت شاکی محترم @JeadeN طی برسی هایی که صورت گرفت تست شما دچار نقض و سوالات ایراد داشتند و استاندارد نبودند. از مشکل پیش آمده پوزش میطلبیم. برای تست مجدد با لیدر در ارتباط باشید. شکایت شما تایید شد.
  5. ArvaN

    درخواست مرخصی

    عکس بخش "اطلاعات کاربری" در UCP: - از چه تاریخی تا چه تاریخی درخواست مرخصی دارید؟ (تاریخ باید میلادی و به فرمت رو به رو باشد: YYYY-MM-DD مثال 25-12-2022) (خود آن روز هم حساب است): 23-09-2024 - به چه دلیل درخواست مرخصی دارید؟ تایم تمرین بیمارستانم نمیتونم بیام
  6. ArvaN

    FW و FP80 اشتباه CarterVeron

    درود خدمت شاکی محترم @DivineWarrior شکایت شما رد شد. عملکرد لیدر مربوطه صحیح بوده است، لازم به ذکر است که حتی اگر کسی از شما درخواست کرد نباید اینکار را انجام میدادید. +بسته شد.
  7. درود خدمت شاکی محترم @CaptainPrice لیدر مربوطه در حال تست گیری از لیست قبلی میباشد که تمام نشده، میتوانید از گزارش تست مشاهده کنید. *در صورت شکایت بی مورد برخورد جدی میشود. شکایت شما رد شد.
  8. ArvaN

    سوالات بی مورد - DeaDHero

    درود. شکایت شما در حال برسی است...
  9. ArvaN

    درخواست عضویت

    عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • سن واقعی: 19 • اسم واقعی: علی • در چند کلمه خود را توصیف کنید: خونسرد و مهربان، جدی و منطقی و پرتلاش، وظیفه شناس، اجتماعی و خوش برخورد با دیگران و اطرافیان • روزانه چقدر بازی می کنید؟ ۱۰ ساعت • در چه ساعت هایی بازی می کنید؟ (مثلا 08:00 - 12:00): 00:00 تا 09:00 و 18:00 تا 22:00 • چرا شما فکشن قبلی را ترک کردید؟ اخراجمون کردن • برای چه می خواهید به این فکشن بیایید؟ (حداقل چند کلمه): چون به قوانین مسلط و پایبند هستم، تجربه دارم و امیدوارم میتینگ یادم نره، از اسلحه های فکشن خوشم میاد و کشتن بازیکنان بدونه گرفته درجه تحت تعقیب، کم کردن هرج و مرج • چرا فکر می کنید که این فکشن جای مناسبی برای شما هست؟ با تجربه ای که دارم میتونم پیشرفت کنم • روزانه چند بار انجمن را چک می کنید؟ ۲۲ بار
  10. ArvaN

    رد کردن پست | WarrenT

    درود خدمت شاکی محترم @Leaked عملکرد لیدر مربوطه درست بوده. شما قسمتی که نوشته (حداقل چند کلمه) فقط نوشتید دوست دارم و قابل پذیرش نیست. از این پس فرم را با حوصله پر کنید. شکایت شما رد شد.
  11. ArvaN

    Arvan - عدم رسیدگی Ad/

    درود خدمت شاکی و مسئول محترم. همونطور که میبینید بنده تنها ادمین حاضر در سرور بودم و رسیدگی به همه ی موارد و وارن ها دشوار است و سهوا این اتفاق رخ داده.
  12. ArvaN

    FW و FP80 بی مورد scorpion

    درود خدمت شاکی محترم @kadkhodaa توضیحات جهت رفع سوءتفاهم ها: *شما یک فکشن وارن به دلیل جر و بحث در چت فکشن که انجام دادید دریافت کردید، و سپس بعد از صحبت لیدر که گفتند چت دیگه ای ارسال نکنین برای از بین بردن جر و بحث، شما به بحث خود ادامه دادید و گفتید که (باید فکشن وارن من پاک بشه و...) و فکشن وارن دوم را دریافت کردید به دلیل عدم توجه به صحبت رنک بالا. *اخطار لفظی که دریافت کردید به این دلیل بوده است که شما در حین صحبت های رنک ۶ اقلیت در میتینگ بدونه اجازه اقدام به صحبت کردید که ساب لیدر به شما اخطار لفظی دادند. نکته: لازم به ذکر است شما هیچ اخطار لفظی بابت امتیاز منفی در وار دریافت نکردید! امیدوارم با توضیحات شما را قانع کرده باشم. با احترام شکایت شما رد شد.
  13. ArvaN

    ناعدالتی‌ Deprasion در اولویت بندی

    درود خدمت شاکی @8AmiR8 عملکرد لیدر مربوطه صحیح بوده است، شما بعد از اولویت بندی لیدر اقدام به بالا بردن سطح خود کردید، لیدر صرفا سطح شما را در نظر میگیرد نه Respect شمارو. با احترام شکایت شما رد شد.
  14. ArvaN

    fp80 بی مورد carterveron

    درود مجدد خدمت شاکی و لیدر عزیز. شکایت شما تایید/رد شد. تمسخر شما در مدارک لیدر کاملا مشخص است. اما لیدر مجازات های اضافی اعمال کرده که مجازات خواهند شد. برای بازگشت به اقلیت با بنده "Arvan" در بازی در ارتباط باشید.
  15. ArvaN

    زیر پا گذاشتن قوانین /Carterveron

    درود خدمت شاکی محترم @MUSTANG شکایت شما رد شد. همانطور که مدرک دادید، میبینید که بازیکن از خیلی وقت پیش درخواست استعفا داده و لیدر قبلی قبول کرده است اما اخراج نشده است و شکایت بعد ها بعد از استعفا ایشون قرار داده شده پس در نتیجه اول به استعفا ایشون رسیدگی شده. عملکرده لیدر مربوطه صحیح میباشد.
  16. ArvaN

    fp80 بی مورد carterveron

    درود شکایت شما در حال برسی میباشد... از صبر و شکیبایی شما متشکریم.
  17. ArvaN

    DB کردن اقای viking

    درود خدمت شاکی محترم @PasBan شکایت شما تایید شد. لیدر مربوطه مجازات خواهند شد. موفق باشید.
  18. درود خدمت شاکی محترم @AkbarGta توضیحات به لیدر داده شد. شکایت شما به دلیل کنایه های بی ربط رد میشود. از حاشیه دور بمانید. +بسته شد.
  19. ArvaN

    Fp80 بی مورد ScorpioN

    درود خدمت شاکی محترم @alirezaaa از شما در گزارش اعضا اقلیت شکایت شده و به دلیل فحاشی شدت بالا از اقلیت اخراج شدید. شکایت شما رد شد. موفق باشید.
  20. ArvaN

    ایجاد مزاحمت در FTP | Nicolay

    درود خدمت شاکی عزیز. بسته شد.
  21. ArvaN

    Scorpion - Fp80

    درود خدمت شاکی محترم @110 شما بدلیل فحاشی شدت بالا از فکشن اخراج شدید که به صورت خصوصی از شما شکایت شده بود. شکایت شما رد شد. موفق باشید.
  22. ArvaN

    عملکرد نادرست | Meeti

    درود خدمت شاکی محترم @2Ghotbi شکایت شما تایید شد. بازیکن از اقلیت اخراج میشوند و همچنین لیدر مجازات خواهند شد. موفق باشید.
  23. ArvaN

    Fw + FP80 | Nicolay

    درود مجدد خدمت شاکی. شما هنگامی که در حال انجام وظیفه نبودید از وسیله نقلیه اقلیت استفاده کردید تا خود را بکشید که طبق قانون مجازات شدید. شکایت شما رد شد.
  24. ArvaN

    اولویت بندی اشتباه - warrent

    درود خدمت شاکی محترم @ArShiYaA شکایت شما به دلیل ارسال موارد اضافی رد شد، همچنین از لیدر خطایی سر نزده است. موفق باشید.
  25. ArvaN

    Fw + FP80 | Nicolay

    درود خدمت شاکی محترم @MaraGun یک اخطار اقلیت که دریافت کردید به دلیل ان بوده که در کمتر از ۶۰ دقیقه یک بانک را دوبار BankPatrol/ کردید، در مورد اخطار اقلیت دوم در حال برسی هستیم... لطفا صبور باشید.
×
×
  • اضافه کردن...